bremas Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 witam, mam zamiar zamontować w swojej subarynce chłodnice oleju, i moje pytanie brzmi: gdzie będzie najlepsze miejsce do jej montażu? prosze o podpowiedz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Miejsce montażu zależy od setupu auta,bardzo często są to jednostkowe projekty tunerów,warsztatów.Przykłady 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 U mnie jest tutaj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Też rozważam taką modyfikację i myślę, że miejsce jak u @@Remi jest najbardziej optymalne. Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Jestem jeszcze przed lakierowaniem całego auta, ale jak będzie lakierowane, to zasłonię tą chłodnicę siatką, tak dla bezpieczeństwa przed kamieniami. P.S. Przy takim montażu należy pamiętać, że trzeba przenieść czujnik temperatury zewnętrznej, co by nie pokazywał +50 zimą Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Remi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bremas Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 dziękuje wszystkim za podpowiedzi,w sobote zamontuje chłodnice pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A jak wygląda wymiana oleju ? Tzn czy trzeba płukać chłodnicę albo ją odpinać itd ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A jak wygląda wymiana oleju ? Tzn czy trzeba płukać chłodnicę albo ją odpinać itd ... ? Jak wygląda? O tak: - Cześć Wojtek, muszę przyjechać na przegląd i wymianę płynów. - Cześć Michał. Ok! Przyjedź tego i tego dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ja nie jestem pewien czy to dobre podejście do tematu. Lubię wiedzieć jak powinno być to zrobione prawidłowo ? Pytam poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Spuszczasz olej, uruchamiasz silnik i pompa wyciągnie z filtra Głupi żart oczywiście . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A czy przypadkiem stary olej nie zostaje w chłodnicy oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 też rozważam założenie tego bajeru teraz chyba warto jak się użytkuje troszkę mocniej samochód ???? założyłem teraz termostat sportowy Cosworth , ale czy on wystarczy ? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A czy przypadkiem stary olej nie zostaje w chłodnicy oleju ? Wszystko zależy od miejsca montażu i inwencji montującego,czasem najwięcej od zmieniającego olej.Nie ma jednej prostej recepty. też rozważam założenie tego bajeru teraz chyba warto jak się użytkuje troszkę mocniej samochód ???? założyłem teraz termostat sportowy Cosworth , ale czy on wystarczy ? :/ Czasem warto a czasem nie. "Huragan" Carlosa mimo mocy ponad 400KM chłodnicy oleju nie miał i śmigał aż miło nie mając kłopotów z temperaturą oleju. Dobrze dobrane komponenty i miejsce montażu chłodnicy oleju,tylko pomogą w utrzymaniu dobrej kondycji silnika.W przypadku nie trafionego miejsca montażu i źle dobranych gratów mogą przynieść więcej zła niż dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dobra chłodnica zamówiona z MISHIMOTO w sumie to cały zestaw Bankrutuje przez ten samochód :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bremas Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 witam wszystkich, zacząłem w/w temat chłodnicy oleju, popytałem tam i tu i z tą chłodnicą to nie tak siup, załozyć i jezdzić. Chciałem załozyc podstawę pod filtr oleju z termostatem Mocal, i śmigać. Problem jest w tym że puszcza termostat i jest chwilowy spadek cisnienia, ponoc od 0.5 do 1bara, bez termostatu podobno też cos nie tak. Teraz jestem w kropce i sam nie wiem Prosze o wypowiedz użytkowników subarynek z takową chłodnicą, czy zauważyli jakieś zmiany po zamontowaniu. ewentualnie mały instruktaż. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Masz zdłubany samochód który gotuje olej? Zanim kupiłeś tę chłodnicę, zadałeś sobie pytanie "po co ją kupuję?". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bremas Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Pati każdy z nas prędzej czy pózniej będzie dłubał przy aucie, a to że się olej nie gotuje nie znaczy ze chłodnica nie jest potrzebna, moje autko przewiduje remap i troche gratów więc pomyślałem o chłodnicy w wekendy jeżdże troszke mocniej i chciałbym zadbać o silnik, nie wiem moze zle myśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak jeździsz normalnie i weekendowo upalasz kup sobie tylko sportowy termostat Ja założe ,bo przy próbach czasowych jak będzie lato nie chciałbym czegoś narobić złego :/ EVO ma w serii chłodnice oleju to i przy STI powinna być ,a w szczególności jak ktoś ma porobiony samochód i nie używa mocno gazu tylko żeby ruszyć z pod świateł szybciej Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez Martinez3433 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 w STI spec C jest fabrycznie montowana, tylko EU / USA były bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 SPEC C to jeszcze chłodnica płynu wspomagania. Jakie szkody mogą powstać w związku ze złym umiejscowieniem takiej chłodnicy oleju ? Czy montaż chłodnicy oleju ma wpływ na ciśnienie oleju w układzie smarowania ? A jeśli tak to jak duży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Podłączę się pod pytanie o chłodnicę oleju. W przypadku silnika STi03to czy wystarczy sama podkładka filtra oleju z termostatem (i oczywiście wyjściem/wejściem d przewodów olejowych)? Czy tez robić całą relokację - a jeśli tak to gdzie? Chłodnica jaką biorę pod uwagę to Mocal/Setrab 15rzędów Dobra "szpenie" Wieść gminna niesie, ze wystarczający zestaw to: - Chłodnica 8-16 rzędów - Podstawka pod filtr oleju z termostatem - 2 przewody olejowe (długość dobrana do miejsca instalacji) - blachy montażowe Edytowane 19 Czerwca 2015 przez Marcin BladeRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Wieść gminna niesie, ze wystarczający zestaw to:- Chłodnica 16 rzędów .... W mojej gminie mówią, że 8 rzędów zrobi robotę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Miejsce montażu zależy od setupu auta,bardzo często są to jednostkowe projekty tunerów,warsztatów.PrzykładyCybel - obrazek nr 2 - skąd wziąłeś ten przykład? Interesuje mnie gotowy mod... ciekaw jestem, czy gdzieś takie cuś można dostać...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 obrazek nr 2 - skąd wziąłeś ten przykład? Interesuje mnie gotowy mod... ciekaw jestem, czy gdzieś takie cuś można dostać...? Wygrzebałem z sieci. Ale tu coś jest http://www.jdl-performance.com/zestaw-chlodnicy-oleju-hks-subaru-impreza-sti-2001-2002.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Może tak lepiej zacząć od większej/wydajniejszej chłodnicy wody, włącznika wentylatorów "na stałe" i szybciej otwierającego się termostatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się