Dominik Dzierlęga Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam,odrazu na wstepie mowie ze jestem nowy jestem szczesliwym posiadaczem outbacka 2004 2,5L 165KM,auto poddaje malym modyfikacja i tu chcialem zapytac o uklad doloty (cold air intake) czy ktos z forumowiczow zmienial standardowy uklad na tzw tuningowy? sprawdzalem na stronie Simota oraz K&N i powiem szczeze ze wielkego wyboru nie ma,jesli mozecie cos poradzic bede wdzieczny,uklad powinien byc w miare wydajny bo z autka chce wycisnac jakies 230KM,pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Samym dolotem ? ciekawe … Jeśli chcesz rzeczywiscie porady , to daj sobie spokój i kup wersje h6 lub 2.5T US. Z tego silnika nic nie wycisniesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Dobre:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 ciekawe plany 230 lepiej napisz jak chcesz to wycisnąć carfit już napisał co trzeba zrobić by mieć 230+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Hmm, a czy z mojego H6 po wymianie dolotu da się zrobić 165 KM żeby mi mniej palił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Da sie, wystarczy przewezenie i silnik bedzie dostawal mniej powietrza, wiec ECU poda automatycznie mniej benzyny... tylko ze osiagi tez spadna do poziomu 165KM. Uniwersalnie jest to zrobione w polifcie, w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej i jezdzi jak OBK 2,5. A w trybie S jezdzi jak przedliftowy H6 w trybie D. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Legacy96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej Nie zauważyłem mniejszego spalania w trybie "I", a wręcz mam wrażenie, że pali więcej niż w "S"... Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 To prawda, początkowo też jeździłem na I myśląc że będzie taniej:p Potem miałem checka więc siłą rzeczy musiałem być na S i okazało się to bardziej ekonomiczne:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się