Skocz do zawartości

atomek

Nowy
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O atomek

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 02.03.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Świerklaniec
  • Auto
    Subaru Forester MY06 XT

Ostatnie wizyty

121 wyświetleń profilu
  1. atomek

    Forester 2 padł

    Uaaaa no to raczej nici z reklamacji. Chyba, że zmieniłeś zaraz po kupnie. Przykra niespodzianka.
  2. atomek

    żeby Forek zaczął hamować....

    Witam, jestem po zmianie zacisków w forku SG na czterotłoczek z WRX. Hamulce pracują super jedna rzecz jednak nie daje mi spokoju. W oryginalnym zacisku jest miejsce na przykręcenie przewodu hamulcowego, które jest "otoczone" zabezpieczeniem przeciwko pracy przewodu w czasie skręcania. W zaciskach WRX tego nie ma jest tylko mała dziurka obok miejsca gdzie mocujemy przewód hamulcowy do zacisku. Co wg mnie sugeruje użycie innej końcówki przewodu elastycznego. Coś w rodzaju "zęba". Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości i potwierdzić ze takie coś istnieje? Czy ma to zostać tak jak jest? Chodzi mi o takie coś. https://sklep.intercars.com.pl/produkty/454642-przewod-hamulcowy-elastyczny-abe-c80313abe
  3. atomek

    reset panelu klimatyzacji

    Nie ma co resetować. @gorion ma racje. Szukaj wśród czujników lub samego uładu chłodzenia. Zapowietrzenie / zakamienienie nagrzewnicy. Najgorsza opcja UPG.
  4. atomek

    2,5 SOHC + LPG Silnik dławi się przy przęd. 140-160

    P0171 uboga mieszanka. Jeżeli to samo miałeś na gazie i Pb to na początek trzeba zrobić porządek z Pb (na gazie objawy zawsze będę mocniejsze). Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu. Drugi pomysł to pierwsza sonda lambda. Sprawdzić jej działanie jak się zachowuje (zrób wykresy) Silnik bierze dużo oleju? Co prawda nie było to w subaru ale podobny objaw miał kolega w nissanie (zapchany katalizator).
  5. atomek

    Co to za dekielek i skąd wypadł?

    Zależy gdzie pod robotą Kolektor nie jest trudny do ściągnięcia trzeba odpiąć troche elektryki (bo ściąga się go z całą wiązką przyczepioną do niego. Jak już to ruszysz to warto zmienić gumowe łączki i opaski zaciskowe na magistrali paliwowej (mi kiedyś przy dużych mrozach rozciekł się jeden taki wężyk), Co do samych uszczelek miedzy silnikiem, a kolektorem to pewnie je uszkodzisz ściągając kolektor więc warto mieć je zamówione.
  6. atomek

    Klima chodzi 5 minut po czym przestaje po kilku minutach działa

    @Zbyszek_ ten napinasz lubi się urywać (sam sobie go urwałem bo był tak zardzewiały). Nauczony doświadczeniem u znajomego zapuściłem w niego WD40 na kilka godzin przed demontażem. Nie jest drogi bo w aso taki napinasz dostałem chyba za 35zł brutto. Szkoda tylko ze nikt nie informuje o takich rzeczach... to chyba najwieksza bolączka warsztatów. Boją się przyznać i wolą drutować, ale to już rozmowa na inny temat :).
  7. atomek

    Klima chodzi 5 minut po czym przestaje po kilku minutach działa

    Klima kiedy pracuje wytwarza ciśnienie w układzie. Twoje objawy pasują do zużytego sprzęgła na kompresorze. Przy większym ciśnieniu sprzęgło się ślizga. Jest szansa na szybką naprawę. Trzeba zrzucić mikropasek odkręcic śrubę mocującą cewkę. W środku są 2 podkładki (jedną z nich trzeba usunąć). Po tym zabiegu skręcasz wszystko i można się cieszyć działającą klimatyzacją.
  8. atomek

    Chłodnica / ogrzewanie / UPG

    A tak z ciekawości zapytam. Dlaczego nie oddasz auta do zakładu gdzie odbudowywali silnik? Przecież to oni składali i powinni oddać działający na Pb (nawet jeśli gazu nie dotykają)
  9. atomek

    Przewody zapłonowe

    Wg mnie jeśli auto jeździ i nie stwarza problemów to po co to robić. Jeśli chcesz profilaktycznie to zrobić to ja do układu zapłonowego stosuję tylko produkty NGK (nie mówie tylko o Subaru)
  10. atomek

    Forester 2.0 x demontaż LPG

    Zależy jaki błąd. Czy gazownik rozpinając instalację podłączył wszystko ? W Subarakach w instalacji STAG sondę podłączało się "szeregowo" ... może coś jest źle spięte.
  11. atomek

    Chłodnica / ogrzewanie / UPG

    Wystarczy wyłączyć gaz na guziku lub wyjąć bezpiecznik zasilający instalację gazową. Do tego odkręć obejmę filtra gazowego (fazy lotnej). Co uwolni ciśnienie z reduktora. W tym momencie nie będziesz miał ciśnienia w instalacji. Jeśli będziesz miał dalej taki sam objaw to zły objaw.
  12. atomek

    Webasto w forku 2,5 xt

    no fajnie to wygląda. Też się zastanawiam nad ogrzewaniem postojowym, ale w tym właśnie miejscu mam reduktor do lpg
  13. Witam, na początek życzę wszystkim zdrowia i szczęścia w te święta dla wszystkich Forumowiczów i ich rodzin. Z racji świąt i czasu odpoczynku jest problem z dostępem do części, pilnie potrzebuję wymienić pompę wspomagania w moim Forku. Tutaj powstaje pytanie czy ktoś z zacnych forumowiczów nie posiada takowej na sprzedaż w rozsądnych pieniądzach w okolicach śląska i dostępnej w święta. Rozchodzi się o takie cudo: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_16/steering/oil_pump/illustration_2/ Jestem w stanie gdzieś podjechać z góry dziękuję za jakikolwiek odzew i pomoc. Pozdrawiam
  14. atomek

    SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH

    Polecam w Castoramie przezroczyste wężyki na dziale ogród. Wszelkie rozmiary polecam 8x1,5mm. Są odpowiednio miękkie. Włożyłem od początku okna do końca razem z pionowym słupkiem. Patent działa już rok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. atomek

    Torque bind w automacie (4eat)

    wdzieliście to ? troche poszukałem w necie i raczej to wasz problem.
×