mariosol Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Nie dziala mi zegarek,w zwiazku z tym pytanie czy wszystkie forki I od 97 do 2002r mialy ten sam zegarek? Czy do mojego polifta z 2001r bedzie pasowac od starszych modeli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 A co sie stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 najpierw powalcz lutownicą na opornikach http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/oh-no-my-clock-doesn-t-work-3350/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13741-zegarek/?p=476123 pod wyświetlaczem jest jeszcze jedna sztabka do której też da się dojść lutownicą. Ja poprawiałem hurtem wszystkie 3. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 najpierw powalcz lutownicą na opornikach http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/oh-no-my-clock-doesn-t-work-3350/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13741-zegarek/?p=476123 pod wyświetlaczem jest jeszcze jedna sztabka do której też da się dojść lutownicą. Ja poprawiałem hurtem wszystkie 3. Jaka wartość miała 3 sztabka/opornik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) nie pamiętam właśnie, a zdjęć nie robiłem. Wyglądem jest identyczna więc nie sposób przegapić. Problem generuje '510' mi wręcz odpadła po dotknięciu lutownicą i potem trafienie na miejsce było trochę upierdliwe. Edytowane 26 Lutego 2015 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Kupilem auto i nie dzialal. Mechanior stwierdzil ze jest uszkodzony.Chce go wymienic na druga uzywke, ktora znalazlem za 50 zl z wysylka z auta z2000r. Nie chce sie bawic jak tez nie mam dostepnego auta przez 2tyg. Edytowane 26 Lutego 2015 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Kupilem auto i nie dzialal. Mechanior stwierdzil ze jest uszkodzony.Chce go wymienic na druga uzywke, ktora znalazlem za 50 zl z wysylka z auta z2000r. Nie chce sie bawic jak tez nie mam dostepnego auta przez 2tyg. Ale uszkodzenia lutów widać gołym okiem, więc wystarczy poprawić luty i zaczyna żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Kupilem auto i nie dzialal. dotknięcie 6x lutownicą nic nie kosztuje, a jak ktoś nie ma lutownicy to dowolny elektronik zrobi to za przysłowiowe piwo w 5.min. Ale Twoja wola, zegarki są takie same więc jak wolisz wydać 50,- i pewnie też poprawiać te luty to nikt Ci nie zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) @mariosol, też lata temu jak miałem S-turbo, padł mi zegarek i kupiłem używkę na allegro, TTTM. Ale i ten z allegro padł po krótkim czasie, to się wkurzyłem, wziąłem lutownicę, 5 min roboty i naprawiłem za jednym zamachem dwa, radość była nieziemska. Edytowane 27 Lutego 2015 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 U mnie było podobnie, od zakupu Forka zegarek nie działał, kupiłem z Lublina i okazała się , że też nie działał. Panowie nie sprawdzili i na moją reklamację wysłali mi kolejny. Po jakimś czasie wpadłem na temat jak go naprawić i się udało zlutować ( sprzedałem potrzebującym ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Namowiliscie mnie. Sprobuje naprawic. Moze sie uda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Zastosuj mocną lupę, przyda się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 bez przesady z tą lupą, cienki grot lutownicy to wszystko czego potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 bez przesady z tą lupą, cienki grot lutownicy to wszystko czego potrzeba Bez przesady - sprawne ręce i dobre oczy też się przydadzą. Jeżeli już robić, to porządnie, więc nie wystarczy rozgrzać utlenione spoiwo. Nanieś odrobinę świeżej cyny (też się przyda ) na końce oporników i przylutuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 chcąc nanosić nową wypadałoby odessać starą na początku. Generalnie jak ktoś kiedyś coś drobnego lutował to sobie poradzi bez problemu. No i tu nie chodzi o utlenione spoiwo tylko tam jest zimny lut, przegrzanie istniejącego spoiwa i zrobienie w zasadzie nowego połączenia zupełnie wystarcza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Po krotkiej wizycie u mechaniora zabralem zegarek i podjechalem do naprawy agd. Pan przelutowal 3luty twierdzac ze 510 przyczyna. Zaplacilem 10pln i zobacze czy dziala jak bede u mechaniora Odebralem stforka Od mechaniora Zegarek dziala. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roweroholik Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Dobry temat. Idę lutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Dobry temat. Idę lutować. Tylko uważaj na wypadające przyciski! Łatwo zgubić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolly_bb Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Ja naprawiłem - wszystkie luty (510+300+300). Zajęło 10 minut i zegar działa A jaka radość z własnoręcznej naprawy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 u siebie też naprawiałem zegarek lutownicą, też nie działał jak kupiłem auto. Odpadł jeden opornik. Wlutowałem go i poprawiłem odrazu reszte, na koniec zalałem caość klejem nieprzewodzącym. Zegarek działa już od 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roweroholik Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Idealnie. Zegarek działa po naprawieniu dwóch lutów. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 jak to warto czasem zaglądnąć bez celu na forum.. idę grzać lutownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się