Skocz do zawartości

Rozrząd problem z pompą wody.


Kubexx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 

 

Dobra a odpowie mi ktoś chociaż czy modele europejskie z skrzynią manualną mają 1 czy 2 króćce wody ?

 

To zależy które. 

 

 

Czytamy ze zrozumieniem, w pierwszym poście jest.

 

Aha. Dzięki. Fajnie, że czytacie. ;)

Natomiast mi chodziło o precyzyjne zadawanie pytań. Stąd nutka szydery. Nie do Ciebie paniebokser. Ale pan nie załapał.  

 

a co ci mam jeszcze opisać ? że ma kolor czarny ? silnik wiadomy, model wiadomy, generacja wiadoma co byś jeszcze chciał ?

Zamówiłem WPF-025 aisin po wymianie opisze jak tam wrażenia 

 

Fotka trochę mała chyba że o to chodziło :)

roznice wyraznie widac na foto.

 

lewy stary oryginał, środek jakiś twór, prawy nowy oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

 

 

 

Dobra a odpowie mi ktoś chociaż czy modele europejskie z skrzynią manualną mają 1 czy 2 króćce wody ?

To zależy które.

Czytamy ze zrozumieniem, w pierwszym poście jest.

Aha. Dzięki. Fajnie, że czytacie. ;)

Natomiast mi chodziło o precyzyjne zadawanie pytań. Stąd nutka szydery. Nie do Ciebie paniebokser. Ale pan nie załapał.

a co ci mam jeszcze opisać ? że ma kolor czarny ? silnik wiadomy, model wiadomy, generacja wiadoma co byś jeszcze chciał ?

Zamówiłem WPF-025 aisin po wymianie opisze jak tam wrażenia

 

Fotka trochę mała chyba że o to chodziło :)

roznice wyraznie widac na foto.

lewy stary oryginał, środek jakiś twór, prawy nowy oryginał
Zgadza sie. Pompa w srodku to Aisin.z moich negatywnych doswiadczen wniosek jest taki ze ksztalt wirnika pompy ma bardzo duze znaczenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie bedzie pasowac

Trudno, tutaj odpowiedzi nie uzyskałem, wiedzę niby na ten temat masz, ale podzielić się nią nie raczysz. Dodatkowo pisałeś, że mój znajomy się nie zna, przejrzałem twoją ofertę rozrządu dla Subaru. Co tam niby jest lepsze ?

Aha i rozrząd robie sam, wiec mechanika żadnego się nie mam o co poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale podzielić się nią nie raczysz

Chyba mnie trochę źle zrozumiałeś :) , napisałem Ci w pierwszym poście że części są zle dobrane , a pasek Conti sie nie nadaje do DOHC . Piszesz że Twój kolega to mega specjalista od części,  i są dobre, więc sie wiecej nie odzywam , bo po co ? skoro ktoś wie lepiej :)

Ja Ci tylko mówię że pompa którą zamówiłeś jest zła i nie będzie pasować jesli masz auto ze skrzynią manual , EU, i silnik DOHC

Pompa powinna być o numerach oem 21111AA310

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale podzielić się nią nie raczysz

Chyba mnie trochę źle zrozumiałeś :) , napisałem Ci w pierwszym poście że części są zle dobrane , a pasek Conti sie nie nadaje do DOHC . Piszesz że Twój kolega to mega specjalista od części,  i są dobre, więc sie wiecej nie odzywam , bo po co ? skoro ktoś wie lepiej :)

Ja Ci tylko mówię że pompa którą zamówiłeś jest zła i nie będzie pasować jesli masz auto ze skrzynią manual , EU, i silnik DOHC

Pompa powinna być o numerach oem 21111AA310

PZDR

 

A pasek nie będzie pasował ponieważ ? Liczba zębów nie będzie się zgadzać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-2252-0-23044400-1382383267_thumb.jp  Panowie który z was zgadnie która z pomp na foto to OEM a która zamiennik? 

 

Taką pompę Aisina, (ta z foto ze środka) - wyjąłem z pierwszego montażu z silnika forka. 

Wg mnie ma gorszą wydajność niż ta po prawej stronie, chociaż nic się nie działo w największe temperatury.

Teraz zmieniam na ten wydajniejszy wirnik - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

post-2252-0-23044400-1382383267_thumb.jp Panowie który z was zgadnie która z pomp na foto to OEM a która zamiennik?

Taką pompę Aisina, (ta z foto ze środka) - wyjąłem z pierwszego montażu z silnika forka.

Wg mnie ma gorszą wydajność niż ta po prawej stronie, chociaż nic się nie działo w największe temperatury.

Teraz zmieniam na ten wydajniejszy wirnik - zobaczymy.

Zastanawiam się czy chlodnica oleju od skrzyni at nie ma tu kluczowego znaczenia bo w sumie caly czas podgrzewa dół chłodnicy z plynem co w połączeniu z mniej wydajną pompą wody powoduje problem z przegrzewaniem. Edytowane przez andre82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawe jaki procent forumowiczów "ogarneło" by wymianę paska.

 

Tak żeby później samochód odpalił ? ;)

 

 

:rolleyes: 

Jeśli nie mówimy o pasku od spodni, to tak, żeby później samochód odpalił.

A co jest w wymianie rozrządu skomplikowanego? Ustawia się na znakach i uwaza by go nie przestawić. A jak są blokady to jeszcze łatwiej

Nic.

Nic nie jest skomplikowane jak się wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...