mike33 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 2006 forester 2.5 xt, nie wlancza sie tempomat nie swieci siekontrolka cruise,nie moge znalezsc na forum gdzie zaczac szukac problemu .probowalem wlaczac i sprawdzic czy wogole dziala ale nic nie dalo to rady ,duzo urzywalem tempomatu w innych autach wiec wiem jak dziala moze ktos wie co z tym fantem zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 2006 forester 2.5 xt, nie wlancza sie tempomat nie swieci siekontrolka cruise,nie moge znalezsc na forum gdzie zaczac szukac problemu .probowalem wlaczac i sprawdzic czy wogole dziala ale nic nie dalo to rady ,duzo urzywalem tempomatu w innych autach wiec wiem jak dziala moze ktos wie co z tym fantem zrobic? Czy oprócz braku kontrolki palą się Tobie jakieś inne na desce ?. Automat czy manual ? Moduł sterujący (puszkę) masz schowaną za panelem głównym klimatyzacji 4 śrubki i masz dostęp, może tam się coś rozłączyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Podłączam się pod pytanie, mam identyczny problem tylko w NA 05' 5MT. Brak dodatkowych świecących kontrolek, typu air bag, check, kostka pod poduchą podłączona, klakson działa, tempomat nie reaguje, nie wyświetla cruise-set. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Wiecie o tym mam nadzieje, ze trzeba najpierw wlaczyc tempomat przyciskiem? U mnie jest po lewej stronie od kierownicy na desce, tam gdzie spryski do swiatel. Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika trzeba ta czynnosc powtorzyc. Dopiero teraz mozna smigac dzwigienka tempomatu przy kierownicy. Z tego co wiem tempomat dziala od 60km/h w gore. Wajha w dol i tempomat hula. Edytowane 2 Lutego 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) P i T przeciwmgielne, reg. H świateł, ogrzewanie lusterek i spust na klosze, w 05' u mnie tempomat uruchamia się tylko wihajstrem przy kierownicy. Próbowałem przy różnych prędkościach, to bez znaczenia ;-// . Edyta. No chyba, że nie łączy na tym okrągłym "wielostyku" pod poduszką, aż tak się nie znam. Gdyby to była kwestia podświetlenia funkcji na desce to mógłbym go i tak załączyć. Edyta #2. We wcześniejszych, tożsamych tematach znalazłem, że może być to rozłączona rurka podciśnienia przy dźwigience tempomatu, jak mam się do tego dostać ? Edytowane 2 Lutego 2016 przez Masu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Wydaje mi sie, ze Subaru w tych latach robilo tempomaty, ktore najpierw trzeba bylo wlaczyc przyciskiem. Moze masz auto bez tempomatu, a poprzedni wlasciciel wymienil kierownice na taka z tempomatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Wydaje mi sie, ze Subaru w tych latach robilo tempomaty, ktore najpierw trzeba bylo wlaczyc przyciskiem. Moze masz auto bez tempomatu, a poprzedni wlasciciel wymienil kierownice na taka z tempomatem? Edyta. Bebechy do tempomatu pod maską są. Tempomat normalnie uruchamiał się przyciskiem na dźwigni (cruise), a następnie dźwignia w dół (set). Działał sprawnie, w międzyczasie wymieniona została lambada (po błędzie) i podświetlenie zegarów, od tamtej pory tempomat jest nieżywy. Po sprawdzeniu wtyczek pod poduchą, pochodził 1x i dalej kaput. Musi być coś ze sterownikiem, albo czujnikami, że nie zbiera info. Bez OBD nie wywróży ; /. Edytowane 2 Lutego 2016 przez Masu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 U mnie też nie działa Hawk 06 Powoli podchodzę do zbadania tematu. Co prawda cruise się zapala na zielono, ale SET już nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Browarek proszę wysłać kurierem 2016.02.02_143305_2004_Service_Manual_EU__1_.pdf 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Z tego co widzę, wkleiłeś manual do wersji z przepustnicą na linkę. Dzięki, ale u mnie (2006) jest już przepustnica elektroniczna, a to raczej dużo zmienia. edit: Analizuje i.... i tak może się przydać. Edytowane 2 Lutego 2016 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Z tego co widzę, wkleiłeś manual do wersji z przepustnicą na linkę. Dzięki, ale u mnie (2006) jest już przepustnica elektroniczna, a to raczej dużo zmienia. edit: Analizuje i.... i tak może się przydać. Wkleiłem bardziej z myślą o koledze, który założył wątek, ale jak Tobie też się przyda to drugi bro też się w lodówce zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike33 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 nie wiem czy kierownica jest zmieniona bo mam "momo" ale ciagle ma znaczek subaru,na forum angielskim pisza ze jakas tasma w kierownicy lubi sie przerwac ,pytanie jak ciezko jest sciagnac kierownice i to sprawdzic?moze ktos taka operacje juz robil? widze ze przy przekreceniu kluczyka w stacyjce tez mi nie podswietla napisow cruise itd ,sprawdzilem bezpiecziki sa ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) W mojej trójramiennej ori wystarczy odkręcić dwa torxy (nie pamiętam rozm.) z prawej i lewej str. kierownicy. W takim razie u mnie też na starcie nie zapala się już zielony cruise. Edyta. A z bezpiecznikiem to nie jest tak, że na tym samym jest ABS i tempomat ? Edytowane 3 Lutego 2016 przez Masu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Cześć. Podłączają się do tematu temoomatu... Jeszcze 2 dni temu jechałem autostrada na tempomacie, kiedy to jakze pieknego sobotniego poranka, przywitał mnie awarią... Po włączeniu silnika, świeci sie żółta kontrolka silnika wraz z mrugającym napisem CRUISE... podczas jazdy tempomat sie nie włącza, bePieczniki całe... a problem nie znika... pomysł jakiś ktoś? MP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Serwis . Przyczyn może być wiele . Najcześciej problem pojawia sie gdy coś sie dzieje z silnikiem lub osprzętem. Cruise miga + Check . Może to być paliwo np . Ale polecam mimo wszystko podpięcie pod kompa. Powodzenia Edytowane 7 Lutego 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 pomysł jakiś ktoś? Bo subaru tak ma, że wraz z kontrolką CHECK zapala się kontrolka tempomatu. Problem w tym przypadku nie leży po stronie tempomatu a usterką dotyczącą osprzętu silnika. Jest potrzeba podpięcia komputera diagnostycznego bądź skanera OBD i coś się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Mimo że palą się kontrolki , to Subaru nadal można jeździć w przeciwieństwie do Skody czy Hyundaia gdzie albo auto stanie i nic już nie zrobisz, albo wejdzie w tryb awaryjny i dojedziesz tylko do serwisu lub na pobocze z prędkością 3okm/h... Podpinaj pojazd i daj znać co dalej się podziało. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb84 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Ja miałem tak jak alternator był do roboty . oczywiście jak ktos regeneruje to na oryginalnych częściach ,bo check i cruise zniknie,ale za jakoś czas znów wyskoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Po wizycie w MTSZblokowany tempomat oraz mrugająca ikona CRUISE + Silnik to nic innego jak ogólne zgłoszenie usterki do kierowcy.Po podpięciu pod komputer, komunikat pokazał się że to w miarę powszechne zjawisko "zawieszania pompy powietrza" najprawdopodobniej spowodowane zebraniem się wilgoci w środku. Jako krótkotrwałe rozwiązanie - wyczyszczenie OBD rozwiązało sprawę - tempomat znów działa, usterka zniknęła. Pozdrawiam, MP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 To pewnie w niedługim czasie powróci... Niestety są to pierwsze objawy padającego jednego z zaworów egr. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Człowiek mądrzejszy o kolejne przypadłości . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 U mnie tempomat już działa. Przyczyna - czujnik biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Po wizycie w MTS Zblokowany tempomat oraz mrugająca ikona CRUISE + Silnik to nic innego jak ogólne zgłoszenie usterki do kierowcy. Po podpięciu pod komputer, komunikat pokazał się że to w miarę powszechne zjawisko "zawieszania pompy powietrza" najprawdopodobniej spowodowane zebraniem się wilgoci w środku. Jako krótkotrwałe rozwiązanie - wyczyszczenie OBD rozwiązało sprawę - tempomat znów działa, usterka zniknęła. Pozdrawiam, MP Pompę i zawory warto przeczyścić. Mogę ci na Priv przesłać zdjęcia z zaworów powietrza i turbinki.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Tempomat ożył po reg. luzu zaworowego tj. wyciągnięciu baterii na ca. 3h. Natomiast umarło co innego, ale to już OT byłby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się