Skocz do zawartości

Poziom paliwa w baku przy pompie DW200...


Arkadiusz88

Rekomendowane odpowiedzi

A przewód 8 mm nie wejdzie na 9 mm rurkę ? Poza tym i tak chyba będziesz musiał zrobić przejście z plastikowej na przedłużenie do SP .

 

Z tapatoka

A właśnie. Kojarzycie jaką średnicę ma wlot/wylot z dw200?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Doradźcie proszę jak najlepiej to przymocować do budy.

Chcę zamontować SP podobnie jak na zdjęciach: SP i pompę do blachy, a blachę do budy. Najlepiej byłoby śrubami ale od spodu nie ma dojścia bo jest zbiornik paliwa.

W takim razie co pozostaje? Blachowkręty?

 

post-15464-0-64795600-1460402303_thumb.jpg

post-15464-0-85465100-1460402306_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadne blachowkręty... kup nitonakrętki i przykręć śrubami

nitonakrętki to jest chyba to! dzięki

 

Uwiecznij pracę fotami, kiedy ogarniesz temat, sam przymierzam się do montażu swirl pota. Mam dosłownie identyczny problem w GD przy pompe DW200.

ok, postaram się porobić fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na jakim etapie jesteście i czy próby z tym baniaczkiem się udały, ale istotne jest by zrobić otwory jak w oryginale, a nie robić durszlaka.

Robiłem u siebie 2 lata temu, na próbę na szybko w 5 minut i już tak zostało, bo działa i jak ręką odjął. Nawet z 5 litrami w zbiorniku można atakować.

 

Butelka 1l po płynie chłodniczym, na szybko i niedbale na próbę. Działa.

 

post-11284-0-75084200-1460581644.jpg

 

post-11284-0-36546500-1460581658.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem na jakim etapie jesteście i czy próby z tym baniaczkiem się udały, ale istotne jest by zrobić otwory jak w oryginale, a nie robić durszlaka. Robiłem u siebie 2 lata temu, na próbę na szybko w 5 minut i już tak zostało, bo działa i jak ręką odjął. Nawet z 5 litrami w zbiorniku można atakować.   Butelka 1l po płynie chłodniczym, na szybko i niedbale na próbę. Działa.
 

 

kurcze, to nie moze byc takie proste ;)

 

Chyba przed bawieniem sie swirl potem skopiuje twoje rozwiązanie i zobacze czy zadziala

 

Butelka dotyka dna niecki w zbiorniku? Otwór jest tylko w dnie butelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie ale widzę ze nikt nie wpadł na pomysł podmiany zaworu przelewowego z drugiej strony baku. Miałem tak u siebie w Bugu.

 

Skutek był taki sam: poniżej połowy na zakrętach brakowało paliwa i odcinało.

 

Przyczyną był: zaworek na dystrybutorze który powinien się zamknąć w momencie łapania powietrza przez pompę z drugiej części baku.

 

Wymiana zaworu zakończyła problem z paliwem w zakrętach.

 

Pozdrawiam.

 

 

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie ale widzę ze nikt nie wpadł na pomysł podmiany zaworu przelewowego z drugiej strony baku. Miałem tak u siebie w Bugu.

 

Skutek był taki sam: poniżej połowy na zakrętach brakowało paliwa i odcinało.

 

Przyczyną był: zaworek na dystrybutorze który powinien się zamknąć w momencie łapania powietrza przez pompę z drugiej części baku.

 

Wymiana zaworu zakończyła problem z paliwem w zakrętach.

 

Sprecyzuj co to za zawór przelewowy. Bo ta pompa w drugiej połówce baku to prosty mechanizm działający dzięki ciśnieniu w powrotnej linii paliwa do baku.

Jak zassie powietrze to w niczym nie przeszkadza. Ale w prawych łukach akurat tamta połówka baku jest pełna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę ukończyłem swoje manewry :D:biglol:  Zgram fotki to wrzucę ;)

 

Sorki, ale zapomniało mi się to tutaj wrzucić do tematu :facepalm: . Oto moje finalne dzieło z tamtego rzeźbienia: :biglol:

post-12117-0-16291700-1461270264_thumb.jpg

post-12117-0-65887200-1461270303_thumb.jpg

 

Starałem się właśnie nie zrobić z tego durszlaka tylko coś bliższego serii w spec C :D :

 

post-12117-0-39646500-1461270519.jpg

 

No i wszystko wyglądało ok, weszło fajnie na styk do baku, ale coś mi nie pasowało, że jakby nie idealnie ta górna magistrala na baku siadała...

Zacząłem to trochę modyfikować, przycinać, aż zepsułem ten zbiorniczek :biglol:

Spasowałem i wkładam pompę bez pojemnika a tu identycznie siada wszystko :rolleyes: - czyli ta pierwsza wersja była dobra i nie potrzebnie zacząłem przerabiać. Tylko ten luft podłużny bym mniejszy wyciął następnym razem.

 

Także na razie mam tak jak miałem, wrócę do tematu jak tam będę znów grzebał, albo jak mnie dotknie to przerywanie, bo na razie tego dalej nie ma ;)

Btw po założeniu pompy wlałem dokładnie 7 l do baku (był pusty) i przejechałem do stacji 20 km i mi nie przerywał mimo takiej odrobiny :rolleyes:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że problem jest tylko na pompach walbro/dw bo zakładamy złe sitka a jak założymy oryginalne to jak w moim przypadku nie wchodzi na ciasno do wyjścia z pompy i tamtędy bierze bokiem ?

Nie sądzę, że jest to wina baku konstrukcji itp bo miałem trochę tych aut i w żadnym problemu nie było nawet przy głębokiej rezerwie aż do wymiany pompy :)

Zrobiłem dziś tak, że założyłem stare oryginalne sitko ale aby było szczelnie z wyjściem z pompy to niestety użyłem taśmy jeden zwój wystarczył by sitko weszło ciasno na króciec pompy i teraz uważam, że będzie dobrze tylko czy taśma materiałowa się nie rozpuści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...