Dominik Dzierlęga Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Witam,odrazu na wstepie mowie ze jestem nowy jestem szczesliwym posiadaczem outbacka 2004 2,5L 165KM,auto poddaje malym modyfikacja i tu chcialem zapytac o uklad doloty (cold air intake) czy ktos z forumowiczow zmienial standardowy uklad na tzw tuningowy? sprawdzalem na stronie Simota oraz K&N i powiem szczeze ze wielkego wyboru nie ma,jesli mozecie cos poradzic bede wdzieczny,uklad powinien byc w miare wydajny bo z autka chce wycisnac jakies 230KM,pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Samym dolotem ? ciekawe … Jeśli chcesz rzeczywiscie porady , to daj sobie spokój i kup wersje h6 lub 2.5T US. Z tego silnika nic nie wycisniesz . Link to comment Share on other sites More sharing options...
aretzky Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Dobre:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 ciekawe plany 230 lepiej napisz jak chcesz to wycisnąć carfit już napisał co trzeba zrobić by mieć 230+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Hmm, a czy z mojego H6 po wymianie dolotu da się zrobić 165 KM żeby mi mniej palił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 (edited) Da sie, wystarczy przewezenie i silnik bedzie dostawal mniej powietrza, wiec ECU poda automatycznie mniej benzyny... tylko ze osiagi tez spadna do poziomu 165KM. Uniwersalnie jest to zrobione w polifcie, w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej i jezdzi jak OBK 2,5. A w trybie S jezdzi jak przedliftowy H6 w trybie D. Edited August 12, 2015 by Legacy96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kambol Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 (edited) w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej Nie zauważyłem mniejszego spalania w trybie "I", a wręcz mam wrażenie, że pali więcej niż w "S"... Edited August 18, 2015 by Kambol Link to comment Share on other sites More sharing options...
aretzky Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 To prawda, początkowo też jeździłem na I myśląc że będzie taniej:p Potem miałem checka więc siłą rzeczy musiałem być na S i okazało się to bardziej ekonomiczne:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now