Skocz do zawartości

Moja malina


Czlapus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako ,że powstał odpowiedni dział ,stwierdzilem ,że czas opisac swoja malinę:

Subaru Impreza MY97' 2.0 N/A

Autko kupiłem 2 lata temu w Warszawie z przebiegiem ok 227k ,na dzień dzisiejszy na liczniku 250000 wczoraj byla piękna okrągła rocznica :D.

Przy samochodzie na start zostały wymienione heble oraz rozrząd ,została jeszcze do wymiany pompa wspomagania oraz magiel. Modyfikacje jakie zastosowałem to:

Układ wydechowy z kwasiaka oraz kolektor różnoodległościowy

Okleiłem plejadowo ,

Zamontowałem błotochrony

Na przyszłość jeszcze dużo planów ,ten wątek wykożystam aby opisać postępujące prace .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje takie ale jak narazie moj Subaraczek na ten wątek niezasluguje :-) mam nadzieje ze jak narazie :D

Dzis zamontowałem kierownice bez poduszki z naba zakupiona od jednego z forumowiczow :-D jestem zadowolony:-)

Zdjecia z montażu i efekt końcowy. kostka od taśmy sie rozpiąła moze starszy model auta i bylo to inaczej rozwiazane .

Dzisiaj nastąpił dzien kiedy to wziąłem sie za przekladanie bębnów z tylu . Kupilem je od jednego z forumowiczów ( Dzieki ) jako że byly to bębny z legasia to nie pasowałyP&P ale udało sie po kilku przeróbkach zamontowac.

Kilka zdjęć z operacji:

post-16754-1423600163,2178_thumb.jpg

post-16754-1423600187,7682_thumb.jpg

post-16754-1423600528,1422_thumb.jpg

post-16754-1423843059,6424_thumb.jpg

post-16754-1423843090,8313_thumb.jpg

post-16754-1423843126,7327_thumb.jpg

post-16754-1423843158,9402_thumb.jpg

post-16754-1423843199,641_thumb.jpg

post-16754-1423843241,8789_thumb.jpg

Edytowane przez Czlapus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzis popewnym czasie w kanale zostaly wykonane nastepujace prace:

-Zmieniony przegub zewnetrzny prawy

-zmienione ball joint prawy i lewy

-Zlikwidowane problemu z swiecaca sie kontrolka poduszki

- zrobienie odbijakow kierunkowskazow :-)

 

 

 

Ps. Jesli ktos by potrzebowal z pobliza Nowego Sącza odpowiedni rezystor do wpiecia do kostki od poduszki kierownicy prosze o Pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czas odswieżyć wątek. W niedługim czasie mam zamiar pozbyc sie ognisk korozji z prawego tylnego nadkola :-) poczym zmienie klocki bo cos heble zaczynaja slabnac :( mam tez zamiar usztywnic zawieszenie czyli zaloze grubszy stab pragne tez uwydatnic dzwiek boxera. Na njblizszy czas to bylob wszystko;-) oczywiscie napewno jakas dokumentacja zdjeciowa sie pojawi:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to sama końcówka przelotowa powoduje że już słychać z zewnątrz boxera, nie jest to idealny dźwięk ale już słychać. U mnie są 2 katy zwykłe kolektory i z zewnątrz słychać, tylko wewnątrz nie słychać jest tylko basowy pomruk :) I nie wybebeszaj ori końcówki bo to nic nie da, ja tak zrobiłem i tylko drut się zmarnował przy spawaniu.

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

poraz kolejny nadszedl czas na małą aktualiuzacje stanu faktycznego w malinie w ostatnim czasie przeszla nastepujace mody:

-zmiana chamulcy z przodu z seryjnych na dwutłoka z tarcza 277 post-16754-0-95418000-1449931578_thumb.jpg post-16754-0-78010500-1449931600_thumb.jpg

-oizolowanie układu dolotowego powietrza post-16754-0-39987400-1449931640_thumb.jpg

-izolacja termiczna na kolektorze wydechowympost-16754-0-18678600-1449931675_thumb.jpg

-zmiana tłumika końcowego na przelotowy z kwasiaka  post-16754-0-36339600-1449931539_thumb.jpg

-zmiana felg z 14" na 16"  post-16754-0-49113500-1449931559_thumb.jpg 

jak na czas terazniejszy to byloby na tyle dokumentacja fotograficzna oczywiscie ze bedzie 

 

Krótki filmik z efektem dżwiekowym wydechu

 

post-16754-0-07802500-1449931692_thumb.jpg

Edytowane przez Czlapus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Kolejna aktualizacja tematu :)

Malina miala isc do sprzedania ale ze niebylo zainyeresowanyh zostala na dalsze lata uzytkowania:)

 

Zostalo w nia wlozone znow troche kasy i serca:)a mianowicie:

-zmieniony czujnik spalania stukowego

-zmieniony czujnik polozenia walka rozrzadu

-wyczyszczona przepustnica oraz regulator wolnych obrotow

- Wyciete nadkole wewnetrzne tylne z powodu ognisk korozji ,wspawane nowe + polozony podklad antykorozyjny i konserwacja:)

-zmieniona maglownica na ta z imprezy Gt +nowe koncowki drazkow kierowniczyh +nowe przewody wspomagania oraz nowy plyn do wspomagania

-nowe wachacze przednie wraz z tulejami

Po wszystkim zrobiona geometria i wszystko jezdzi cacy ;)

Bez problemow sie nieobylo

Urwalem jedna srube tzn ta od tylnego mocowania wachacza musialem rozwiercic zlamane z 5 wiertel ale wkoncu sie udalo. Dobrze ze mam bank czesci z justy i udalo sie podpasowac srube bo byloby kiepsko...

2 z nich nieurwana ale tylko dzieki temu ze ja pottaktowalem palnikiem i poszla inaczej podzielilaby los 1 ;D

Jak narazie to tyle nowosci w malinie

Edytowane przez Czlapus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kolejna aktualizacja i kolejne wlozone pieniadze ;D

Wczorej wymieniona pompa wspomagania na taka z legacy III oraz olej wspomagania a dzis wyregulowane zawory oraz zmienione swiece zaplonowe .

Ostatnimi czasy zalozona instalacja LPG oraz zmienione kable wysokiego napiecia . Droga kupna nabylem tez gt fotele jutro montaz . To by bylo na tyle pozdrawiam:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec ;).

 

-Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D ,

Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna :). Wczoraj po przeliczeniu kosztow  jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe 

Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Czlapus napisał:

Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec ;).

 

-Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D ,

Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna :). Wczoraj po przeliczeniu kosztow  jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe 

Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) 

 

Jak się reguluje te zawory daje się jakieś blaszki na popychacze?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Kolejna aktualizacja ;d

W mojej malince zmienione wszystkie przewody chamulcowe zarowno sztywne jak i elastyczne na nowe  przy okazji rewizja ukladu tarczy i klockow. I jak narazie spokoj na kolejne lata;) 

Edytowane przez Czlapus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...