Jump to content

subaru legacy combi z turbiną


ania i tomek

Recommended Posts

Witam

Zakupilismy ostatnio Subaru Legacy Combi z turbinką z 1991 roku. Jeżeli ktoś użytkuje lub użytkował takie autko proszę o opinie na jego temat. Interesuje mnie także co z instalacją gazową, czy są jakieś problemy po założeniu, ewentualne jakiej firmy sprawdza sie najlepiej i gdzie go założyć.

Pozdrawiam

Anka

Link to comment
Share on other sites

Witam

Zakupilismy ostatnio Subaru Legacy Combi z turbinką z 1991 roku. Jeżeli ktoś użytkuje lub użytkował takie autko proszę o opinie na jego temat. Interesuje mnie także co z instalacją gazową, czy są jakieś problemy po założeniu, ewentualne jakiej firmy sprawdza sie najlepiej i gdzie go założyć.

Wspaniały samochód, od niego zaczęła się moja miłość do subaru :oops:

Co do gazowania - odradzam - ale niech się wypowiadają specjaliści..

Link to comment
Share on other sites

Witam

Zakupilismy ostatnio Subaru Legacy Combi z turbinką z 1991 roku. Jeżeli ktoś użytkuje lub użytkował takie autko proszę o opinie na jego temat. Interesuje mnie także co z instalacją gazową, czy są jakieś problemy po założeniu, ewentualne jakiej firmy sprawdza sie najlepiej i gdzie go założyć.

Pozdrawiam

Anka

 

... junior tez ma legaca turbo wiec Wam pomoze :D (chyba 8) ) ........

 

pozdr. mk.si

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze rok temu mialem przyjemnosc powozic legacy z turbinka z '92 jednak sedanem. Autko, jak to Subaru - bezawaryjne mimo wieku, daje podobne wrazenia z jazdy jak wczesna Impreza :lol: Jedyny problem jaki mialem to przednie zawieszenie. Nie wiem co to bylo, w servisie byl kilka razy i nie pomoglo. Gaz rowniez odradzam, pod jego wplywem bezawaryjny boxer moze sie zaczac buntowac :roll: Ogolnie gratuluje wyboru :D

Link to comment
Share on other sites

:D:D:D Witam szczesliwych uzytkownikow tego rewelacyjnego pojazdu jakim jest Lagacy z Turbiną z poczatku lat dziewiedziesiatych...

http://acn.waw.pl/ubot/subaru.htm japo stracie czarnego wolnossacego combi poszukiwalem combi z turbina noa le sie nie udalo ..zazdrosze nadwozia... no ale udało sie sedanatrfic..buahahah no i znou powstala gadka na temata gazownia subaru.... JAKNAJBARDZIAJ POLECAM!!! wiem gdzie montowac i gdzie jest oki...w poprzednim tez mialem gaz zrobilem 40 tysiecy na nim dopoki mi go nie rozwalono i jedyne co sie stalo to sie lakier porysowal i sie opony zdarły :P aaaa i oczywiscie odrazadzam strzelania ze sprzegla nawet na mokrym asfalcie ...bo skrzynia lubi sie wysypac z jedynki...:( a jeszcze co do gazu uwazam ze nie macie sie co zastanawiac nadjego zakladaniem bo skoro kupiliscie legacy z 91 roku to tak jak i mnie nie stac was na jazde samochodem z 2003 roku za 150000 tysi wiec nie stac was tez zapewne na jazde legacym ktory przy wykorzystaniu jego wszytskich mozliwosci pali podobnie do starych imprez ...a 20 na 100 km to ok 75 zł za 100 kilometrow jak dla mnie za duzo a jezeli ktos mi pisze majacimpreze ze da sie nia zejsc ponizej 14 litrow na 100 to jest megasmieszny i chyba babci pozycza auto ...a tak poza tym to gadac i pisac to sobie mozna duzo najlepiej sie spotkac bo ja ujezdzam ten model w sensie legacy ( bo turbinowy dopiero od 4 miiesiecy) od 2 lat ponad.. Goraco Pozdrawiam :D:mrgreen::lol: i oczywiscie gratuluje wyboru auta!!!

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

Junior, a jaką masz moc z Turbinką (chodzi oczywiście o l. kucyków) i czy dużo jedzą tego cyklonu-błe :?: :wink:

 

P.S.

mnie tyż sie marzy turbo, albo nawet biturbo

wie ktuś może ile by takie turbo - biturbo kosztowało do mojego sprzęta ?

Ja mam ten ździebko nowszy ale 94' 2,2GX tyż w sedanie

 

Śmiech'u nie doładowany ... mać

Link to comment
Share on other sites

a jezeli ktos mi pisze majacimpreze ze da sie nia zejsc ponizej 14 litrow na 100 to jest megasmieszny i chyba babci pozycza auto

 

hmmm - a mi jakos baaaardzo czesto wychodzi ponizej 14 litrow/100 km a noge mam raczej ciezkawa :-)

100% po miescie - mieszcze sie w 13/100 czasami troche mniej/czasami troche wiecej :-) . Po trasie zazwyczaj nie udaje mi sie zejsc ponizej 11.5 ;-) (no raz wyszlo mi 9 z kawalkiem - ale praktycznie nie przekraczalem 120 km/h i troche korkow mi sie trafilo bo by pewnie zeszlo ponizej 9/100)

 

oczywiscie nie ma problemu ze spalaniem i w okolicach 20/100 :-) ale generalnie SI nie pali jak smok (przynajmniej moj egzemplarz - na razie max. wyszlo mi 16/100)

 

pozdrawiam,

Roland

Link to comment
Share on other sites

Smiechu,

czyzbys chcial skrocic czas podrozy z Sochaczewa do W-wy? :wink:

przerobki sa mozliwe - na dowod czego ponizsza strona z przepieknym Subaru Legacy 2,5.

