Tomaxx89 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam forumowicze. Otóż w moim florku 2.0 122 km z 2000 roku problem jest tego typu iż brakuje mu mocy. Oznacza to że jego przyśpieszenie to 20 sekund do 100 dzisiaj mierzyłem bo odczułem że coś jest nie tak. Pojazd zagazowany ale na gazie zrobione dopiero ok 15 tys. Wymienione świece i przewody. Na biegu jałowym ma 600 obr i po wciśnięciu gazu także zamula. Wogóle dziwny dźwięk powstaje po ostrzejszym wcjśnięciu pedała gazu, tylko wyje i nic wiecej ani obrotomierz ani prędkościomierz raptownie nie reaguje. Proszę o pomoc bo już tracę sentyment do tego auta. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Czy na benzynie jest OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Na początek reset kompa. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Na benzynie jest to samo dokladnie to samo może ewentualnie równiej pracuje. A reset kompa to trzeba w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jaki przebieg auta? Kiedy ostatnio była robiona regulacja zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Przebieg 210 tys w dokumentach mam wpisane ze jest to 125 km natomiast jak stwierdzil mechanik z Józefowa ma on 122 km i w nim zaworow sie nie reguluje. Sam już nie wiem co robic gdyz jezdze nim dopiero 2 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 zaworow sie nie reguluje Na pewno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 jak stwierdzil mechanik z Józefowa ma on 122 km i w nim zaworow sie nie reguluje. Sam już nie wiem co robic Zacznij od zmiany mechanika. Znajdź takiego, co nie będzie Cię ściemniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Reset kompa - odłącz klemę najlepiej na noc, ale może być krócej, aby tylko dłużej niż chwila było bo się nie zresetuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Okolo miesiaca temu mialem okazje wymieniac akumulator wiec wszystko jest bez zmian:-( a macie dobrego mechanika z okolic wawy badz minska mazowieckiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Nie znam silników subaru, ale wydaje mi się że autoregulacja zaworów to nie tutaj. Objawy wskazują między innymi na zawory. Miałem niedawno podobny przypadek, objawy jak u CIebie, w Espace 2.0, pęknięty zawór, jakby z torta wycięto ćwiartkę. Pod koniec przestał palić na jeden gar. Niech znawcy się wypowiedzą czy istotnie w Twoim silniku nie reguluje się zaworów, ale próbę kompresji bym zrobił na pewno, to pomoże wyeliminować wiele opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Oczywiście, że się reguluje zawory w tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 @@Tomaxx89, kontrolka check engine się nie świeci? Ewentualnie nie mruga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Nie wiem forumowicze skad piszecie ale stwierdzil tak mechanik nieautoryzowanego serwisu subaru z Józefowa. Nie swieci sie od razu gasnie po odpaleniu. Czyli gdybym zrobil kompresje wiedzialbym czy to nie zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Na rysunku 2 w kółeczku odpowiada nr 3 na liście części. Jest to ŚRUBA REGULACJI LUZU ZAWOROWEGO. Skoro jest śruba, a nawet szesnaście takich śrub, to luz zaworowy jest regulowany. Ot, dlatego tak piszę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ok dzieki sprawdze i napisze jak to wyglada;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jak sie okazalo zawory reguluja sie automatycznie wiec nie ma regulacji jest to silnik 2.0 122 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się