brahu Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) tak jak i nadziei na to, że pomoże... Wstawiłem plastikowe pudełko takie samo jak na zdjęciu które wkleił @@California, i od tego czasu mam problem z głowy, nawet jak jest upalane z paliwem poniżej połowy baku ale teraz widzę, że będę musiał wywalić to do śmieci i założyć swirl pot'a @@siewcu, czy Ty posiadasz jakąś wiedzę pochodzącą z doświadczenia, czy opierasz się tylko na teorii? @@Gaceq, zbiorniczek ten nie może być ani za duży, ani za mały. Najlepiej aby był zbliżony wielkością do tego który jest na zdjęciu, które wkleił @@California. Już nie pamiętam ale wydaje mi się, że ma pojemność tak bliżej litra, a wiadomo że litr jest lepszy od 0,7 Edytowane 2 Marca 2016 przez brahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Bierz 24oz. Mnie ten większy nie chciał się zmieścić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 No to jestem po modzeniu :/ Wszystkie moje mody o kant dupy. Nic nie działa tak jak bym chciał. Dwa rodzaje zbiorniczka zrobiłem i oba nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Nr.1 Nr.2 Tu skróciłem trochę puszkę i przyczepiłem sitko żeby tak nie sterczało do góry. Wszystko na nic. W zbiorniku ponad 1/4 biorę prawy zakręt ogień i przerywanie jest nadal. Jakieś uwagi może macie. Tylko bez głupich komentarzy. Z tapatoka Odpływ był wsadzony do puchy czego nie widać na 2 gim modzie. Z tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Ciężki orzech do rozgryzienia.Borykałm się z tym problemem w GC8,po założeniu obudowy na sitko problem ustąpił.Powrócił po wymianie pompy paliwa z Walbro na DW,dwie szczegółowe kontrole pompy i innych składowych układu paliwowego nic nie wykazały,auto przerywało nawet przy połowie stanu paliwa w zbiorniku. Dopiero powrotna wymiana pompy paliwa na Walbro temat zamknęła,nie ma przerywania nawet przy stanie paliwa poniżej 1/4 stanu paliwa. Powody przerywania na pompie DW do tej pory nie są znane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Ja mam wrażenie ze winne jest sitko. Jest ono zadarte do góry (wewnątrz jest chyba jakaś gąbka) i wystarczy ze kawałek sitka będzie wystawał ponad poziom paliwa i juz będzie zaciągać powietrze, właśnie przez ta gąbkę w sitku. W sumie w żadnym innym samochodzie nie spotkałem się z takim rozwiązaniem, wszędzie pompa i sitko jest prostopadle do poziomu paliwa na samym dnie. :/ Z tapatoka Na tym zdjęciu tego nie widać ale sitko jest zadarte do góry pod kątem około 45* Z tapatoka Będę modził aż zrobię , nie poddam się łatwo Z tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Sitko było sprawdzane,zmieniane,kontrolowane jego położenie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Ja też będę dzisiaj coś lepił Znalazłem w domu pojemnik niemalże identyczny z tym modelowym Du-bro dostępny w każdej aptece. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie Zdam relacje. Aha i u mnie poprzedni wizytator w baku (pewnie przy okazji zmiany na Walbro) odwrócił sitko o 180 stopni co poniękąd jakby niwelowało to sterczenie o którym pisze Badyl... Chyba to jednak u mnie tak ma być odwrócone do tyłu to sitko jak na to patrze. Inaczej się tego nie da założyć Oto ten mój kandydat na zbiorniczek z apteki Choć ten Du-bro 24 oz też zamówiłem na wypadek niepowodzenia Dzięki California za info. Zrobiony z PE co jak mówi google jest odporne na benzynę.. Przymiarka: Do baku też się mieści (na styk) i dobrze w tej niecce siedzi tam. Pozostało mi jeszcze to jakoś zamocować do zespołu pompy. Może jutro się uda dokończyć. Przy okazji tych robót, chciałbym uporać się kontrolką rezerwy. Problem jest taki od zawsze, że ile by w baku nie było paliwa (wskaźnik chodzi ok) to zawsze się mi żyd świeci : Ktoś się orientuje co to może być i gdzie upatrywać się przyczyny? Czy w tym zespole pompy czy gdzie indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Nie zapomnij o rurce powrotnej do zbiornika A wracając do sitka to ono samo układa Ci się pod spód pompy ?? Bo moje sterczało do góry Z tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz88 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Gacek i badał a powiedzcie jakie macie pompy? Ja mam również DW200 ale prawdopodobnie zmienię na walbro i może temat ucichnie? Edytowane 3 Marca 2016 przez Arkadiusz88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Też mam Dw 200 i nie mam takich problemów , przy montażu zostawiłem oem sitko i wszystko gra nawet przy 1/3 baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) U mnie problemy, tak jak u