misiek00781 Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 (edited) Witam. Przymierzam sie do swapu złotych brembo do Gtka. Stąd moje pytanie..Czy jest jakiś inny patent na tył poza Hybrydowymi tarczami + adaptery, tak by móc cały zestaw zainstalować z oryginalnymi tarczami STI z większym ręcznym. Słyszałem że są jakieś specjalne szczęki (grube) pod taka modyfikacje, ale nigdy sie z nimi nie spotkłem ;/Oczywiście rozwiazanie ze swapem zwrotnic z newage odpada z racji daleko posuniętych modyfikacji z tym zwiazanych Edited February 9, 2016 by misiek00781 Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Złote brembo podejdą ale nie włożysz kół 17 cali przynajmniej nie wszystkich i problem będziesz miał w zimie - dwa zestawy felg 18 cali czy nawet 17 lub zmiana zacisków co zimę. Zamiast iść w inne tarcze i większe koszta załóż hydrauliczny ręczny na zwykłej tarczy od GT i dobrym klocku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 grube szczeki nie działają, nadają się tylko do parkowania. Na grubych okładzinach pracują tylko środkiem a nie cała powierzchnią, nawet w UK skąd ten patent pochodził od niego odchodzą ponieważ sa już pasujące tarcze na tył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek00781 Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 (edited) Kolego 4mamut, ja chce zrobic swap zlotych brembo przod/tyl. I moj problem dotyczy rozwiazania ktore pozwoli zamontowac tyly.. Co do negatywnych cech brembo zdaje sobie z nich sprawe. Ale powiedz mi.. mozesz mi podeslac link na pw jak wg takie szczeki wygladaja ? Tak z ciekawosci ? Czyli ogolnie co do tylow to poprostu jestem skazany na tarcze hybrydowe dba :/ Edited February 9, 2016 by misiek00781 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Nie wiem - tak tylko gdybam i pytam - czy przypadkiem nie da sie brembo bez adapterow zalozyc do zwrotnic tylnych z type-r/ra? Tam tez byly wieksze szczeki (190mm) i nieco wieksze tarcze jednak niz w GT ogolnie (290mm) - wiec moze da sie to latwiej zaadaptowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek00781 Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Ale kwestia polosi.. zdaje sie ze type r/ra mialy inne ze wzgledu na r180, dostepnos takich zwrotnic tez jest problemem :/ Ponawiam prosbe, moze ktos podrzucic na pw gdzie mozna dorwac takie grube szczeki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Pewnie mialy inne - zawsze jakies roznice gdzies sa, jak sie chce zlozyc klocki z roznych modeli. Kwestia co docelowo prostsze do zlozenia w konkretnym przypadku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Type r/ra ma raczej zwrotnice z gt inny jest przegub wewnętrzny i długość polosi do r180. Szczękę wieczorem poszukam na necie ale nie nastawiaj sie na mega różnice vs seria w gt bo wszyscy idą w hydraulikę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek00781 Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 (edited) W zasadzie chyba widze 4 drogi - adaptery + tarcze dba hybrydowe - adaptery + grube szczeki recznego - cale zwrotnice STI newage lacznie z wahaczami itp. + hybrydowe polosie - porzucenie tematu recznego na linke a w jego miejsce wstawienie hydraulicznego recznego i zgrabne upchniecie tego wszystkiego w miejscu seryjnego - oczywiscie wiadomo jak jest z kwestiami prawnymi tego typu rozwiazania Edited February 10, 2016 by misiek00781 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Type r/ra ma raczej zwrotnice z gt inny jest przegub wewnętrzny i długość polosi do r180. Szczękę wieczorem poszukam na necie ale nie nastawiaj sie na mega różnice vs seria w gt bo wszyscy idą w hydraulikę.Trochę sa inne. Właśnie przez większe szczęki jakie były w typeR i tarcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Ja olewam linke i idę w hydraulikę troche w inny sposób. Ręczny ukryty w tunelu na pompie dwuobwodowej na oryginalnej dźwigni ale szczęki tez pracują zeby układ sie nie zapiekl ze starości . Dzwignia wiec ciągnie oba układy. Pozatym dzieki lince mogę wstępnie ustawić sile z jaka chce ciagnąć dźwignię. Hydraulikę podłącze jak przyjdą zlaczki i wtedy powiem więcej. Chodzi mi po głowie zacisk czterotlokowy od gt na tył widziałem taki patent na rajdzie polski w skodach przód i tyl taki sam zastaw i taka sama średnica tarcz Edited February 10, 2016 by 4mamut Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek00781 Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 No coz w takim razie jak juz sobie to ogarniesz to daj znac a jak bedziesz mial chwile to czekam na te grube szczeki. Bo niemoge tego nigdzie wyczaic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 4mammut możesz opisać albo na pw jakie rzeczy do tego sa potrzebne? Sam tez chce u siebie tez coś takiego zrobić ale nie mam wiedzy co z czym Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Pompa dwu obwodowa AP racing na seryjnej dźwigni Wersja dla diagnosty Wersja dla forumowiczów Widok od tyłu - przedłużenie z obudowy transformatora - koszt 12 PLN Potrzebne są - pompa AP racing dwuobwodowa widełki przyspawane do dźwigni, podstawa (gdzieś mam chyba rysunek), 4 metry przewodu w oplocie, 4x złączki kątowe 90 stopni + śruby banjo gwint M10x1.0 + podkładki miedziane 4x złączki proste do podłączenia z obecnym układem. Nie wiem czy 4 metry wystarczą, brakuje mi jeszcze dwóch złączek aby złożyć układ Edited February 10, 2016 by 4mamut Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Dzięki wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now