Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

No jak tam? Nie ma chętnych do polatania po asfaltach?

Ja chwilowo nie mam kiery, dziś spróbuje przeinstalować fizyki bo mi nie działa on-line, a jutro spróbuje ruszyć, chociaż na asfalcie kompletnie nie umiem się poruszać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaż na asfalcie kompletnie nie umiem się poruszać...

A zmieniles ustawienia hamulców 80% na przod ? Reszta to bajery :mrgreen:

Zmieniłem, ale ciężko mi się utrzymać na drodze, jak łapie pobocza to już po wszystkim :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki to lecimy mały trening przed ligą. Suche asfalty :twisted:

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 5df0533efa

"forum subaru: trenujemy na asfaltach"

Dopuszczone wszystkie auta. Serwis co dwa OSy. Hasło do rajdu: "szuwar".

Powo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmmm, przeleciałem te oesy ino tak awaryjnego autka nie widziałem nigdy. chyba czesi podkręcili zniszczenia. Pierwszy raz zdarzyło mi się, że po paru nawrotach bez uderzenia Celica st205 A8 straciła biegi...Kolejny oes, jakieś drzewko na cięciu- delikatnie bez konsekwencji...tylko skrzynia zablokowana. chyba czas na jakieś nowsze rajdówki przeskoczyć :)

może przed weekendem czechy+ta nowa PTD rallysprint?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masochista :mrgreen:

na realisticu, bez restartów ani superally czy serwisów :) :) no i w deszczu :D

 

a tak serio to czeskie trasy przeplatane kolejnymi przejazdami PTD, mogą poważnie wkurzyć naród rajdowy :)

hmmmmmm własnie zobaczyłem, że tez jestem nie na czasie. Już dopuścili do online'u Autodrom Sosnova, ciągnę i wieczorkiem zapuszczam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz grzeje silnik do startu w kolejnym rajdzie :twisted:

 

już wczoraj cie spotkałem na OeSach- mokra Francja, tylko za diabła nie mogłem dogonić :mad:

 

dobra, jeszcze mam jeden problem. Zainstalowałem znów impre wrc 00 tylko nie mogę nią jeździć, mimo że fizyka oryginalna...jakieś idee?

 

sosnova zaciągnięta, teraz install i będę w biurze testował :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sosnovą nadal mogą dodawać tylko admini. Ja rajdu z nią nie postawie niestety :(

 

No to lecimy "czeski horror" :twisted: Hasło: "jozek z bagien"

 

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 0064ef3495

 

Uszkodzenia realistic bo przy czeskich OSach inaczej nie można ustawić. SR. Serwis nie po każdym odcinku więc uważamy, uważamy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to faktycznie horror ;)

uwaga na dobór opon na PTD :D hamowania na asfalcie na szutrowym laku są...długie.

Dwie rzeczy która na PTD są przegięte, to te małe paliki zaraz obok drogi i pani safeciara na ostatnim łuczku przed metą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy która na PTD są przegięte, to te małe paliki zaraz obok drogi i pani safeciara na ostatnim łuczku przed metą :/

No i wąsko jak cholera. Na szutrowej oponie chciałoby się jechać więcej bokiem niż przodem a tu kicha. Jak nie rowy to drzewa albo paliki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiero od wczoraj latam w rbr, ale niestety na klawiszach. Dziś dopiero odebrałem kierownice. POcieszcie mnie troche czy na klawiaturze da sie jechac bo ja za cholere nie moge sie utrzymac na drodze. Mam nadzieje ze na kierownicy bedzie lepiej bo jesli nie to znaczy zde cienki bolek jestem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff w takim razie wieczorem odpalam kierę i zobaczymy co z tego wyniknie.

 

Czy mozecie mi podac podstawowe ustawienia, a właściwie zmiany deufaultowych . Szutry to hebel 80 % przód tak? ale zmnieszając tył czy zwiekszając przód czy oba proporcjonalnie. Jak hebel na asfalt?

 

W zawieszeniu cos ruszac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba mocno indywidualne preferencje są :) Ja np na szuter ustawiam hamulce "blisko siebie" np 56%/54% i dość mała siła hamowania.. Zapobiega to blokowaniu przednich kół. Co innego asfalt. Tutaj 80%/20% lub zbliżone i duża siła hamowania. Szczegóły uzależnione od auta.

Co do zawieszenia. Lubię stosunkowo miękko zestrojone autka.

 

Co na początek mogę doradzić. Zawiasu nie ruszaj. Pobaw się hamulcami żeby szło jechać (bo seryjnie jest katastrofa) i ewentualnie pod/nasterowność eliminuj spięciem dyfrów. Za głęboko w setup na początku nie wchodź. Widzę po sobie, że kiedyś strasznie kombinowałem z setupami po czym gdy ogarnąłem model jazdy to lepsze czasy robiłem na praktycznie standardowych setupach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych, krótki FAQ:

Jeśli już mamy zainstalowaną grę Richard Burns Rally, postępujemy jak niżej:

krok pierwszy: rejestrujemy sie tutaj http://rbrczech.rbrmcr.com/index.php

krok drugi: ściągamy tak zwany "plugin wallego" do pobrania stąd: http://rbrczech.rbrmcr.com/dl.php?dlid=44

 

nie moge sie dostac na ta strone zeby pobrac plugin, u was tez nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...