diuk Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 albo po prostu ruszyć na jedynce żeby najmniej zmęczyć sprzęgło a potem po hamulcach bez rozsprzęgania aż do zatrzymania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Widać na filmiku jak Pani sobie z tym poradziła! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Widać na filmiku jak Pani sobie z tym poradziła! na filmiku widać jak Pan wsiada do auta po czym zdusił silnik ruszając 36-37 sekunda Edytowane 25 Czerwca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) No właśnie to miałem na myśli że Pani za bardzo nie wiedziała co zrobić. Edytowane 25 Czerwca 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 To byl dym panowie... Kurna moze wtrysk leje bo cos stuka czasami w okolicy 2k przy przyspieszaniu jak jest zimny, ale zwracalem na to uwage w aso i jakos olali temat... Stukanie w okolicy 2k na zimnym silniku to zwykle brudne wtryskiwacze lub przybrudzona geometria turbiny (można odpiąć wężyk z membrany na turbinie i 'przećwiczyć' ją kilka razy pompką próżniową). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się