 

http://www.thirtythree.org/legacygt/

 

Rozmawialem z wlascicielem - samochod kupil juz przerobiony na turbo w cenie ok 17.000 USD, natomiast zgodnie z fakturami - sama przerobka (kiedy byl nowy) kosztowala... tez 17.000 USD.

Pozdrawiam

Szymon vel pumex

Link to comment
Share on other sites

a jak mam niby stwierdzij jaka mam moc ?? z gazem czy bez?? jest w Polsce jakas hamownia 4wd ??? nominalnie auto ma podobno 211 konikow a ile jest naprawde tego nawet najstarsi indianie nie wiedzą hehe 8)

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

aaa... tak w ogole to witam sasiada na forum :) czesc Roland :)

widze, ze srednia u Ciebie to 1 post na rok :D

Pozdrawiam

Szymon

P.S. kiedy na piwo? (Subaryny zostawiamy na parkingu :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Smiechu,

czyzbys chcial skrocic czas podrozy z Sochaczewa do W-wy? :wink:

przerobki sa mozliwe - na dowod czego ponizsza strona z przepieknym Subaru Legacy 2,5.

 

http://www.thirtythree.org/legacygt/

 

Rozmawialem z wlascicielem - samochod kupil juz przerobiony na turbo w cenie ok 17.000 USD, natomiast zgodnie z fakturami - sama przerobka (kiedy byl nowy) kosztowala... tez 17.000 USD.

Pozdrawiam

Szymon vel pumex

 

mniam, muszę przyznać że wygląda zacnie, jeździć pewnie też potrafi ...

ale gdzieś zgubiłem te 17 zielonkawych tysiów, co to miałem na te przeróbkie naszykowane ... może ktoś znalazł, abo wie gdzie żem przepił ... w mordę ?

 

hmmm, a z tym jeżdżeniem z Socho do Wawy to i tak w zimę ciężko o lepszy wynik :twisted:

 

a jak mam niby stwierdzij jaka mam moc ?? z gazem czy bez?? jest w Polsce jakas hamownia 4wd ??? nominalnie auto ma podobno 211 konikow a ile jest naprawde tego nawet najstarsi indianie nie wiedzą hehe

 

a cóżem to ja Ci zawinił że Ty mnie łod hamów jakich wyzywasz i jeszcze raczysz indianami straszyć i to najstarszemi, kurna. Nie to żebym się kurna bał, ale te szamany to różne znaki czyniom, i nie wim na które Msze mam dać, coby mnie nie prześladywali.

 

Napisz jaką masz tą instalację i ile Ci spala tego LPG.

 

Śmiech'u

Link to comment
Share on other sites

heheheh 4800 kosztowala a pali siakies koło 20 przy konkretnej jezdzie a przy luzackiej tak jak niektorzy spalaja 12 impreza to to pali siakies 15 gazu :D

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

heheheh 4800 kosztowala a pali siakies koło 20 przy konkretnej jezdzie a przy luzackiej tak jak niektorzy spalaja 12 impreza to to pali siakies 15 gazu :D

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

 

no to jak mówisz, że Ci ta instalacja silnika przez turbine za pomocą gazów nijakich nie wydmuchała, to może i ja się skuszę na takową z czystej chitrości i zazdrości tyż ... ino wpierw muszem te swoje 17 patyków namierzyć, co to były cichaczem przed żoną, teściowom i wścibskim somsiadem odłożone i dobrze widać zakamuflowane.

 

No to sie cza zaczonć nastawiać chiba na Forysia Turbodoładowywanego (ale póki co to tylko psychicznie), no chiba że kto ma na zbyciu turbinkie jakomś w zestawie z rurkami, filtrem i z mechanikiem i mogłby wspaniałomyślnie w nagłej potrzebie po taniości gratis odstąpić?

 

Śmiech'u w potrzebie do-ładowania

Link to comment
Share on other sites

aaa... tak w ogole to witam sasiada na forum :) czesc Roland :)

 

a witam, witam

 

widze, ze srednia u Ciebie to 1 post na rok :D

 

no coz - moja turbinka z wiadomosciami na forum slabo zbiera sie z dolu ;-) wiec zanim sie rozpedze troche czasu mija ;-)

 

P.S. kiedy na piwo? (Subaryny zostawiamy na parkingu :wink:)

 

trzeba bedzie cos o tym pomyslec w najblizszym czasie ;-)

 

pozdrawiam,

Roland

Link to comment
Share on other sites

a mozesz wyjasnic dlaczego?

rozumiem, ze masz wiarygodne (czytaj: laboratoryjne) dokumenty poswiadczajace wyzszosc produktow jednej sieci (Shell) nad druga (BP). :twisted:

Czekam z ciekawoscia. :wink:

Pozdrawiam

Szymon

P.S. Na Shellu moja noga nie postanie od czasu kiedy potraktowano mnie w sposob bardziej niz chamski... :evil:

Link to comment
Share on other sites

z autopsji to wnioskuje ...i pod prawa noga czuje :D natomiast bardzo lubie myjnie na BP :D :D a za zasada ze nie tankuje sie na malych i tanich stacjia to zgadzam sie w 100%!!! Pozdrawiam

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

Wyglada jak ten ze zdjecia Pawla Demagoga... moze nasz Pawel mu sprzedal :idea::lol::lol::lol::lol:

 

A tak serio, to czy koniecznie trzeba miec auto z Avatarka? Wojtku, przeciez nie ujezdzasz na codzien.....wiewiorki :wink:

 

 

Pozdrawiam,

Filip D.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...