Skocz do zawartości

Jaki Blow Off jaki ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Tego najstarsi górale nie wiedzą z maczu pikczu.

Przesledzilem troche temat i doszedłem do wniosku, że trzeba próbować na chybił trafił.

Coś co w jednym egzemplarzu działa super, w innym już nie koniecznie.

Będę wkładał na dniach Forge dual piston do buga wrx. Dam znać czy jest ok, ale to nie bedzie raczej wyznacznik w Twoim przypadku, gdyż jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale w takim aucie pasowało by coś takiego :)

 

a to dlaczego ? Nie każde subaru z turbiną musi psssikać  ;)  To tylko kwestia gustu ....

 

Po lekturze forum troszkę się odechciewa montowania BOV'a...... no ale wybór należy do Ciebie...... przynajmniej niech to ktoś w miarę z głową zrobi......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

properfekt . pl :)

 

Zgadza się. Mają też w ofercie zawory hybrydowe nad którym się obecnie mocno zastanawiam, bo "tradycyjnego" blow off-a chce wywalić (był już w aucie i nie mam ori dv na podmianę) myślę więc o tej "trzeciej drodze" ;)

 

Może ktoś już taką hybrydę montował do Imprezy? Szukam właśnie opinii na ten temat :)

Edytowane przez Gaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej zasadzie działa ta hybryda ?

w zależności od ustawienia spuszcza część powietrza do atmosfery, część spowrotem do układu przed turbinę (za przepływomierzem), żeby:

 

1) nie wywalać checka (pomiar powietrza przed - przepływka - i za turbo - sonda o2 - mówią, że jest w miarę OK i nie trzeba robić korekt)

 

2) wrażliwość pedału gazu, jakość wolnych obrotów, czkawki przy zmianie biegów - wszystkie te super negatywne skutki będą mniej dokuczliwe...

 

btw. zajrzyj na mój podpis - mam założonego takiego GFB... wprawdzie nie brzmi jak SSQV, ale zawsze mogę sobie "odkręcić" (tylko parzy w łapę, bo cholerstwo nad silnikiem umieszczone), żeby posłuchać - a jak się znudzi - skręcić i auto jeździ jak seryjne...

Edytowane przez aki001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na jakiej zasadzie działa ta hybryda ?

w zależności od ustawienia spuszcza część powietrza do atmosfery, część spowrotem do układu przed turbinę (za przepływomierzem), żeby:

 

1) nie wywalać checka (pomiar powietrza przed - przepływka - i za turbo - sonda o2 - mówią, że jest w miarę OK i nie trzeba robić korekt)

 

2) wrażliwość pedału gazu, jakość wolnych obrotów, czkawki przy zmianie biegów - wszystkie te super negatywne skutki będą mniej dokuczliwe...

 

btw. zajrzyj na mój podpis - mam założonego takiego GFB... wprawdzie nie brzmi jak SSQV, ale zawsze mogę sobie "odkręcić" (tylko parzy w łapę, bo cholerstwo nad silnikiem umieszczone), żeby posłuchać - a jak się znudzi - skręcić i auto jeździ jak seryjne...

 

O to ja bym coś takiego chciał :) gdzie takie coś szukać?

Czyli to co pokazałem wcześniej ? :D

http://www.rallysportdirect.com/shop/product/gfb-t9001-go-fast-bits-tms-respons-hybrid-blow-off-valve

Gdzie takie coś dostane?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie takie coś dostane?

na rallysportdirect.com ;)

 

bardzo popularne wśród posiadaczy subaruff są też zawory forge'a...

properfekt na allegro (o ile oferują jakieś regulowane zawory, gdzie możesz sobie skręcić stopień otwarcia a nie tylko siłę docisku sprężyny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem blow offa HKS, pojeździłem chwile (bo był w aucie po zakupie), nie powiem efekt pssssssssssssst może i fajny, ale mniej fajna była dziura przy zmianie biegów, kupiłem recylkulacyjny Forge i jestem zadowolony, może nie ma psssssssssssst, ale w Subaru są inne fajne dźwięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pojeździłem chwile (bo był w aucie po zakupie), nie powiem efekt pssssssssssssst może i fajny,

 

ale właśnie się nudzi po czasie i zaczyna być to upierdliwe, że tak powiem  ;) Zwłaszcza jak się ma głośny zawór i straszy wszystko i wszystkich dookoła  :biglol:  i nawet jak pasuje gdzie cichaczem przejechać to się nie da  ;) 

 

 

 

properfekt na allegro (o ile oferują jakieś regulowane zawory, gdzie możesz sobie skręcić stopień otwarcia a nie tylko siłę docisku sprężyny)

 

właśnie to badam, gdyby był regulowany to byłaby niezła opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...