mly96 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Mam problem krecily sie oba wiatraki przy chlodnicy, kreci sie tylko jeden, temperatura zaczela dziwnie skakac i nie wiem czy sie martwic. Raz jest kolo polowy, jak stoje to blisko maxa, nie wiem czy to przez dzisiejsza temperature czy cos zepsulem. Moze odpowietrzyc uklad? Jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Wez multimetr i sprawdz napiecie na kostkach. Byc moze sie ktorys spalil? Albo jest jakis niekontakt? A tak to co robiles przy aucie, skoro sie pytasz czy cos zepsules? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Myl silnik ostatnio. Do autora skończy się ze ugotujesz zaraz ten motor i będzie wymiana upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Jedyne mycie silnika to przy remoncie... No ale jak kto tam woli :-p A jak pozalewales zlaczki to... sprezone powietrze i dmuchanko-rozlaczanko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie mylem silnika, ale spoko skoro ktos wie lepiej... Mylem samochod, ale olalem brak wlozonego spryskiwacza i nalalo sie troche wody, ale to ogarniete. Patrzylem sobie na zbiorniczek wyrownawczy bo nie widzialem kresek min i max, okazalo sie ze sa one dosc gleboko, wiec wypompowalem ze zbiorniczka plyn i bylo w okolicach max. Pozniej jazda przy +20 stopni dosc spokojna i wskazowka pokazywala niby troche ponizej polowy, potem nagle prawie do maxa, a pozniej znowu do polowy, mozna powiedziec ze troche ona wariowala bo watpie ze silnik sie nagle o dziwo schlodzil od przedostatniej kreski do polowy. Sprawdze te styki. I powiedzcie przy okazji jak sie odpowietrza uklad chlodzenia. A wlasnie, jak rano zajechalem to po paru godzinach zobaczylem, ze pod samochodem jest troche plynu chlodniczego. (po spuszczeniu do odpowiedniej wartsci nagle jakies problemy...) Plyn ktory wyciekl zalal kostke i kable idace do wiatraka, ale wlasnie ten zalany dziala.... A ten gdzie ma sucho nic. edit: właśnie wróciłem do domu, całą drogę czyli jakieś 15-20min, przez całą drogę było ok, już się ucieszyłem, że spokój i może miałem zwidy, wysiadam otworzyć bramę, patrzę a to cholerstwo poszło już na przedostatnią kreskę, czyli ponad połowę... Czemu podczas jazdy jest ok, a na postoju nagle tak rośnie temperatura? Przecież powiew powietrza chyba aż tak go nie chłodzi... No i teraz się zastanawiam czy przypadkiem ten jeden wiatrak od początku nie był zepsuty... Jutro sprawdzę co z tym wiatrakiem. Dalej czekam na poradnik jak odpowietrzyć Tak sie zastanawiam czy to w ogole normalne ze wiatrak sie kreci? Jezdze normalnie, w innych samochodach wlaczaja sie zazwyczaj w korkach przy 30 stopniach... Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 No wlasnie powiew powietrza podczas jazdy chlodzi i to dosc znaczaco. Wiatraki sa głównie po to aby wymusic przeplyw piwietrza na postoju. Dopuki nie ogarniesz problemu, to gdy rosnie temperatura, puszczaj cieply nawiew na max obrotach wiatraka w kabinie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 nie ogarnę problemu bo póki co mało kto się wypowiada, dzisiaj trochę pojeździłem, temperatura jak zwykle, delikatnie poniżej połowy, zatrzymałem się żeby sprawdzić czy na postoju znowu zacznie się grzać, stałem parę minut i nic, a wczoraj wystarczyło 30 sekund. Zastanawia mnie ten wiatrak i jak one się włączają, nie dałem rady sprawdzić napięcia bo ono tam leci dopiero jak silnik jest nagrzany i potrzebuje chłodzenia wiatrakami, jeden działa, drugi nie, nie wiem jak jest to rozwiązane i czy oba się powinny włączyć jednocześnie.. Fajnie, że jest już niby w normie, tak jak wcześniej, ale przyjdzie znowu wyższa temperatura i cholera wie co się będzie działo. Znajomy powiedział pompa wody, ale nie jest mechanikiem, co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 sprawdż na zimnym poziom płynu w metalowym zbiorniku , być może jest pusto a to wtedy tak się może dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 metalowy zbiornik? A on nie jest tylko w gt/wrx/sti? Mówimy o n/a, chyba że chodzi Ci o chłodnicę, jeśli tak to jest git, jeśli nie to nie wiem nic o żadnym metalowym zbiorniczku z płynem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ja tak miałem w wrx-ie podobne objawy a w n/a myślałem że jest podobny układ chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Z tego co wiem jest troche inaczej, zaluje ze nim dzisiaj do szkoly nie pojechalem bo jest cieplo i bym sprawdzil czy to byl jednorazowy wybryk czy ma problemy przy wyzszej temperaturze niz 12 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Drugi wiatrak nie jest konieczny jak nie masz klimy. Jak masz ja to włącz i zobacz czy oba wiatraki działają. Powinny być włączone gdy klima pracuje. Jeśli nie są to szukaj po kolei, bezpieczniki, przekaźniki, złącza kable. Poza tym to trochę nie normalne zachowanie z temperatura wody. Sprawdź poziom i ewentualnie dolej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Mam problem krecily sie oba wiatraki przy chlodnicy, kreci sie tylko jeden, temperatura zaczela dziwnie skakac i nie wiem czy sie martwic. Raz jest kolo polowy, jak stoje to blisko maxa, nie wiem czy to przez dzisiejsza temperature czy cos zepsulem. Moze odpowietrzyc uklad? Jak to zrobic? Wyciągnij wtyczkę tego nie kręcącego się wentylatora i podłącz styki na krótko do akumulatora. Miałem taki sam objaw. Po włączeniu klimatyzacji jeden wentylator się kręcił (lewy), a drugi nie (prawy). Okazało się, że szczotki silnika wenytylatora się przywiesiły. Delikatne stuknięcie w obudowę odblokowało wentylator na krótki okres czasu. Jednak całkowicie wyeliminowałem problem wyciągając wentylator, rozbierając silnik i czyszcząc wirnik i szczotki - były jeszcze wystarczająco długie, więc obyło się bez ich wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Wlaczalem klime i drugi dalej sie nie krecil, zepne na krotko i zobaczymy. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Jest jeszcze opcja że nie masz czynnika w klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się