emil Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 [ AFAIR to Prosiaq do jazdy na slickach 22/650R17 z N-10 wyciagał nadkola, do GC8 slicki powiny być 610-620. a co to GC8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a co to GC8? Twój samochód . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Co za różnica czymasz slicka z dopuszczeniem czy slicka któego producent nie ładował kasy w zrobienie znaczka "e" czy jaki on tam ma nie być? Michelin Pilot Sport Cup czy Avon ZZR tak samo nie jest drogową oponą z prawdziwego zdarzenia jak Slick Michelina czy Pirelli. przekonywal, przekonywal i przekonal no dobra to ktore mam kupic ale takie zebym dal rade wrocic do domu jak deszcz pokropi... btw np Wrobel nie bierze pod uwage w rankingu na rozecie czasow na oponach nie homologowanych No to kup sobie homologowane Silverstone w najmiększej mieszance i będzie Cię musiał dopisać a będziesz miał 2x więcej przyczepności niż na dowolnej cywilnej oponie, - trochę to dziwne. Na rozecie to się powinno na kilka sekund przełożyć może 2-3 może 5, nie wiem do końca. BTW: obejrzałem sobie wreszcie rozetę z bliska, nie znudziliście się wszycy tym jeszcze? Na slicku też dasz radę wrócić do domu byle by jechać powolutku. Można ewentualnie je lekko dociąć, medii bym nie brał do upalania bo się przegrzeją i zaczną płynąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Uważasz że to co zakazane przez prawo jest niemoralne? Hmmm....bardzo...amerykańskie podejscie. Wiesz, że wiązanie moralności z jakimkolwiek prawem to ostatnia rzecz jaka przyszłaby mi do głowy (w ogóle moralność raczej by mi nie przyszła...), ale na nie homologowanej oponie na co dzień też bym nie jeździł. W razie jakiegokolwiek wypadku jest ryzyko, że można się z ubezpieczeniem pożegnać. Nawet jeżeli byłby z winy kogoś innego. Wiem że pewnie można się by też przyczepić do tego, że ABS odłączony itp, ale na to nikt nie zwraca uwagi, przynajmniej ja się z tym nie spotkałem, a slicki rzucą się od razu każdemu w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 jarmaj, o ile wiem to Emil na codzień jeździ volvo-tramwajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A to co innego. Jeżeli auto służy tylko do zabaw i upalań, to chrzanić homologację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a co to GC8? Twój samochód . GF8 jak coś ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ja tez jestem ciekawy, czy jestes jakas alternatywa dla RE 070. BTW, podobno RE 070 od 2007 wchodzi do ogolnej oferty bridgestone'a i ma zastapic RE 050A, ktore beda wycofane z produkcji. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Uważasz że to co zakazane przez prawo jest niemoralne? Hmmm....bardzo...amerykańskie podejscie. W razie jakiegokolwiek wypadku jest ryzyko, że można się z ubezpieczeniem pożegnać. Nawet jeżeli byłby z winy kogoś innego. Wiem że pewnie można się by też przyczepić do tego, że ABS odłączony itp, ale na to nikt nie zwraca uwagi, przynajmniej ja się z tym nie spotkałem, a slicki rzucą się od razu każdemu w oczy. Sluszna uwaga. czasem podjade pod fabryke tym co twierdzicie ze jest Gcośtamcośtam (mam nadzieje ze mnie nie obrazacie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 btw np Wrobel nie bierze pod uwage w rankingu na rozecie czasow na oponach nie homologowanych hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki... ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp. jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 GF8 = old age impreza kombi ;-) To może coś z takich? http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=215 http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=314 http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=308 Nie mam pojęcia czy dokupienia w .pl. te ostatnie szczególnie ciekawie wyglądają: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki... ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp. jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba. Tylko że tam znacnzie szybsze i mocniejsze auto powiedmzy na OSie czy w Ułęzu może zebrać baty od znacznie słabszego auta. Lag Twoim wrogiem nr. 1. Chyba ma rację Wrobel że tam Elise by wymiotło, na razie ponoć GT3 rządzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki... ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp. jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba. Tylko że tam znacnzie szybsze i mocniejsze auto powiedmzy na OSie czy w Ułęzu może zebrać baty od znacznie słabszego auta. Lag Twoim wrogiem nr. 1. Chyba ma rację Wrobel że tam Elise by wymiotło, na razie ponoć GT3 rządzi. niekoniecznie kubusiu moj drogi, poniewaz obroty na tej probie nigdzie nie spadaja nisko. np moj BORT z turbina od sti byl ciut szybszy niz niebieski ceratowoz z mala turbinka, pomimo ze mial gorsze zawieszenie. mam wrazenie ze rekord aktualnie nalezy do EVO9 340bhp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ja tez jestem ciekawy, czy jestes jakas alternatywa dla RE 070. No właśnie pewnie będę miał na wiosnę nizłego zgryza co kupić, 070 czy może jednak spróbować tych Silverstonów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 1. To dlaczego Autka Marcina J czy Wallego roba średnie czasy? To pierwsze także z Wróblem za kierownica. 2. Wróbel piał 15minut na temat tego jakie GT3 jest genialne i rozbiło w proch wszystkie czterołapy więc hcyba jednak nie jest rekord w rekach Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 1. nie wiem 2. masz racje bylem nie na czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 jarmaj, a może Yokohama A048-R Yokohama A048-R 215/45 17 Yokohama A048-R road legal trackday tyre. Medium hard compound. Correct load rating of 93W for Evo fitment. Fits all 7"-8" rims. £146.88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 BTW: obejrzałem sobie wreszcie rozetę z bliska, nie znudziliście się wszycy tym jeszcze? Ja juz dawno pisalem, ze sie znudzilem. A co opon drogowych - niedrogowych, to jednak w przypadku opon niehomologowanych nie zmienialbym tuz przed jazda na rozecie. Kiedys na pojezdzawce SJS Holek zmienil na sliki, ktore przyjechaly na przyczepce i te opony rozgrzewaly sie przez kilka okrazen toru kartingowego - czyli generalnie dlugo. A przykatowanie ich zanim osiagna odpowiednia temperature grozi dziurawieniem bieznika. Ciekawe jak sie zachowuja te opony Silverstone'a z homologacja drogowa. Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 jarmaj, a może Yokohama A048-R Yokohama A048-R 215/45 17 Yokohama A048-R road legal trackday tyre. Medium hard compound. Correct load rating of 93W for Evo fitment. Fits all 7"-8" rims. £146.88 Obrazek Piekna... Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi