adamusmax Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 czy jest sens montowac takie cusik http://tiny.pl/73d2 oczywisie do tego trza by bylo zamontowac wieksze wtryski, pompe o wiekszym cisnieniu, ale czy cos jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Nie jeżeli nie robisz tego z konkretnego powodu. Na pewno nie w seryjnym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Nie jeżeli nie robisz tego z konkretnego powodu. Na pewno nie w seryjnym samochodzie. chodzilo mi o to po co takie cos jest, bo zakldajac takie cos przy seryjnych mapach to nic nie da, a jezeli robisz ECUteka to i tak tego nie potrzebujesz - chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 W większości wypadków Ci to nie potrzebne. Zwyle instalują to zeby przyoszczędzić na większych wtrryskach co nie jest za dobrą taktyką. Stosuje się też w potworach ale to z innych wzgledów (kompletnie zmieniony układ paliwowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Nic dodać nic ująć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Zwyle instalują to zeby przyoszczędzić na większych wtrryskach co nie jest za dobrą taktyką. jak to wogole dziala? czy montuje sie to omijajac seryjny regulator ? i jak mozna to zamontowac zeby przyoszczedzic na wtryskach jak i tak jezeli wtrysk ma powiedzmy 330 ccm to nie poda wiecej niz te 330 ccm ? jeden z bohaterow kreskowek, niejaki Obelix mial takie powiedzonko "ale glupi ci Rzymianie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Regulator ciśnienia paliwa zamontowany jest za listwą paliwową i steruje ciśnieniem poprzez upuszczanie nadmiaru paliwa do układu powrotnego. Taki regulator zastępuje seryjny. Wydajność wtryskiwaczy jest określana dla zadanego ciśnienia, a wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie wydajność (to jest logiczne zresztą). Więc Twoje drugie zdanie nie jest prawdziwe, w przeciwieństwie do trzeciego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Regulator ciśnienia paliwa zamontowany jest za listwą paliwową i steruje ciśnieniem poprzez upuszczanie nadmiaru paliwa do układu powrotnego. Taki regulator zastępuje seryjny.Wydajność wtryskiwaczy jest określana dla zadanego ciśnienia, a wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie wydajność (to jest logiczne zresztą). Więc Twoje drugie zdanie nie jest prawdziwe, w przeciwieństwie do trzeciego czyli co bez sensu kupowac wtryski za zylion dolarow jak mozna kupic taki regulator za $ 70? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Regulator ciśnienia paliwa zamontowany jest za listwą paliwową i steruje ciśnieniem poprzez upuszczanie nadmiaru paliwa do układu powrotnego. Taki regulator zastępuje seryjny.Wydajność wtryskiwaczy jest określana dla zadanego ciśnienia, a wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie wydajność (to jest logiczne zresztą). Więc Twoje drugie zdanie nie jest prawdziwe, w przeciwieństwie do trzeciego czyli co bez sensu kupowac wtryski za zylion dolarow jak mozna kupic taki regulator za $ 70? :???: nie do konca.Wtryski maja okreslona wydajnosc, przy mocnej pompie mozna podniesc ich wydajnosc jeszcze o jakies 20ccm, ale jak bedzie za ubogo po pomiarze AFR to trzeba ladowac wieksze wtryski.Seryjnie u Ciebie siedza chyba 380-ki o ile dobrze pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Nie bez sensu, bo też nie można przesadzić z ciśnieniem - przy pewnym ciśnieniu mogą przestać dobrze działać - więc tak 10% może można podwyższyć, ale więcej to się nie zaleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Za okolo $200 mozesz miec komplet wydajniejszych wtryskow http://www.deatschwerks.com/subaru.htm , oni odkupia twoje za $100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Za okolo $200 mozesz miec komplet wydajniejszych wtryskow Tylko że gdybyś chciał zamawiać do GT'ka to musisz zamówić takie jak do SR20DET, a nie do WRX'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 W 98 to musisz zamówic takie jakie obsłuży SA który wkładasz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 W 98 to musisz zamówic takie jakie obsłuży SA który wkładasz ;-) Dokładnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Myslalem ze SA zaklada sie po to aby moc sterowac dowolnym sprzetem jaki sobie czlowiek wymysli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Nie każdy SA obsługuje każdy typ wtryskiwaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Od tego sa rezystory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Szczerze mówiąc nie znam się. Z jakichś powodów kupuje się jakieś wtryski do najtańszego Autornika a jakieś inne do innych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Kto Ci cos takiego powiedzial? Z punktu widzenia elektrycznego, wtrysk jest dla sterownika cewka o jakiejs tam rezystancji (wtrysk to w uproszczeniu zawor z elektromagnesem). Sa wtryski o niskiej rezystancji (najczesciej te bardzo duze) i o wysokiej. Niektore kompy (glownie OEM) nie maja takiej wydajnosci pradowej aby obsluzyc wtryski o niskiej rezystancji i wtedy stosuje sie dodatkowe oporniki. Takie sprawy jak przeplyw i latency ustawia sie dla konkretnych wtryskow w kompie. Seryjny komp Subaru ma takie mozliwosci i Autronic nie dalby rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No niektóre mają lepsze lub gorsze "injector drivers". Wiem ze wymieniano jako przewagę kompów Magneti Marelli że obsługują dowolne wtryskiwacze a najprostrzy autronik nie. Być może to nie tylko kwestia wydajności prądowej, nie znam się szczerze mówiąc. Wiem że np. Motec sam rozpoznaje jakie ma wtryski podpięte i wszystko mu jedno co mu podepniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Niektore kompy (glownie OEM) nie maja takiej wydajnosci pradowej aby obsluzyc wtryski o niskiej rezystancji i wtedy stosuje sie dodatkowe oporniki. A jak na taki dzielnik napięcia reagują same wtryski, jak zmienia się wtedy ich wydajność względem nominału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Niektore kompy (glownie OEM) nie maja takiej wydajnosci pradowej aby obsluzyc wtryski o niskiej rezystancji i wtedy stosuje sie dodatkowe oporniki. A jak na taki dzielnik napięcia reagują same wtryski, jak zmienia się wtedy ich wydajność względem nominału? Wydajnosc nie zmienia sie wogole. Wtrysk ma tylko dwie pozycje, wlaczony i wylaczony. Sygnal dla wtrysku ma ksztalt prostokatny, czyli jest napiecie i go nie ma na zmiane. Ilosc wtryskiwanego paliwa zalezy od dlugosci otwarcia wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jasne. Ale jest chyba jakiś próg napięcia poniżej którego wtrysk, nazwijmy to umownie, się nie otworzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 O to sie nie musisz martwic. Nawet z rezystorami jest wystarczajace napiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Sygnal dla wtrysku ma ksztalt prostokatny, czyli jest napiecie i go nie ma na zmiane. Ilosc wtryskiwanego paliwa zalezy od dlugosci otwarcia wtrysku. Znowu namieszam. Również od napięcia. Bo wtryskiwacze mają określony czas reakcji i ilość wytryśniętogo paliwa nie pokrywa się idealnie z sygnałem elektrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi