siedemczwartych Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 co myślicie o klejeniu, spawaniu chłodnicy klimatyzacji???? Mam lekko uszkodzoną chłodnice i spotykam sie z różnymi opiniami. 1. Kleić/spawać -taniej, ale jest ryzyko, ze nie wytrzma dużego ciśnienia, które jest w układzie. 2. kupić drugą mam ofertę za 270 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 mam ofertę za 270 pln nowa czy używana, jak nowa to wydaje mi się, że bardzo dobra cena.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 mam ofertę za 270 pln nowa czy używana, jak nowa to wydaje mi się, że bardzo dobra cena.... Uzywana, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Używana Trzeba dobrze sprawdzić.... niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 a co myślisz o spawaniu??? Uszkodzenie jest bardzo małe. Moze milimetrowy otworek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 co myślisz o spawaniu Nie wiem, jakie jest ciśnienie w klimie, ale przy wspomaganiu u mnie nie zdalo egzaminu, a tez byl maly otworek na rurce przy maglownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 goldenarts, jak dobrze pamiętam to max ciśnienie w klimie jest jakieś chore - kilkadziesiąt atmosfer czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 tak, cisnienie jest dośc duże. Nie wiem jakie, bo sie nie znam, ale tam gdzie pytałem o naprawę zawsze wspominali o ryzyku klejenia/spawania w zwiazku z wysokim ciśnieniem w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 kilkadziesiąt atmosfer i dlatego spawanie/klejenie raczej się nie sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUFI Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Ciśnienie w obwodzie (wysokiego ciśnienia) to ok. 40 atmosfer. Jeżeli nieszczelność jest na samym wejściu do chłodnicy to szanasa jest 50/50 że to wytrzyma. Jeżeli nieszczelność jest na samym końcu chłodnicy to można spawać. Kiedyś robiłem to Fordzie Explorerze i przez 3 lata nie było problemu, a później sprzedałem więc nie wiem jak jest dalej ze szczelnością tu jest namiar http://www.chlodnice-konarscy.com/wrk.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 o klejeniu, zapomnij, ciśnienie po stronie wysokiego ciśniego od 12-20 bar. Spawanie no cóż, czasami się udaje, a czasami sa jeszcze większe koszty, bo trzeba jeszcze raz demontowac napełnioac itd. Nowa kosztuje ok 600zł więc nie wiem czy warto, może okazac się że po zimie, pojawia sie nowe dziurki, bo chłodnica ma swoje lata, aluminium sie utlenia i robi sie sito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi