Skocz do zawartości

Czemu bugeye a nie GT


misiekwaw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock:

 

Norbert, tu się grubo mylisz. Octavia na seryjnym hamulcu hamuje lepiej niz GT na dobrej tarczy i klocku.

 

pzdr/m

 

Michas, nawet bym sie nie odwazyl napisac, ze hamuje gorzej. Sprawdzone na zielonym, turbodoladowanym, zyliono-konnym pasciu z kratka na felgach hmm:??? nie pamietam: speedline czy compotive??? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza z pakietem stylistycznym Prodrive:

 

Obrazek

 

Slicznie wyglada ten pakiet.Sam od dluzszego czasu choruje na taki zderzaczek i chetnie bym taki przytulil, tyle ze pewnie kosztuje majatek.

Wiem, ze moge byc troche kontrowersyjny, ale mnie mocno urzekl ten WRX (pomijajac lipna dokladke do zderzaka):

 

previas06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrc fan pewnie masz zdjęcie imprezy z Warszawy, która z tego co pamiętam miała jakiś malunek zroboiny aerografem reklamujący jakąś firmę... Kurcze nie pamiętam jaka to była firma ale wiem że mój kumpel który kiedyś robił graffiti i strony internetowe pokazywał mi zdjęcie tego auta, więc może reklamowała lakiery albo jakąś agencje reklamową :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja wrzucę moje 0,02 PLN! Jeśli bugeyed to tylko sti!!! Zwykły to dramat, poprostu gt-et + jakieś 100-200kg więcej, może przesadzę, ale to prawie taka średnioniższa-średnia klasa w germano_franko pojęciu!

Jako jeden z dłuższych na tym forum posiadaczy gt-eka - nieprzerwanie od 98 roku ubiegłego wieku ( jak to dumnie brzmi - niczym profesor wydziału archeologicznego ) - wspomnę o szoku jaki przeżyłem na Miedziance w warunkach zimowych ( odcinek leśny odśniżony przez 6-kołowy pług z metrowymi bandami) za kierownicą pierwszego polskiego STI EUspec - bugeyed - którym to pojawił się Baniowski z Św. Pam. Wieczorkiem. Na śliskim to auto skręcało w przeciwieństwie do mojego, i innych gt-eków :shock:

niewiadone:

1. technika poszła mocno do przodu

2. kg=km

3. co Sti to Sti

wynik równania:

jeśli Sti to tak, jeśli wrx to nie - na suchym i na wprost zdrowy gt-ek = bug-eyed Sti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejas misiek,

 

zarażony jak ja jesteś ale jak widzę bardziej zaawansowany, gratuluję możliwości. Moja opinia jest taka: GT'jest super ale brałbym bug eya bo:

- jest nowszy,

- lampy można zmienić :cool: ale nie trzeba,

- jest tańszy (sic!)

- łatwiej znaleźć dobrego bug-eye niż GT (o ile w ogóle da się znaleźć pewnego GT'ka)

- jeśli wolniejszy to nie wiele, a przecież można to zmienić

 

misiek trzymam kciuki, i chętnie popodziwiam po kupnie. Choć sądzę że przyśpieszenia nie zdziwią Cię po twoim dezlu (zwłaszcza elastyczność), w każdym razie ja tak miałem po jeździe WRX'em MY 2004. No ale idzie zima :cool: i nie ma to jak prawdziwy czterołap.

 

 

ntnr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...