bolero Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Witam wszystkich, Noszę się z zamiarem zakupu subaru i dlatego zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych o radę, Moja praca polega na przemierzaniu Polski wzdłuż i wszerz, czyt. pokonuje dużo kilometrów. Zdarza mi się również pojeździć trochę po mieście ale to raczej sporadycznie i w godzinach wolnych od korków. Do tej pory samochody, którymi się interesuje to Outback, Legacy, Forek i Impreza, wszystko z roku około 2004-2007. W każdym z tych samochodów widziałbym silnik 2.0T lub 2.5T. i teraz pytania: 1. W którym z tych wozów są najwygodniejsze siedzenia do przemierzania długich kilometrów? 2. Która jednostka będzie naj dla instalacji LPG, którą zamierzam założyć? 3. Czy duża jest różnica w kosztach eksploatacji WRX i Outback 2.5T ? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez bolero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 2. Która jednostka będzie naj dla instalacji LPG, którą zamierzam założyć? Ta bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Outback powinien Ci pasować na długie trasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Słyszałem że komfort foteli nie jest najwyższy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Również nawijam masę km i OBK jest naprawdę ok. Fotele sprawdzają się w dłuższych trasach, osobiście nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 A jaki silnik masz, jeśli wolno spytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Z wielu opinii które wyczytałem tu na forum to dla Ciebie chyba optymalny byłby bardziej OBK niż Forek. Legacy i Impreza będą twardsze, przez co mniej wygodne, mniej pakowne, chociaż Legacy wagon i OBK mają identyczne (o ile nie takie same) bagażniki. Dochodzi kwestia znalezienia używki jak podałeś 04-07 (III gen jest 05-09), sporo OBK jest na rynku wtórnym, a w związku z bardziej "emeryckim" charakterem tego modelu jest większa szansa na trafienie czegoś bez większych przygód i kombinacji (zwłaszcza w porównaniu do imprez), sporo Outbackow na wtórnym ma już LPG. Koszty eksploatacji... coś jak temat spalania, czyli nie ma ograniczeń i zależy czego będziesz oczekiwał od auta, jeśli ma być bez skazy to już zależy na jaki egzemplarz trafisz, ale to też loteria co się z samochodem będzie działo dalej... kupisz igłę a w ciągu miesiąca padnie UPG i SLSy i masz kosmiczne koszta, kupisz auto "zmęczone" a okaże się że nic się z nim przez rok lub 2 nie będzie działo. Po prostu się nastaw, że w ciągu roku możesz wydać do 20% wartości auta na sprawy eksploatacyjne które wyjdą w trakcie. A jeśli nie wyjdą... to jesteś do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. pytanie jeszcze co do silnika 2.5 XT. czy zakup samochodu z tym silnikiem + LPG to strzał w kolano czy przy odpowiedniej eksploatacji i dbaniu o motor można śmigać bez większych problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 napisali Ci, że na trasy to lepiej OBK niż Forek i dla LPG lepiej wolnyssak niż turbo, to się uparłeś na tego XTka z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 cokolwiek kupisz ucieszysz sie jak w trasie spotkasz rowniez subaru:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 napisali Ci, że na trasy to lepiej OBK niż Forek i dla LPG lepiej wolnyssak niż turbo, to się uparłeś na tego XTka z LPG diuk, uparłem się to się nazywa dopytywanie i dokładniejsze zgłębianietematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jak tylko trasy to możesz jeszcze rozważyć H6, w Twoim przypadku może wyjść lepiej od turbo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Słyszałem nienajlepsze opinie o H6. Nawet gdzieś na forum było kilka.. Mógłby ktoś się wypowiedzieć w tej kwestii? Edytowane 12 Czerwca 2015 przez bolero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 bo na tym forum jak ktoś coś o czymś pisze to z reguły ma z tym problem. sprawdź tylko ile na forum jest postów z problemami z H6 a ile postów z problemami 2.5T + LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 W czym niby problem z H6? - rozrząd na łańcuchu - brak turbiny do regeneracji - sporo mocy i momentu pod nogą - w miarę "normalne" spalanie - komfort jazdy i pakowność niesamowita - full wyposażenie z navi, szybrem, AC, itp Mam co prawda jakieś 3 miesiące, ale zrobiłem 2 duże serwisy na full i teraz cieszę się przyjemnością z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Według wątku LPG o H6 chłopaki mają spalanie podobne lub niższe niż ja w 2.5, nie zauważyłem, żeby jakoś szczególnie się skarżyli. Zdaje się, że szamot i sherif sporo podróżują i chwalą sobie zagazowanego H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się