Skocz do zawartości

Legacy BE9 MY99


Suseł

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

 

Mimo tego, że uwielbiam tym samochodem jeździć, to wydatki na dojazdy do pracy mnie pożerają, dlatego chcę zmienić samochód.

Jeśli chodzi o zagazowanie Gacka, to odpada, ponieważ uważam, że LPG do Subaru nie wypada wkładać, ale to jest tylko moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli chodzi o zagazowanie Gacka, to odpada, ponieważ uważam, że LPG do Subaru nie wypada wkładać, ale to jest tylko moja opinia.

Dlaczego? :) Z ciekawości pytam.
Przy dzisiejszych instalacjach, dobry gazownik tak założy, że nawet nie odczujesz spadku mocy.
Jak to mi pewien forumowicz powiedział - sprawdzonego auta żal sprzedawać - tutaj wiesz co masz. A Twój Gacek naprawdę dobrze wygląda.
Spalanie 11l/100km (LPG), sam jeżdżę na LPG ok. 100 - 200km dziennie. Tanioszka. :)
A przejmować się opinią ludzi na temat LPG - bez sensu. Oszczędzanie i szukanie oszczędności jest domeną ludzi rozsądnych wg mnie. ;)
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli chodzi o zagazowanie Gacka, to odpada, ponieważ uważam, że LPG do Subaru nie wypada wkładać, ale to jest tylko moja opinia.

Dlaczego? :) Z ciekawości pytam.

Przy dzisiejszych instalacjach, dobry gazownik tak założy, że nawet nie odczujesz spadku mocy.

Jak to mi pewien forumowicz powiedział - sprawdzonego auta żal sprzedawać - tutaj wiesz co masz. A Twój Gacek naprawdę dobrze wygląda.

Spalanie 11l/100km (LPG), sam jeżdżę na LPG ok. 100 - 200km dziennie. Tanioszka. :)

A przejmować się opinią ludzi na temat LPG - bez sensu. Oszczędzanie i szukanie oszczędności jest domeną ludzi rozsądnych wg mnie. ;)

 

 

Taka jest tylko moja opinia. Co do LPG pracowałem przez pewien czas u jednego z lepszych gazowników w okolicy i doskonale znam najnowsze instalacje i ich jakość, ale do Subaru nie chcę wkładać.

Jeżeli do końca ogłoszenia się nie sprzeda, to kupię jakieś bardzo tanie daily z LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Cię. Ja też jeżdżę w sumie mało. Do pracy nie muszę bo mam 10 min piechotą, to się nie opłaca odpalać, bo się nawet nie zagrzeje. Jak jadę to bardziej dla frajdy, jak muszę coś przywieźć, albo do większego miasta po zapałki i papier toaletowy - bo na moim zadupiu to ciężko o takie luksusy. ;)

Ale gdybym miał autentycznie dojeżdżać do roboty co dziennie 50 albo więcej km to chyba poważnie myślałbym o LPG. Bo wolałbym zbrukać boksera gazem niż pozbywać się go całkiem. Trochę w myśl zasady "wybieram mniejsze zło". Chyba się starzeje...

 

Mój wujek chętnie by łyknął takie BE, tylko ubzdurał sobie że ma być 2.0 MT. Bo będzie oszczędny i za oC zapłaci tyle co nic. Jaasne... ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szeroko. ET 48 Może wejdzie. Dett chyba takie ma.
Ja Ci radzę troszkę szerokość opony zmniejszyć, bo przy 225 to Ci go zmuli, odczuwalnie. Ja mam 205/50/17 na WRCowych felgach, które na gacku fajnie wyglądają.  :)

 

 

Edytowane przez thomson0073
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obcierać raczej nie powinno. Wg. mnie większa szerokość opony jest zawsze warta ceny w postaci zwiększonego spalania i oporów przy manewrowaniu. Z drugiej zaś strony 215/45/17 to rozmiar w zupełności wystarczający dla BE/BH. Chyba nawet RSK/GT-B wychodziły fabrycznie z takim rozmiarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony, które chcę są tylko w rozmiarach 205/45 R17 (za bardzo będzie licznik przekłamywał) oraz 225/45 R17 (wskazania licznika bez zmian).

Przekłamywał? Dlaczego? Chyba wysokość i wielkość felgi ma tutaj znaczenie, a nie szerokość.

Ja mam 205/50/17 i jest "wsio haraszo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam założone 205/50 R16 i przekłamuje około 8 km/h. Gdyby były dostępne te opony co chcę w rozmiarze 205/50 R17 to bym brał bez problemu, jednak z szerokością 205 są tylko o profilu 45.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam założone 205/50 R16 i przekłamuje około 8 km/h. Gdyby były dostępne te opony co chcę w rozmiarze 205/50 R17 to bym brał bez problemu, jednak z szerokością 205 są tylko o profilu 45.

No to jak uważasz. Ale wg mnie lepiej zmienić markę opony niż stracić na dynamice. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opon to jednak będzie 215/45 r17

 

A dzisiaj dzięki pomocy Teddy26 (zdjęcia co po kolei odkręcić) udało mi się zmienić żarówki w zegarach :) Czas operacyjny to 1h 10 min z dwoma przerwami na papierosa ;) Zdjęcia zrobię jak będzie ciemno :D


c866d7e1383c6b838d2ee7cb8e17823e.jpg

Jakbym wiedział że będzie taka różnica to wymieniłbym wszystkie cztery.
Jutro i tak muszę rozebrać jeszcze raz to wymienię, bo najprawdopodobniej przez nie do końca wpietą wtyczkę od świateł awaryjnych nie działają mi kierunkowskazy.

Wysłane z sokowirówki ;)
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, te same.

 

Wysłane z sokowirówki ;)

Naprawione kierunkowskazy. Tak jak myślałem, winny był przełącznik świateł awaryjnych.

Jak już i tak miałem wszystko rozebrane wymieniłem pozostałe dwie żarówki podświetlenia zegarów.

Czas operacyjny - 40 min :)

Takie tam pod pracą ;)

b8a5d35b4be655be78caf367db6c2542.jpg

 

Wysłane z sokowirówki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...