Skocz do zawartości

podróż z subaru


bolero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Noszę się z zamiarem zakupu subaru i dlatego zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych o radę,

 

Moja praca polega na przemierzaniu Polski wzdłuż i wszerz, czyt. pokonuje dużo kilometrów.

Zdarza mi się również pojeździć trochę po mieście ale to raczej sporadycznie i w godzinach wolnych od korków.

 

Do tej pory samochody, którymi się interesuje to Outback, Legacy, Forek i Impreza, wszystko z roku około 2004-2007.

W każdym z tych samochodów widziałbym silnik 2.0T lub 2.5T.

i teraz pytania:

1. W którym z tych wozów są najwygodniejsze siedzenia do przemierzania długich kilometrów?

2. Która jednostka będzie naj dla instalacji LPG, którą zamierzam założyć?

3. Czy duża jest różnica w kosztach eksploatacji WRX i Outback 2.5T ?

Edytowane przez bolero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielu opinii które wyczytałem tu na forum to dla Ciebie chyba optymalny byłby bardziej OBK niż Forek.

Legacy i Impreza będą twardsze, przez co mniej wygodne, mniej pakowne, chociaż Legacy wagon i OBK mają identyczne (o ile nie takie same) bagażniki.

 

Dochodzi kwestia znalezienia używki jak podałeś 04-07 (III gen jest 05-09), sporo OBK jest na rynku wtórnym, a w związku z bardziej "emeryckim" ;) charakterem tego modelu jest większa szansa na trafienie czegoś bez większych przygód i kombinacji (zwłaszcza w porównaniu do imprez), sporo Outbackow na wtórnym ma już LPG.

 

Koszty eksploatacji... coś jak temat spalania, czyli nie ma ograniczeń ;) i zależy czego będziesz oczekiwał od auta, jeśli ma być bez skazy to już zależy na jaki egzemplarz trafisz, ale to też loteria co się z samochodem będzie działo dalej... kupisz igłę a w ciągu miesiąca padnie UPG i SLSy i masz kosmiczne koszta, kupisz auto "zmęczone" a okaże się że nic się z nim przez rok lub 2 nie będzie działo. Po prostu się nastaw, że w ciągu roku możesz wydać do 20% wartości auta na sprawy eksploatacyjne które wyjdą w trakcie. A jeśli nie wyjdą... to jesteś do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym niby problem z H6?

 

- rozrząd na łańcuchu

- brak turbiny do regeneracji

- sporo mocy i momentu pod nogą

- w miarę "normalne" spalanie

- komfort jazdy i pakowność niesamowita

- full wyposażenie z navi, szybrem, AC, itp

 

Mam co prawda jakieś 3 miesiące, ale zrobiłem 2 duże serwisy na full i teraz cieszę się przyjemnością z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...