Skocz do zawartości

Poziom paliwa w baku przy pompie DW200...


Arkadiusz88

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak i nadziei na to, że pomoże...

Wstawiłem plastikowe pudełko takie samo jak na zdjęciu które wkleił @@California, i od tego czasu mam problem z głowy, nawet jak jest upalane z paliwem poniżej połowy baku ale teraz widzę, że będę musiał wywalić to do śmieci i założyć swirl pot'a :facepalm:  :blink:

 

@@siewcu,  czy Ty posiadasz jakąś wiedzę pochodzącą z doświadczenia, czy opierasz się tylko na teorii? 

 

@@Gaceq, zbiorniczek ten nie może być ani za duży, ani za mały. Najlepiej aby był zbliżony wielkością do tego który jest na zdjęciu, które wkleił @@California. Już nie pamiętam ale wydaje mi się, że ma pojemność tak bliżej litra, a wiadomo że litr jest lepszy od 0,7 :D  

Edytowane przez brahu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem po modzeniu :/

Wszystkie moje mody o kant dupy. Nic nie działa tak jak bym chciał. Dwa rodzaje zbiorniczka zrobiłem i oba nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.

Nr.1

post-14347-1457003794,1268_thumb.jpgpost-14347-1457003801,7125_thumb.jpgpost-14347-1457003811,6089_thumb.jpg

Nr.2

post-14347-1457003830,9822_thumb.jpg

Tu skróciłem trochę puszkę i przyczepiłem sitko żeby tak nie sterczało do góry. Wszystko na nic. W zbiorniku ponad 1/4 biorę prawy zakręt ogień i przerywanie jest nadal.

Jakieś uwagi może macie. Tylko bez głupich komentarzy.

 

Z tapatoka

Odpływ był wsadzony do puchy czego nie widać na 2 gim modzie.

 

Z tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężki orzech do rozgryzienia.Borykałm się z tym problemem w GC8,po założeniu obudowy na sitko problem ustąpił.Powrócił po wymianie pompy paliwa z Walbro  na DW,dwie szczegółowe kontrole pompy i innych składowych układu paliwowego nic nie wykazały,auto przerywało nawet przy połowie stanu paliwa w zbiorniku. :(

Dopiero powrotna wymiana pompy paliwa na Walbro temat zamknęła,nie ma przerywania nawet przy stanie paliwa poniżej 1/4 stanu paliwa.

Powody przerywania na pompie DW do tej pory nie są znane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wrażenie ze winne jest sitko. Jest ono zadarte do góry (wewnątrz jest chyba jakaś gąbka) i wystarczy ze kawałek sitka będzie wystawał ponad poziom paliwa i juz będzie zaciągać powietrze, właśnie przez ta gąbkę w sitku.

W sumie w żadnym innym samochodzie nie spotkałem się z takim rozwiązaniem, wszędzie pompa i sitko jest prostopadle do poziomu paliwa na samym dnie. :/

 

Z tapatoka

post-14347-1457005791,1809_thumb.jpg

Na tym zdjęciu tego nie widać ale sitko jest zadarte do góry pod kątem około 45*

 

Z tapatoka

Będę modził aż zrobię , nie poddam się łatwo :)

 

Z tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też będę dzisiaj coś lepił ;) Znalazłem w domu pojemnik niemalże identyczny z tym modelowym Du-bro dostępny w każdej aptece. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :rolleyes: Zdam relacje.


Aha i u mnie poprzedni wizytator w baku (pewnie przy okazji zmiany na Walbro) odwrócił sitko o 180 stopni co poniękąd jakby niwelowało to sterczenie o którym pisze Badyl...


post-12117-0-06942400-1457038982_thumb.jpg

Chyba to jednak u mnie tak ma być odwrócone do tyłu to sitko jak na to patrze. Inaczej się tego nie da założyć :rolleyes:

post-12117-0-45603100-1457039011_thumb.jpg

Oto ten mój kandydat na zbiorniczek z apteki :biglol: Choć ten Du-bro 24 oz też zamówiłem na wypadek niepowodzenia ;) Dzięki California za info.

post-12117-0-89474400-1457039109_thumb.jpg

Zrobiony z PE co jak mówi google jest odporne na benzynę..

Przymiarka:

post-12117-0-47662600-1457039216_thumb.jpg

Do baku też się mieści (na styk) i dobrze w tej niecce siedzi tam.

Pozostało mi jeszcze to jakoś zamocować do zespołu pompy. Może jutro się uda dokończyć.

 

Przy okazji tych robót, chciałbym uporać się kontrolką rezerwy. Problem jest taki od zawsze, że ile by w baku nie było paliwa (wskaźnik chodzi ok) to zawsze się mi żyd świeci :angry: :

post-12117-0-81390300-1457039541_thumb.jpg

 

Ktoś się orientuje co to może być i gdzie upatrywać się przyczyny? Czy w tym zespole pompy czy gdzie indziej?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problemy, tak jak u cybela też pojawiły się po zmianie na DW200

Ale wydaje mi się, że po dodaniu baniaka ustapiły. Ostatnio na Jastrzębiu nie miałem objawów

Jakoś boję się sprawdzać na pustym baku :)

Arkadiusz88 zmień bez innych przeróbek i daj znać. Nie spotkałem się nigdzie z opinią, żeby te pompy miały jakąś wadę. Raczej są chwalone

Edytowane przez California
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomnij o rurce powrotnej do zbiornika :)

A wracając do sitka to ono samo układa Ci się pod spód pompy ?? Bo moje sterczało do góry :)

 

Z tapatoka

 

Wiem wiem :) To dopiero przymiarka była. Sitko układa się dokładnie tak jak na zdjęciu. Zresztą nie da się go inaczej ułożyć, z powodu gąbki w środku nie przegniesz inaczej.

 

 

 

powiedzcie jakie macie pompy?
  

 

Walbro GSS 341

 

 

 

mam Dw 200 i nie mam takich problemów , przy montażu zostawiłem oem sitko i wszystko gra nawet przy 1/3 baku

 

Mi w sumie też jeszcze się nigdy nie zakrztusił na tej Walbro nawet poniżej 1/4 baku, ale nie jeździłem jeszcze sportowo na upale na dobrej oponie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Walbro GSS342 


Dziś zmieniłem sitko z
post-14347-1457208907,6368_thumb.jpg
Na takie :
post-14347-1457208929,6613_thumb.jpg
Tu porównanie jak zamocowane jest jedno a jak drugie post-14347-1457208940,1019_thumb.jpg
Jak widać nowe sitko jest prostopadłe do dna zbiornika.
Pierwsza jazda paliwa mało, znaczy 1/4 nawet mniej. Parę jazd i jakoś nie przerwał. Potem jeszcze parę prób i przerwał, ale poziom paliwa był już bardzo niski. Jutro zatankuje do polowy kotła, parę testów i dam znać.

Z tapatoka
Dziś się przejechałem. Nadal przerywa choć jest wyraźna poprawa. Mam drugi zestaw wiec w modzeniu jeszcze nie koniec.

Z tapatoka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czy w imprezie jest tzw. Jet pump?

Jest jet pump. Niby pompka. Paliwo zasysa z drugiej połówki baku ciśnienie wracającego do zbiornika paliwa

Zawsze mnie ciekawiło jaką to ma wydajność. Pewnie marną...

 

Ok, dzięki.

Ja będę instalował Swirl pota. Mam DW200 i seryjnej jeszcze nie wyrzuciłem więc wróci do baku a DW pójdzie od SP do silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja będę instalował Swirl pota.

 

ja chyba też :)

Fakne zbiorniczki 2,5 l sa na aledrogo po 200 zł do tego pompa i troche pracy.

Tylko ta zewnętrzna pompa troche hałasuje i chyba zostanie zamontowana pod spodem auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te z alle to pewne? w jednym ze sklepów z akcesoriami rajdowymi jest IRP 2.5l za 200pln

 

 

prawdę mówiąc zastanawiam się nad montażem baku sportowego - 20l za jakies 700pln - ale ja mam auto tylko do pojeżdżawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile nie wozisz auta na lawecie na pojezdzawke, to podroz tez moze byc ciezka

jestem świadom - przy 20l to jakieś 50km przejadę :) spalanie mam teraz masakryczne

 

znajomy driftuje i wszystko kupuje te na allegro :)

mówil ze spoko, nie ma co przepłacać, toć to kawałek alu :P

 

jasne, oby tylko spawy nie przeciekały :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przymierzam się do instalacji swirl pota

 

W Imprezie przewody paliwowe mają średnice 8mm, swirl pot, który chce kupić ma końcówki 9mm i 14mm na wyjsciu na pompe.

Zastosować redukcje czy jednak szukać SP z końcówkami 8mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...