Andnal Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Wczoraj wymieniłem opony, a dopiero dziś się zaświeciła po przejechaniu ok. 10km. Prosiłem wulkanizatorów aby nie uszkodzili czujników i aby nie pozamieniali kół, niestety. W czym rzecz, ciśnienie w oponach sprawdziłem, i teraz się zastanawiam: czy pozamieniali koła (felgi z czujnikami) i by kontrolka się zaświeciła?, czy może uszkodzili któryś czujnik? Ja wiem, że to wróżenie z fusów, ale zanim pojadę do ASO to jeszcze troszkę pewnie potrwa, bo czekam na matę siedziska, kiedy importer przyśle i wtedy się do nich wybiorę. Może mieliście już taką sytuację kiedy kontrolka się zapalała (oczywiście poza niskim ciśnieniem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maikler Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Mi się kiedyś zaświeciła po pewnym czasie jak zamontowali niekompatybilny wentyl. Po kolizji miałem uszkodzoną felgę, przy wymianie felgi serwis wymienił wentyl na nowy, bo była jakaś nieszczelność. Jak się okazało nowy wentyl nie współpracował z czujnikami systemu TPMS i trzeba było specjalnie zamawiać właściwy. Może to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 pewnie uszkodzili ktorys z czujnikow przy wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) nie pozamieniali kół Ponoć bez różnicy, choć ja zawsze pilnuje żeby były tam gdzie były. Kumpel zamienia i nie ma problemu, ponoć czujnik sam sie dopasowuje (Nowe hyundaje, i30 i i40, 2014 lub 2015r.) paradoksalnie koła z czujnikami nie są takie trudne, kwestia rozpoczęcia ściagnia i zakładania w odp momencie. Nie wiem jak w okolicy profilu 40 ,ale normalnymi oponami ciężko uszkodzić. pewnie mają teraz nawał na wymiany i sie uwijali proponuje najpierw dowalić sporo ponad norme ,hyundaje mają 2.6, czasem bijemy ok 3.0bar żeby czujniki sie zamkneły. Trzeba też przejechać z 500m Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 W tym systemie najbardziej zadziwiające i całkowicie dyskwalifikujące jednocześnie jest to, że on działa z dużym opóźnieniem. Dziś zakładasz koła z czujnikiem który nie działa albo go nie ma a jutro wyskoczy Ci błąd. Po co mi taki system? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maikler Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 W tym systemie najbardziej zadziwiające i całkowicie dyskwalifikujące jednocześnie jest to, że on działa z dużym opóźnieniem. Dziś zakładasz koła z czujnikiem który nie działa albo go nie ma a jutro wyskoczy Ci błąd. Po co mi taki system? Nie do końca się zgodzę. Jeśli chodzi o nieszczelność to wykrywał mi spadek ciśnienia już po 2-5 kilometrach przejechanych. Wentyl był uszkodzony i uchodziło powietrze. Spadek ciśnienia był wykrywany przez czujnik bardzo szybko (kilkukrotny test). Natomiast w przypadku złego wentyla błąd wyskakiwał następnego dnia, po większej liczbie przejechanych kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Spawalniczy, u mnie zadziałały natychmiast po upuszczeniu nadwyżki zafundowanej w serwisie ogumienia (ca 0,3 bar). A reakcja wynikała stąd, że ustawiłem po tym wcześniejszym nieszczesnym dopompowaniu punkt "zero" przyciskiem od tpms. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andnal Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Dzięki za Wasze odpowiedzi. Świeci niestety nadal, poczekam kiedy pojadę do ASO, wtedy zobaczymy dokładnie. Dam znać co u mnie stwierdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andnal Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 W końcu byłem w ASO pewnie uszkodzili ktorys z czujnikow przy wymianie Niestety ....., a prosiłem żeby uważali, co za barany wymieniają te opony. Wymienię czujnik dopiero za jakiś czas, koszt ok. 200, programowanie 50zł, ale z drugiej strony się zastanawiam, czy nie dać sobie spokoju z tymi czujnikami... Panowie serwisanci dali sobie radę i wyłączyli mi całkowicie czujniki, oczywiście żadna kontrolka nie świeci, spokój, cisza, i koszta na przyszłość mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) jak bede na przegladzie tez poprosze o wylaczenie tego ustrojstwa. Od gumiarza ktory zmienial Ci opony pewnie rachunku nie dostales wiec i do reklamacji podstawy brak... Ale i tak bym poszedl i zadal od babrokow nowego czujniczka bo kase za wymiane wzieli Edytowane 19 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andnal Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Ale i tak bym poszedl i zadal od babrokow nowego czujniczka bo kase za wymiane wzieli . Na razie nie chcę ich widzieć, myślę że tylko spuściliby głowy i tyle, ewentualnie coś pomruczeli, ale na jesieni powiem co myślę o ich "pracy". Zmieniłbym na innych ale w okolicy, z tego co wiem jeszcze bardziej olewają klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się