cybela też pojawiły się po zmianie na DW200 Ale wydaje mi się, że po dodaniu baniaka ustapiły. Ostatnio na Jastrzębiu nie miałem objawów Jakoś boję się sprawdzać na pustym baku Arkadiusz88 zmień bez innych przeróbek i daj znać. Nie spotkałem się nigdzie z opinią, żeby te pompy miały jakąś wadę. Raczej są chwalone Edytowane 4 Marca 2016 przez California Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Nie zapomnij o rurce powrotnej do zbiornika A wracając do sitka to ono samo układa Ci się pod spód pompy ?? Bo moje sterczało do góry Z tapatoka Wiem wiem To dopiero przymiarka była. Sitko układa się dokładnie tak jak na zdjęciu. Zresztą nie da się go inaczej ułożyć, z powodu gąbki w środku nie przegniesz inaczej. powiedzcie jakie macie pompy? Walbro GSS 341 mam Dw 200 i nie mam takich problemów , przy montażu zostawiłem oem sitko i wszystko gra nawet przy 1/3 baku Mi w sumie też jeszcze się nigdy nie zakrztusił na tej Walbro nawet poniżej 1/4 baku, ale nie jeździłem jeszcze sportowo na upale na dobrej oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ja mam Walbro GSS342 Dziś zmieniłem sitko zNa takie :Tu porównanie jak zamocowane jest jedno a jak drugie Jak widać nowe sitko jest prostopadłe do dna zbiornika. Pierwsza jazda paliwa mało, znaczy 1/4 nawet mniej. Parę jazd i jakoś nie przerwał. Potem jeszcze parę prób i przerwał, ale poziom paliwa był już bardzo niski. Jutro zatankuje do polowy kotła, parę testów i dam znać. Z tapatokaDziś się przejechałem. Nadal przerywa choć jest wyraźna poprawa. Mam drugi zestaw wiec w modzeniu jeszcze nie koniec. Z tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) A testował ktoś gąbkę czy piankę do zbiornika? http://www.larsson.pl/pianka-do-zbiornikow-paliwa,1085,news.html Myślę że może znacząco zmniejszyć przelewanie się paliwa w zbiorniku. Problem może być ze wskaźnikiem poziomu. Edytowane 7 Marca 2016 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ciekawa opcja, tylko zeby był jedna i wieksza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 W sobotę ukończyłem swoje manewry Zgram fotki to wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) A czy w imprezie jest tzw. Jet pump? Po co to jest? 2 pompy? i jeszcze taki wynalazek: start od 2:18 https://www.holley.com/products/fuel_systems/hydramat/hydramats/ Edytowane 8 Marca 2016 przez bat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 A czy w imprezie jest tzw. Jet pump? Jest jet pump. Niby pompka. Paliwo zasysa z drugiej połówki baku ciśnienie wracającego do zbiornika paliwa Zawsze mnie ciekawiło jaką to ma wydajność. Pewnie marną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 A czy w imprezie jest tzw. Jet pump? Jest jet pump. Niby pompka. Paliwo zasysa z drugiej połówki baku ciśnienie wracającego do zbiornika paliwa Zawsze mnie ciekawiło jaką to ma wydajność. Pewnie marną... Ok, dzięki. Ja będę instalował Swirl pota. Mam DW200 i seryjnej jeszcze nie wyrzuciłem więc wróci do baku a DW pójdzie od SP do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Ja będę instalował Swirl pota. ja chyba też Fakne zbiorniczki 2,5 l sa na aledrogo po 200 zł do tego pompa i troche pracy. Tylko ta zewnętrzna pompa troche hałasuje i chyba zostanie zamontowana pod spodem auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 te z alle to pewne? w jednym ze sklepów z akcesoriami rajdowymi jest IRP 2.5l za 200pln prawdę mówiąc zastanawiam się nad montażem baku sportowego - 20l za jakies 700pln - ale ja mam auto tylko do pojeżdżawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 20l za jakies 700pln - ale ja mam auto tylko do pojeżdżawek O ile nie wozisz auta na lawecie na pojezdzawke, to podroz tez moze byc ciezka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 znajomy driftuje i wszystko kupuje te na allegro mówil ze spoko, nie ma co przepłacać, toć to kawałek alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 O ile nie wozisz auta na lawecie na pojezdzawke, to podroz tez moze byc ciezka jestem świadom - przy 20l to jakieś 50km przejadę spalanie mam teraz masakryczne znajomy driftuje i wszystko kupuje te na allegro mówil ze spoko, nie ma co przepłacać, toć to kawałek alu jasne, oby tylko spawy nie przeciekały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 przymierzam się do instalacji swirl pota W Imprezie przewody paliwowe mają średnice 8mm, swirl pot, który chce kupić ma końcówki 9mm i 14mm na wyjsciu na pompe. Zastosować redukcje czy jednak szukać SP z końcówkami 8mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się