siedemczwartych Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 cześc. LEGACY 2.2 (wolnossący) 4WD kombi 1997 W mojej pompie wspomagania kierownicy coś "chrobocze". Prawdopodobnie padło łozysko. Serwis chce mi wymienić całą pompę (szkoda, ze nie cały silnik) . ja oczywiście wymienię łożysko, ale nie wiem jakie tam jest. Mogę rozebrac pompę i sprawdzić, ale wtedy nim kupię, to auto bedzie stać. Moze ktoś z was wie jakie łozysko tam jest? A moze ktos ma taką pompę w częściach i pomierzy mi to łożysko? krótko mówiąc: WSZELKA POMOC JEST MILE WIDZIANA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 a nie lepiej wymienić całą pompę na dobrą używkę są różne łożyska - to, że będzie ten sam rozmiar nie znaczy jeszcze, że zrobisz na nim 100kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 cześc.LEGACY 2.2 (wolnossący) 4WD kombi 1997 W mojej pompie wspomagania kierownicy coś "chrobocze". Prawdopodobnie padło łozysko. Serwis chce mi wymienić całą pompę (szkoda, ze nie cały silnik) . ja oczywiście wymienię łożysko, ale nie wiem jakie tam jest. Mogę rozebrac pompę i sprawdzić, ale wtedy nim kupię, to auto bedzie stać. Moze ktoś z was wie jakie łozysko tam jest? A moze ktos ma taką pompę w częściach i pomierzy mi to łożysko? krótko mówiąc: WSZELKA POMOC JEST MILE WIDZIANA. Żeby wymienić łozysko w pompie prawdopodobnie bedziesz potrzebował zestaw naprawczy w postaci uszczelnień , a z tym możesz miec problem, z łożyskiem też . Radzę ci daj ta pompę do regeneracji np. tu. www.eltek.net.pl dostajesz gwarancję. AJAK nie masz pojęcia jak się za to zabrac, to lepiej sam tego nie rozbieraj. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekZ Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Rozbierałem moją pompę (legacy 2.0 '96), nie jest to skomplikowana praca. Jednak rzeczywiście byłoby dobrze zmienić uszczelniacze, bo gumowe będą już bardzo twarde, po jakimś czasie zresztą rozpadają się i trafiają do układu, czasem skutecznie blokując przepływ oleju - taki był powód dla którego ja rozbierałem pompę. Zestaw uszczelnień do mojej pompy ma symbol Subaru 34419AA100 i kosztował ok. 30Euro. Dobrze jest też zmienić oring zbiorniczka pompy wspomagania (o ile w Twoim aucie jest umieszczony bezpośrednio na pompie) - symbol 34427AA020 ok. 1 Euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 kupiłem drugą. założę a starą spróbuję naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 komplet uszczelniaczy do pompy wspomagania to okolo 300zl tyle mi powiedzieli w krk i chyba robota w to nie byla wliczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 w uzupełnieniu napiszę, moze kogoś to zainteresuje. naprawiłem pompę wspomagania. łożysko 6203 L8 (6203 Lx10 - to jest na drugiej stronie łozyska) jest dostępne od ręki w każdym motoryzacyjnym Simering 20x36x7 to trochę trudniej, ale dostałem za 33 pln http://www.uszczelka-lodz.pl musi być działający pod ciśnieniem.... ale to oczywiste. Wg mechanika, bardzo prosto sie rozkręca i wymienia części. Nie sprawiło mu to żadnego kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi