Jump to content

Układ dolotowy outback 2004


Dominik Dzierlęga

Recommended Posts

Witam,odrazu na wstepie mowie ze jestem nowy :) jestem szczesliwym posiadaczem outbacka 2004 2,5L 165KM,auto poddaje malym modyfikacja i tu chcialem zapytac o uklad doloty (cold air intake) czy ktos z forumowiczow zmienial standardowy uklad na tzw tuningowy? sprawdzalem na stronie Simota oraz K&N i powiem szczeze ze wielkego wyboru nie ma,jesli mozecie cos poradzic bede wdzieczny,uklad powinien byc w miare wydajny bo z autka chce wycisnac jakies 230KM,pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Samym dolotem ? ciekawe … ;) 

Jeśli chcesz rzeczywiscie porady , to daj sobie spokój i kup wersje h6 lub 2.5T US. Z tego silnika nic nie wycisniesz . 

Link to comment
Share on other sites

Da sie, wystarczy przewezenie i silnik bedzie dostawal mniej powietrza, wiec ECU poda automatycznie mniej benzyny... tylko ze osiagi tez spadna do poziomu 165KM. Uniwersalnie jest to zrobione w polifcie, w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej i jezdzi jak OBK 2,5. A w trybie S jezdzi jak przedliftowy H6 w trybie D.

Edited by Legacy96
Link to comment
Share on other sites

w trybie I moc jest ogranicziona do ok. 170KM, pali litr mniej

Nie zauważyłem mniejszego spalania w trybie "I", a wręcz mam wrażenie, że pali więcej niż w "S"...

Edited by Kambol
Link to comment
Share on other sites

To prawda, początkowo też jeździłem na I myśląc że będzie taniej:p Potem miałem checka więc siłą rzeczy musiałem być na S i okazało się to bardziej ekonomiczne:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...