Jump to content

Swap złotych brembo do GT


misiek00781

Recommended Posts

Witam. Przymierzam sie do swapu złotych brembo do Gtka. Stąd moje pytanie..
Czy jest jakiś inny patent na tył poza Hybrydowymi tarczami + adaptery, tak by móc cały zestaw zainstalować z oryginalnymi tarczami STI z większym ręcznym. Słyszałem że są jakieś specjalne szczęki (grube) pod taka modyfikacje, ale nigdy sie z nimi nie spotkłem ;/

Oczywiście rozwiazanie ze swapem zwrotnic z newage odpada z racji daleko posuniętych modyfikacji z tym zwiazanych ;)

Edited by misiek00781
Link to comment
Share on other sites

Złote brembo podejdą ale nie włożysz kół 17 cali przynajmniej nie wszystkich i problem będziesz miał w zimie - dwa zestawy felg 18 cali czy nawet 17 lub zmiana zacisków co zimę.

Zamiast iść w inne tarcze i większe koszta załóż hydrauliczny ręczny na zwykłej tarczy od GT i dobrym klocku.

Link to comment
Share on other sites

grube szczeki nie działają,  nadają się tylko do parkowania.  Na grubych okładzinach  pracują  tylko środkiem a nie cała powierzchnią,  nawet w UK skąd ten patent  pochodził od niego odchodzą  ponieważ sa już pasujące tarcze na tył.

Link to comment
Share on other sites

Kolego 4mamut, ja chce zrobic swap zlotych brembo przod/tyl. I moj problem dotyczy rozwiazania ktore pozwoli zamontowac tyly.. Co do negatywnych cech brembo zdaje sobie z nich sprawe. Ale powiedz mi.. mozesz mi podeslac link na pw jak wg takie szczeki wygladaja ? Tak z ciekawosci ? :)

Czyli ogolnie co do tylow to poprostu jestem skazany na tarcze hybrydowe dba :/

Edited by misiek00781
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem - tak tylko gdybam i pytam - czy przypadkiem nie da sie brembo bez adapterow zalozyc do zwrotnic tylnych z type-r/ra?

Tam tez byly wieksze szczeki (190mm) i nieco wieksze tarcze jednak niz w GT ogolnie (290mm) - wiec moze da sie to latwiej zaadaptowac?

Link to comment
Share on other sites

Type r/ra ma raczej zwrotnice z gt inny jest przegub wewnętrzny i długość polosi do r180. Szczękę wieczorem poszukam na necie ale nie nastawiaj sie na mega różnice vs seria w gt bo wszyscy idą w hydraulikę.

Link to comment
Share on other sites

W zasadzie chyba widze 4 drogi

- adaptery + tarcze dba hybrydowe

- adaptery + grube szczeki recznego

- cale zwrotnice STI newage lacznie z wahaczami itp. + hybrydowe polosie

- porzucenie tematu recznego na linke a w jego miejsce wstawienie hydraulicznego recznego i zgrabne upchniecie tego wszystkiego w miejscu seryjnego - oczywiscie wiadomo jak jest z kwestiami prawnymi tego typu rozwiazania ;)

Edited by misiek00781
Link to comment
Share on other sites

Type r/ra ma raczej zwrotnice z gt inny jest przegub wewnętrzny i długość polosi do r180. Szczękę wieczorem poszukam na necie ale nie nastawiaj sie na mega różnice vs seria w gt bo wszyscy idą w hydraulikę.

Trochę sa inne. Właśnie przez większe szczęki jakie były w typeR i tarcze
Link to comment
Share on other sites

Ja olewam linke i idę w hydraulikę troche w inny sposób. Ręczny ukryty w tunelu na pompie dwuobwodowej na oryginalnej dźwigni ale szczęki tez pracują zeby układ sie nie zapiekl ze starości . Dzwignia wiec ciągnie oba układy. Pozatym dzieki lince mogę wstępnie ustawić sile z jaka chce ciagnąć dźwignię. Hydraulikę podłącze jak przyjdą zlaczki i wtedy powiem więcej.

Chodzi mi po głowie zacisk czterotlokowy od gt na tył widziałem taki patent na rajdzie polski w skodach przód i tyl taki sam zastaw i taka sama średnica tarcz

Edited by 4mamut
Link to comment
Share on other sites

Pompa dwu obwodowa AP racing na seryjnej dźwigni

 

213390IMG_2031_tn.jpg

 

Wersja dla diagnosty

 

722978IMG_2139_tn.jpg

 

Wersja dla forumowiczów

 

662295IMG_2140_tn.jpg

 

Widok od tyłu - przedłużenie z obudowy transformatora - koszt 12 PLN

 

320330IMG_2143_tn.jpg

 

Potrzebne są -

 

pompa AP racing dwuobwodowa

widełki przyspawane do dźwigni,

podstawa (gdzieś mam chyba rysunek),

4 metry przewodu w oplocie,

4x złączki kątowe 90 stopni + śruby banjo gwint M10x1.0 + podkładki miedziane

4x złączki proste do podłączenia z obecnym układem.

 

Nie wiem czy 4 metry wystarczą, brakuje mi jeszcze dwóch złączek aby złożyć układ

Edited by 4mamut
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...