kriskristoffers Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Zobacz sobie parametr hamowanie na mokrym w Zline i wcale nie są takie głośne jak się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 W teście opon letnich (2014 Auto Bild) 225/50/17 Nokiany przegrywają na mokrym zarówno z Fuldami jak i Uniroyalami Hamowanie na mokrym / suchym (m):1 Pirelli Cinturato P 7 Ecoimpact 46,3 / 36,02 Hankook Ventus Prime 2 46,9 / 35,73 Michelin Primacy 3 47,2 / 35,64 Continental SportContact 5 47,5 / 35,45 Goodyear EfficientGrip Performance 47,7 / 35,66 Bridgestone Turanza T001 47,6 / 36,07 Point S Summerstar Sport 2 47,7 / 36,38 General Altimax UHP 47,9 / 36,59 Fulda SportControl 48,4 / 36,110 Sava Intensa UHP 49,0 / 35,511 Dunlop Sport Maxx RT 49,1 / 35,512 Atlas Sport Green 48,6 / 36,613 Kumho Ecsta LE Sport KU 39 48,5 / 36,814 Nexen N'Fera SU 1 48,2 / 37,215 Apollo Aspire 4G 49,3 / 36,316 Nokian zLine 50,2 / 35,617 Yokohama Advan Sport V105 49,2 / 36,918 Uniroyal RainSport 2 49,8 / 36,4 Jedyne co mnie wstrzymuje z decyzją to opinie że Fuldy i Uni mają miękkie boki i nie wytrzymują częstych spotkań z krawężnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Testy a jazda w realu to 2 różne kwestie no i zależy kto jest "sponsorem" tych testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 po co pisać dwa razy to samo ? http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/83494-opony-letnie-do-obk-konsensus-forumowy/page-2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tematy zostały połączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Po fabrycznych założyłem Michelin Primacy 3 225/60 R17 99V Bardzo ciche, bardzo przyczepne na suchym i mokrym asfalcie. Ciekawostka jest taka, że mimo cieniutkich poprzecznych rowków opona dała rade na plaży i w suchym terenie; aczkolwiek może to zasługa napędu Na błocie nie testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Po fabrycznych bo chyba nie istnieje gorsza opona od fabrycznego geolandara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 najcichsze jakie miałem, od dwóch dni na kołach więc o ich na razie za wiele nie mogę napisać http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-crossclimate-225-50-r17-98-v-xl#107529865 słuchy chodzą że mają dać radę gdy podczas zimy nie będzie zimy Dzisiaj w Motorze jest akurat artykuł o tych oponach, w sumie zebrały dobrą ocenę - dzięki nowym materiałom i konstrukcji są niby zdecydowanie lepsze niż zwykłe wielosezonowe. Jedynie na grubszym śniegu mogą polec, bo nie mają lamelek na bieżniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 najcichsze jakie miałem, od dwóch dni na kołach więc o ich na razie za wiele nie mogę napisać http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-crossclimate-225-50-r17-98-v-xl#107529865 słuchy chodzą że mają dać radę gdy podczas zimy nie będzie zimy Dzisiaj w Motorze jest akurat artykuł o tych oponach, w sumie zebrały dobrą ocenę - dzięki nowym materiałom i konstrukcji są niby zdecydowanie lepsze niż zwykłe wielosezonowe. Jedynie na grubszym śniegu mogą polec, bo nie mają lamelek na bieżniku Wyniki tych opon na śniegu były całkiem poprawne (trakcja, droga hamowania) pytanie tylko co to był za śnieg. Mnie trochę brak dużej ilości lamelek martwi bo one odpowiadają za trakcję/zachowanie na gładkich ośnieżonych lub oblodzonych drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Wiadomo, że na większym śniegu nie dadzą rady jak zimówki - cudów nie ma. Przy obecnych zimach niby nie jest to problem, ale wystarczy kilka dni opadów albo wyjazd z góry i może być kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 A co myslicie o Geolandarach G035? (OEM w forczyslawie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 - cudów nie ma ważne właśnie by ich nie oczekiwać Dziś test opon na bardzo mokrym śniegu - pod nim gleba trawiasta - łał - dają rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) - cudów nie ma ważne właśnie by ich nie oczekiwać Dziś test opon na bardzo mokrym śniegu - pod nim gleba trawiasta - łał - dają rade Ciekawe jak będzie na ubitym śniegu/oblodzeniu w porównaniu z zimówką. Tu bym się spodziewał różnic z uwagi na inne lamele. Edytowane 15 Marca 2016 przez Dobi1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 A co myslicie o Geolandarach G035? (OEM w forczyslawie) no comments - cudów nie ma ważne właśnie by ich nie oczekiwać Dziś test opon na bardzo mokrym śniegu - pod nim gleba trawiasta - łał - dają rade Czyli na pewno warto je rozważyć... - cudów nie ma ważne właśnie by ich nie oczekiwać Dziś test opon na bardzo mokrym śniegu - pod nim gleba trawiasta - łał - dają rade Ciekawe jak będzie na ubitym śniegu/oblodzeniu w porównaniu z zimówką. Tu bym się spodziewał różnić z uwagi na inne lamele. Zgadza się, tylko że ostatnich latach ciężko ten ubity śnieg znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Zgadza się, tylko że ostatnich latach ciężko ten ubity śnieg znaleźć... Dokładnie, też myślę o takim rozwiązaniu zimy ostatnio coraz mniej śnieżne (przynajmniej tam gdzie jeżdżę) jeszcze myślałem nad Goodyear Vector 4Seasons G2 czy Nokian WeatherProof SUV do OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Ciekawe jak będzie na ubitym śniegu/oblodzeniu w porównaniu z zimówką. Tu bym się spodziewał różnic z uwagi na inne lamele. mam nadzieję że będą spore różnice. Miejsca o jakich wspominasz to przez ostatnie 4 lata były przeze mnie poszukiwane dla zabawy i tu gorsze właściwości jezdne jak najbardziej oczekiwane Na asfaltach obecnie pługopiaskarki są szybsze od matki natury Edytowane 15 Marca 2016 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 W sumie cenowo to opony wielosezonowe wychodzą praktycznie tak samo jak komplet zima - lato, ale odpada cały bajzel z wymianą przed zimą i na wiosnę i to jest duża zaleta. Na przykład szpilki nikt nie ukręci przy wymianie No i wystarczy mieć wtedy jeden komplet felg (ja akurat nie lubię opon przekładać, więc zawsze mam drugie felgi pod zimówki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się