Gość Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mam takie małe pragnienie by w moim forku zamontować takie właśnie urządzenie. Pytanie własnie jaki będzie najlepszy no i najbardziej bezpieczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Pewnie się zdenerwujesz ale nie montuj tego , więcej problemów jak to warte.Chcesz to mieć dla efektu pssssssssss czy jest inny powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Tylko taki, powiem że Maniek też mnie od tego wystrzega no ale w takim aucie pasowało by coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riDERQS Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Też sie biłem z myslami, ale... po to masz subaru zeby upalać po to masz turbo zeby strzelać Kup, załóż, odfajcz ze miałeś, usuń :-) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Pytanie jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riDERQS Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Tego najstarsi górale nie wiedzą z maczu pikczu. Przesledzilem troche temat i doszedłem do wniosku, że trzeba próbować na chybił trafił. Coś co w jednym egzemplarzu działa super, w innym już nie koniecznie. Będę wkładał na dniach Forge dual piston do buga wrx. Dam znać czy jest ok, ale to nie bedzie raczej wyznacznik w Twoim przypadku, gdyż jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Będzie dobrze działał jak zostanie odpowiednio założony i ustawiony, ot cała filozofia Tylko renomowane firmy, żadnej chińszczyzny czy cudownych tworów pana Heńka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 properfekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 no ale w takim aucie pasowało by coś takiego a to dlaczego ? Nie każde subaru z turbiną musi psssikać To tylko kwestia gustu .... Po lekturze forum troszkę się odechciewa montowania BOV'a...... no ale wybór należy do Ciebie...... przynajmniej niech to ktoś w miarę z głową zrobi...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) properfekt Napisz coś więcej. Znalazłem coś takiego http://www.rallysportdirect.com/shop/product/gfb-t9001-go-fast-bits-tms-respons-hybrid-blow-off-valve Edytowane 12 Września 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Pytanie jaki? dedykowany dla sti darecki - po pół roku będzie ciebie irytował mnie irytował po 2 tygodniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Mnie po roku jakoś nie irytuje a raczej lubię to psssssst Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 properfekt . pl jak chcesz powołaj się na mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) properfekt . pl Zgadza się. Mają też w ofercie zawory hybrydowe nad którym się obecnie mocno zastanawiam, bo "tradycyjnego" blow off-a chce wywalić (był już w aucie i nie mam ori dv na podmianę) myślę więc o tej "trzeciej drodze" Może ktoś już taką hybrydę montował do Imprezy? Szukam właśnie opinii na ten temat Edytowane 12 Września 2015 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Na jakiej zasadzie działa ta hybryda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Na jakiej zasadzie działa ta hybryda ?w zależności od ustawienia spuszcza część powietrza do atmosfery, część spowrotem do układu przed turbinę (za przepływomierzem), żeby: 1) nie wywalać checka (pomiar powietrza przed - przepływka - i za turbo - sonda o2 - mówią, że jest w miarę OK i nie trzeba robić korekt) 2) wrażliwość pedału gazu, jakość wolnych obrotów, czkawki przy zmianie biegów - wszystkie te super negatywne skutki będą mniej dokuczliwe... btw. zajrzyj na mój podpis - mam założonego takiego GFB... wprawdzie nie brzmi jak SSQV, ale zawsze mogę sobie "odkręcić" (tylko parzy w łapę, bo cholerstwo nad silnikiem umieszczone), żeby posłuchać - a jak się znudzi - skręcić i auto jeździ jak seryjne... Edytowane 12 Września 2015 przez aki001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Na jakiej zasadzie działa ta hybryda ?w zależności od ustawienia spuszcza część powietrza do atmosfery, część spowrotem do układu przed turbinę (za przepływomierzem), żeby: 1) nie wywalać checka (pomiar powietrza przed - przepływka - i za turbo - sonda o2 - mówią, że jest w miarę OK i nie trzeba robić korekt) 2) wrażliwość pedału gazu, jakość wolnych obrotów, czkawki przy zmianie biegów - wszystkie te super negatywne skutki będą mniej dokuczliwe... btw. zajrzyj na mój podpis - mam założonego takiego GFB... wprawdzie nie brzmi jak SSQV, ale zawsze mogę sobie "odkręcić" (tylko parzy w łapę, bo cholerstwo nad silnikiem umieszczone), żeby posłuchać - a jak się znudzi - skręcić i auto jeździ jak seryjne... O to ja bym coś takiego chciał gdzie takie coś szukać? Czyli to co pokazałem wcześniej ? http://www.rallysportdirect.com/shop/product/gfb-t9001-go-fast-bits-tms-respons-hybrid-blow-off-valve Gdzie takie coś dostane? Edytowane 12 Września 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Gdzie takie coś dostane?na rallysportdirect.com bardzo popularne wśród posiadaczy subaruff są też zawory forge'a... properfekt na allegro (o ile oferują jakieś regulowane zawory, gdzie możesz sobie skręcić stopień otwarcia a nie tylko siłę docisku sprężyny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Miałem blow offa HKS, pojeździłem chwile (bo był w aucie po zakupie), nie powiem efekt pssssssssssssst może i fajny, ale mniej fajna była dziura przy zmianie biegów, kupiłem recylkulacyjny Forge i jestem zadowolony, może nie ma psssssssssssst, ale w Subaru są inne fajne dźwięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 pojeździłem chwile (bo był w aucie po zakupie), nie powiem efekt pssssssssssssst może i fajny, ale właśnie się nudzi po czasie i zaczyna być to upierdliwe, że tak powiem Zwłaszcza jak się ma głośny zawór i straszy wszystko i wszystkich dookoła i nawet jak pasuje gdzie cichaczem przejechać to się nie da properfekt na allegro (o ile oferują jakieś regulowane zawory, gdzie możesz sobie skręcić stopień otwarcia a nie tylko siłę docisku sprężyny) właśnie to badam, gdyby był regulowany to byłaby niezła opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vakeT Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ja mam Bailey DV26 nie w Forku tylko w Fiat Coupe 20V Turbo i jest bardzo dobry efekt dźwiękowy - używam go od 6 lat i nigdy nie było z nim problemu. Tu jest akurat taki sam w imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się