Skocz do zawartości

Robaczywy STI


plazgut

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji się przywitam  :)

 

Samochód chyba znany wam, bo przewijał się przez ręce forumowiczów, a w dodatku ma polską książkę serwisową. Ja niedawno stałem się kolejnym (szczęśliwym jak narazie) właścicielem. Przed kupnem sprawdzony w MTS, gdzie pan Marek, poza tym co sam wiedziałem, znalazł jeszcze parę ważnych rzeczy do zrobienia. Mam nadzieję po nowym roku zająć się wszystkim i dopieścić robala  ;) Będę też się starał konsekwentnie tutaj dokumentować wszystko.

Narazie nie mam więcej świeżych fotek, bo jak człowiek wraca z roboty to już ciemno, ale po świętach może się uda coś zrobić.

 

Powiedzcie mi też, jak wasze silniki reagują na Shell Racing 100? Zatankowałem wczoraj i nie jestem zadowolony, bo wyrażnie chodzi głośniej, jakby bardziej "twardo" i chyba nawet gorzej jedzie...

 

Ktoś tu z lubuskiego jest? :)

post-24273-0-15517700-1450800896_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie podobają mi się robale, ale ten jest kozacki.

Lampy STI' owskie  i ten zderzak, jeśli się nie mylę prodrive genialna sprawa.

 

Ps: Pierwsza Subaryna ? : P

Generalnie mi też nie  ;)  Ale im częściej oglądam tym bardziej powoooooolutku zaczynają się podobać ....No chyba, że białe STI - te zawsze mi się podobały  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Pierwsza Subaryna ? : P

Pierwsza ;p Zawsze chciałem mieć ale jakoś nigdy nie byłem przekonany na 100% aż trafiła się okazja i w końcu finansowo mogłem sobie pozwolić. Nie ma dnia żebym nie myślał o jeździe :)

 

Tak, zderzak to prodrive. Tylny spoiler niestety nie oryginalny.

 

Co do samych bug'ów, wszyscy mówią ze w rzeczywistości ogólnie wyglada lepiej niż na fotkach. Mi osobiście się mimo wszystko mega podoba - póki co ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Mała aktualizacja :)

Niedawno odebrałem auto i aktualnie jest w końcu gotowe! Jak się uda to może wstawię kilka fotek.

 

Zrobione zostało m.in.:

1. Wymiana wszystkich gum, tulejek i uszczelniacza wybieraka

2. Wyciagnięcie i uszczelnienie całego silnika

3. Wymiana wszystkich przewodów i rurek, które tego wymagały

4. Nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego

5. Nowe sprzęgło + docisk

6. Nowe mocowanie kolumny kierowniczej

7. Przegląd zawieszenia + wymiana tulei, łączników itd.

8. Wymiana rozrządu + pompa wody

9. Wymiana wszystkich filtrów i olei: silnik, skrzynia, napędy

10. Nowe świece Denso

11. Nowa chłodnica klimatyzacji

 

... i pewnie jeszcze coś.

 

Przy ostrzejszej jeździe pojawił się problem ze sprzęgłem, bo je tracę i robi się miękkie, ale może to być wina płynu. Zobaczę na weekend. Poza tym zostaną jakieś wizualne poprawki, koła na zimę i masa różnych pierdół :)

Edytowane przez plazgut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyjmowałeś silnik trza było zrobic rewizje bo uszczelnienia mają to do siebie że płacisz in plus x 2, po drugie ktoś coś ale masz zderzak prodrive ale od wersji wrx nie sti

Przy pierwszym obgadaniu tematu była poruszona sprawa ściągnięcia głowic, "liźnięcia" ich i przy okazji sprawdzenia stanu reszty, ale do tego nie doszło. Póki co nie ma żadnych niepokojących sygnałów z silnika, dbam jak tylko mogę o niego, więc mam nadzieję, że nie będę musiał 2x kasy wywalać.

Co do zderzaka, możesz wyjaśnić? Jakie są różnice?

 

EDIT:

Rozumiem, że tak wyglada Prodrive dla STI

 

subaru_impreza_e898_%20146.jpg

 

 

piękny robal gratuluję :)..jak dla mnie jeśli prodrive to wersji takiej właśnie jak masz bez halogenów..

 

:wub:

Dzięki chłopaki :)

Edytowane przez plazgut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej !

 

podoba mi się! bardzo podobny do mojego :) i nawet podobne silnikowe rzeczy prawie rok temu robiłem.

 

Co do sprzęgła - jeżeli nikt tego przed Tobą nie robił to nie głupia jest wymiana siłownika, przewodu i płynu - odhaczasz następny temat na nast wiele lat :)  a to chyba nie duże koszty ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to ten sam zderzak,

W STI grill nachodzil na zderzak, a w prodrive byl krotszy co sprawia ze przod auta wydaje sie wiekszy, nadmuchany

Moze i tak ale wersje sti prodrive a wrx prodrive to zupełnie inna bajka nie uważasz?

Edytowane przez arkadius 73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprzęgła - jeżeli nikt tego przed Tobą nie robił to nie głupia jest wymiana siłownika, przewodu i płynu - odhaczasz następny temat na nast wiele lat :)  a to chyba nie duże koszty ...

 

Właśnie wychodzi na to, że chyba wysprzęglik jednak do wymiany mam, więc ten temat też załatwię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rzeczy priorytetowych planuję jeszcze kupić dodatkowe wskaźniki. Najbardziej zależy mi na temp. oleju, bo bez tego to jak bez ręki. Myślę o tanich chińskich Defi ~30$ sztuka lub ewentualnie DEPO ale to już od 200zł a jakościowo mogą nie różnić się od tych Defi. Nie upalam, więc nie potrzebuję zegarów za 1k zł sztuka. Może na próbę kupię te z Chin i zrobię charakterystykę pomiarową dla zobrazowania błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...