wolff Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Mam podejrzenie ze mi licznik predkosci klamie w zywe oczy i zawyza o jakies 20-30kmh (oczywiscie wtedy kiedy wspanialomyslnie dziala - bo czasem po prostu sie "meczy" i "usypia" - wtedy nie zawyza - bo pokazuje zero). Stad prosba: czy ktos kto ma Impreze GT moglby mi sprawdzic ile ma kmh przy 3k i 5k rpm na czworce ?? Pozdrawiam Wilk zaintrygowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Ciekaw jestem, czemu takie rzeczy sie dzieja. wstrzasajacy wplyw polskich drog? :wink: Ostatnio widzialem WRXa, w ktorym termometr zanizal ok. 8°C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 to i tak niewiele ja miałem w poprzedniku problemy z termometrem bo mi pokazywał - 30 w lecie więc klima wcale nie działała bo po co chłodzić jak jest wystarczająco mroźno. A skoro taki mróz to trzeba dogrzać :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 to i tak niewiele ja miałem w poprzedniku problemy z termometrem bo mi pokazywał - 30 w lecie więc klima wcale nie działała bo po co chłodzić jak jest wystarczająco mroźno. A skoro taki mróz to trzeba dogrzać :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 ile ma kmh przy 3k i 5k rpm na czworce ?? 3k rpm niewiele ponad 90 kph. Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 ile ma kmh przy 3k i 5k rpm na czworce ?? 3k rpm niewiele ponad 90 kph. Michał Nie pamietam ile moje "nie Turbo" miało. Ale: czworka 5 tys. obr. prawie 140km/h. Ciekawe jak z GT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Nie pamietam ile moje "nie Turbo" miało. Ale: czworka 5 tys. obr. prawie 140km/h. Ciekawe jak z GT :wink: Z racji panujących dziś w mieście i okolicach warunków pogodowych nie miałem zbytniej okoliczności na sprawdzenie 5k rpm na 4-ce. Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 W Krakowie też byłoby cieżko Ale sprawa mnie ciekawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolff Opublikowano 29 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Nie pamietam ile moje "nie Turbo" miało. Ale: czworka 5 tys. obr. prawie 140km/h. Ciekawe jak z GT :wink: Z racji panujących dziś w mieście i okolicach warunków pogodowych nie miałem zbytniej okoliczności na sprawdzenie 5k rpm na 4-ce. Michał Ja chcialem sprawdzic u siebie (zadalem pytanie, a nie mam do czego porownac ) - ale dzisiaj mi sie w ogole licznik nie obudzil - mam nadzieje ze nie wpadl w spiaczke - chwilo wybaczam mu bo niedziela - ale jutro uzyje srodkow przymusu bezposredniego jak trzeba bedzie ps jednak bede musial naprawic bo zauwazylem, ze przebieg mi stoi w miejscu (co bym sie ze zmianami oleju nie spoznial) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Z racji panujących dziś w mieście i okolicach warunków pogodowych nie miałem zbytniej okoliczności na sprawdzenie 5k rpm na 4-ce. Wartość na liczniku zobazyć po zabutowaniu to dało rade ale napędzić się do takich prędkości to już gorzej. W nocy całkiem fjanie po Wawie się śmigało :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 1 Marca 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Przy 1000/min na V-tym biegu 38,5 km/godz. Przełożenia: I 3,55 II 1,95 III 1,37 IV 0,97 V 0,74 Reszta to przeliczanie Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Przy 1000/min na V-tym biegu 38,5 km/godz.Przełożenia: I 3,55 II 1,95 III 1,37 IV 0,97 V 0,74 Reszta to przeliczanie Łączę pozdrowienia o właśnie! jak to się przelicza? mógłbym prosić o te same numerki dla Justy '91 wersja z gaźnikiem? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 W MY'99 na kołach 205/50/16 na 5. jest równe 40 km/h na 1000 obrotów. Na 3. jest prawie na pewno 23 km/h na 1000 obrotów, ale nie mam w tej chwili pod ręką danych źródłowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolff Opublikowano 1 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Przy 1000/min na V-tym biegu 38,5 km/godz.Przełożenia: I 3,55 II 1,95 III 1,37 IV 0,97 V 0,74 Reszta to przeliczanie Łączę pozdrowienia Wychodzi mi kolo 85kmh na 4ce przy 3k rpm - a pokazuje mi ponad 115kmh Widze ze czeka mnie ingerencja w organizm licznika. Moze sobie zapodam nowy w ogole, bo poprzedni wlasciciel zrobil z niego choinke (i to tylko jedna z krzywd jakie ten biedny samochod doswiadczyl z jego reki... ech) ps juz wiem skad nadzwyczajna oszczednosc paliwa Imprezy jak moja dziewczyna jezdzi (kilometry szybciej leca przeca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 sprawdzilem u siebie - na 4-ce przy 3krpm wychodzilo mi ok. 95 km/h - nie mialem okazji rozpedzic sie tak, zeby osiagnac 5krpm - ale w druga strone przy 2krpm wychodzilo niecale 65 km/h pozdrawiam, Roland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się