Skocz do zawartości

opony lepsze lub rownie dobre jak RE 070?


emil

Rekomendowane odpowiedzi

Co za różnica czymasz slicka z dopuszczeniem czy slicka któego producent nie ładował kasy w zrobienie znaczka "e" czy jaki on tam ma nie być?

 

Michelin Pilot Sport Cup czy Avon ZZR tak samo nie jest drogową oponą z prawdziwego zdarzenia jak Slick Michelina czy Pirelli.

 

przekonywal, przekonywal i przekonal :)

 

no dobra to ktore mam kupic ale takie zebym dal rade wrocic do domu jak deszcz pokropi...:)

 

btw np Wrobel nie bierze pod uwage w rankingu na rozecie czasow na oponach nie homologowanych

 

 

No to kup sobie homologowane Silverstone w najmiększej mieszance i będzie Cię musiał dopisać a będziesz miał 2x więcej przyczepności niż na dowolnej cywilnej oponie, - trochę to dziwne. Na rozecie to się powinno na kilka sekund przełożyć może 2-3 może 5, nie wiem do końca.

 

BTW: obejrzałem sobie wreszcie rozetę z bliska, nie znudziliście się wszycy tym jeszcze?

 

 

Na slicku też dasz radę wrócić do domu byle by jechać powolutku. Można ewentualnie je lekko dociąć, medii bym nie brał do upalania bo się przegrzeją i zaczną płynąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważasz że to co zakazane przez prawo jest niemoralne? Hmmm....bardzo...amerykańskie podejscie.

 

Wiesz, że wiązanie moralności z jakimkolwiek prawem to ostatnia rzecz jaka przyszłaby mi do głowy (w ogóle moralność raczej by mi nie przyszła...), ale na nie homologowanej oponie na co dzień też bym nie jeździł. W razie jakiegokolwiek wypadku jest ryzyko, że można się z ubezpieczeniem pożegnać. Nawet jeżeli byłby z winy kogoś innego.

Wiem że pewnie można się by też przyczepić do tego, że ABS odłączony itp, ale na to nikt nie zwraca uwagi, przynajmniej ja się z tym nie spotkałem, a slicki rzucą się od razu każdemu w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważasz że to co zakazane przez prawo jest niemoralne? Hmmm....bardzo...amerykańskie podejscie.

 

W razie jakiegokolwiek wypadku jest ryzyko, że można się z ubezpieczeniem pożegnać. Nawet jeżeli byłby z winy kogoś innego.

Wiem że pewnie można się by też przyczepić do tego, że ABS odłączony itp, ale na to nikt nie zwraca uwagi, przynajmniej ja się z tym nie spotkałem, a slicki rzucą się od razu każdemu w oczy.

 

Sluszna uwaga. czasem podjade pod fabryke tym co twierdzicie ze jest Gcośtamcośtam (mam nadzieje ze mnie nie obrazacie :twisted: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw np Wrobel nie bierze pod uwage w rankingu na rozecie czasow na oponach nie homologowanych

 

hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki...

ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp.

jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GF8 = old age impreza kombi ;-)

 

 

 

To może coś z takich?

 

http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=215

 

http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=314

 

http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/D ... ductID=308

 

Nie mam pojęcia czy dokupienia w .pl. te ostatnie szczególnie ciekawie wyglądają:

 

DZ02G.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki...

ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp.

jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba.

 

 

Tylko że tam znacnzie szybsze i mocniejsze auto powiedmzy na OSie czy w Ułęzu może zebrać baty od znacznie słabszego auta. Lag Twoim wrogiem nr. 1. Chyba ma rację Wrobel że tam Elise by wymiotło, na razie ponoć GT3 rządzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, no jakby aspekt nowosci jest niewielki...

ale przez to ze jest to zawsze taka sama proba to pozwala to przetestowac zmiany opon, turbin, rozne nastawy zawieszenia, hamulce itp.

jest to tez niezly benchmark zeby porownac rozne auta ze soba.

 

 

Tylko że tam znacnzie szybsze i mocniejsze auto powiedmzy na OSie czy w Ułęzu może zebrać baty od znacznie słabszego auta. Lag Twoim wrogiem nr. 1. Chyba ma rację Wrobel że tam Elise by wymiotło, na razie ponoć GT3 rządzi.

 

niekoniecznie kubusiu moj drogi, poniewaz obroty na tej probie nigdzie nie spadaja nisko. np moj BORT z turbina od sti byl ciut szybszy niz niebieski ceratowoz z mala turbinka, pomimo ze mial gorsze zawieszenie.

 

mam wrazenie ze rekord aktualnie nalezy do EVO9 340bhp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW: obejrzałem sobie wreszcie rozetę z bliska, nie znudziliście się wszycy tym jeszcze?

 

Ja juz dawno pisalem, ze sie znudzilem.

 

A co opon drogowych - niedrogowych, to jednak w przypadku opon niehomologowanych nie zmienialbym tuz przed jazda na rozecie. Kiedys na pojezdzawce SJS Holek zmienil na sliki, ktore przyjechaly na przyczepce i te opony rozgrzewaly sie przez kilka okrazen toru kartingowego - czyli generalnie dlugo. A przykatowanie ich zanim osiagna odpowiednia temperature grozi dziurawieniem bieznika. Ciekawe jak sie zachowuja te opony Silverstone'a z homologacja drogowa.

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...