Gość Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ostatnio widzialem na aukcji w USA , oczywiście używka ale w atrakcyjnej cena 700 USD, Identyczne springi jak moje z amorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Skad mozna zamowic takie sprezyny od STI?z internetu A masz jakies namiary bo jedyne FSTI jakie znalazlem sa zza wielkiej wody Dokładnie to miałem na myśli Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 A łączniki staba trzeba zmieniać i na jakie przy zakładaniu staba z sti 20 mm do forka SG 2003? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nic nie zmieniaj ja mam Whiteline 22 na ori i wszystko elegancko smiga (odpukac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nic nie zmieniaj ja mam Whiteline 22 na ori i wszystko elegancko smiga (odpukac) Ale mocowania /gumy/ staba musiałeś zmienić. Co to za jedne masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Sidu pojedziesz na tor czy poupalasz auto i w końcu puści bo te ori mocowania nie maja szans wytrzymać sił jakie oddaje stab 22mm skoro projektowali je do 17mm na dodatek sama ich konstrukcja to jakiś dowcip tam nie ma co trzymać do podwozia. Ja już wymieniłem i nie bede się martwił, kiedy to puści a zazwyczaj jest to najgorszy moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 @@Docik, A jakie masz łączniki i mocowania? Przeleciałem po Twoim wątku - fajne auto i fajnie jeździ-gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Sidu pojedziesz na tor czy poupalasz auto i w końcu puści bo te ori mocowania nie maja szans wytrzymać sił jakie oddaje stab 22mm skoro projektowali je do 17mm na dodatek sama ich konstrukcja to jakiś dowcip tam nie ma co trzymać do podwozia. Ja już wymieniłem i nie bede się martwił, kiedy to puści a zazwyczaj jest to najgorszy moment. Jak sie urwą to zmienia na jakies pancerne narazie jest ok ... a tak z ciekawosci co sie dzieje jak sie urwie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 naprawa jest gruba i kosztowna. Teraz mam z obu stron bardzo wzmocnione. Gumy od sptaba sti są w idealnym stanie, te seryjne od forka co chwile były luźne mocowanie z sti jest niezbędne przy niższych springach bo obija o mocowanie dolnego łącznika jako raz jako dwa, ten zwykły z forka prawie od razu mi się połamał przy mocowaniu do podłużnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Na Twojej fotce wygląda na to że nie samo mocowanie a miejsce, w którym jest ono przykręcone do budy się poddało. Jeśli tak to mocniejsze mocowania chyba niewiele zmienią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Generalnie, ta śruba nie jest centralnie względem uchwytu (WRX) więc z założenia to miejsce nie pracuje dobrze, jako formę ratunku, blacharz wstawił grubszą blachę. Generalnie, stab od STI plus mocowania od STI to spore wyzwanie dla mocowań Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Dzięki za info. Swoja drogą - te dwie niedorkęcone śruby w lewej części fotki rozumiem tak nie zostały? Jak u Ciebie z korozją podwozia? Robiłeś jakieś zabezpieczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jasne, fotka była na potrzeby naprawcze. Teraz jest ok. Co do korozji, to nie ma problemu z podwoziem, inne blacharskie sam zabezpieczylem ale jeszcze będę do tego wracać. Najwięcej purchli było pod progami.progi są elementem serwisowym, wymiennym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tam u siebie nie zaglądałem, tzn nie zrzucałem nakładek. Bo rozumiem, że o nich piszesz jako o elemencie serwisowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się