Czlapus Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam Jako ,że powstał odpowiedni dział ,stwierdzilem ,że czas opisac swoja malinę: Subaru Impreza MY97' 2.0 N/A Autko kupiłem 2 lata temu w Warszawie z przebiegiem ok 227k ,na dzień dzisiejszy na liczniku 250000 wczoraj byla piękna okrągła rocznica . Przy samochodzie na start zostały wymienione heble oraz rozrząd ,została jeszcze do wymiany pompa wspomagania oraz magiel. Modyfikacje jakie zastosowałem to: Układ wydechowy z kwasiaka oraz kolektor różnoodległościowy Okleiłem plejadowo , Zamontowałem błotochrony Na przyszłość jeszcze dużo planów ,ten wątek wykożystam aby opisać postępujące prace . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Na przyszłość to zaplanuj takie prace, żeby przenieść wątek do nielegala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Planuje takie ale jak narazie moj Subaraczek na ten wątek niezasluguje :-) mam nadzieje ze jak narazie Dzis zamontowałem kierownice bez poduszki z naba zakupiona od jednego z forumowiczow :-D jestem zadowolony:-) Zdjecia z montażu i efekt końcowy. kostka od taśmy sie rozpiąła moze starszy model auta i bylo to inaczej rozwiazane . Dzisiaj nastąpił dzien kiedy to wziąłem sie za przekladanie bębnów z tylu . Kupilem je od jednego z forumowiczów ( Dzieki ) jako że byly to bębny z legasia to nie pasowałyP&P ale udało sie po kilku przeróbkach zamontowac. Kilka zdjęć z operacji: Edytowane 10 Lutego 2015 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrwach Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Niema nic smiesznego w tym :-) staram sie jam moge :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Dzis popewnym czasie w kanale zostaly wykonane nastepujace prace: -Zmieniony przegub zewnetrzny prawy -zmienione ball joint prawy i lewy -Zlikwidowane problemu z swiecaca sie kontrolka poduszki - zrobienie odbijakow kierunkowskazow :-) Ps. Jesli ktos by potrzebowal z pobliza Nowego Sącza odpowiedni rezystor do wpiecia do kostki od poduszki kierownicy prosze o Pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Heh, ja też kiere zmieniłem na bezjaśkową i jakoś przez półtora roku nie mam czasu wpiąć rezystorka któy jeździ w popielniczce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Polecam wpiac bo to 5 minut roboty a komfort jazdy duzo lepszy. ja juz niewytrzymywalem z swiecaca kontrolka poduszkia swiecila moze przez 3 tyg :-) nielubie jak cos na tablicy sie swieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Czas odswieżyć wątek. W niedługim czasie mam zamiar pozbyc sie ognisk korozji z prawego tylnego nadkola :-) poczym zmienie klocki bo cos heble zaczynaja slabnac mam tez zamiar usztywnic zawieszenie czyli zaloze grubszy stab pragne tez uwydatnic dzwiek boxera. Na njblizszy czas to bylob wszystko;-) oczywiscie napewno jakas dokumentacja zdjeciowa sie pojawi:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Jak coś to sama końcówka przelotowa powoduje że już słychać z zewnątrz boxera, nie jest to idealny dźwięk ale już słychać. U mnie są 2 katy zwykłe kolektory i z zewnątrz słychać, tylko wewnątrz nie słychać jest tylko basowy pomruk I nie wybebeszaj ori końcówki bo to nic nie da, ja tak zrobiłem i tylko drut się zmarnował przy spawaniu. Edytowane 9 Lipca 2015 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Ja mam od silbika do konca przelot z kwasiaka + kolektor bulgoczacy. koncowka jakas komorowa ale z wieksza srednica :-) troche slychac bulgot ale jak dlamnie zamalo;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A to nawet fajny masz wydech, myślałem że zwykła seria jak już są kolektory przerobione to już połowa sukcesu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) poraz kolejny nadszedl czas na małą aktualiuzacje stanu faktycznego w malinie w ostatnim czasie przeszla nastepujace mody: -zmiana chamulcy z przodu z seryjnych na dwutłoka z tarcza 277 -oizolowanie układu dolotowego powietrza -izolacja termiczna na kolektorze wydechowym -zmiana tłumika końcowego na przelotowy z kwasiaka -zmiana felg z 14" na 16" jak na czas terazniejszy to byloby na tyle dokumentacja fotograficzna oczywiscie ze bedzie Krótki filmik z efektem dżwiekowym wydechu Edytowane 12 Grudnia 2015 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Dzisiaj zostal zamontowany home made schort schifter . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 i jak wrażenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) Kolejna aktualizacja tematu Malina miala isc do sprzedania ale ze niebylo zainyeresowanyh zostala na dalsze lata uzytkowania:) Zostalo w nia wlozone znow troche kasy i serca:)a mianowicie: -zmieniony czujnik spalania stukowego -zmieniony czujnik polozenia walka rozrzadu -wyczyszczona przepustnica oraz regulator wolnych obrotow - Wyciete nadkole wewnetrzne tylne z powodu ognisk korozji ,wspawane nowe + polozony podklad antykorozyjny i konserwacja:) -zmieniona maglownica na ta z imprezy Gt +nowe koncowki drazkow kierowniczyh +nowe przewody wspomagania oraz nowy plyn do wspomagania -nowe wachacze przednie wraz z tulejami Po wszystkim zrobiona geometria i wszystko jezdzi cacy Bez problemow sie nieobylo Urwalem jedna srube tzn ta od tylnego mocowania wachacza musialem rozwiercic zlamane z 5 wiertel ale wkoncu sie udalo. Dobrze ze mam bank czesci z justy i udalo sie podpasowac srube bo byloby kiepsko... 2 z nich nieurwana ale tylko dzieki temu ze ja pottaktowalem palnikiem i poszla inaczej podzielilaby los 1 ;D Jak narazie to tyle nowosci w malinie Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Kolejna aktualizacja i kolejne wlozone pieniadze ;D Wczorej wymieniona pompa wspomagania na taka z legacy III oraz olej wspomagania a dzis wyregulowane zawory oraz zmienione swiece zaplonowe . Ostatnimi czasy zalozona instalacja LPG oraz zmienione kable wysokiego napiecia . Droga kupna nabylem tez gt fotele jutro montaz . To by bylo na tyle pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Sam regulowales zawory? PS bardzo fajna skarbonka Edytowane 7 Marca 2017 przez wielik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec . -Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D , Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna . Wczoraj po przeliczeniu kosztow jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 2 godziny temu, Czlapus napisał: Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec . -Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D , Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna . Wczoraj po przeliczeniu kosztow jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) Jak się reguluje te zawory daje się jakieś blaszki na popychacze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 W wolnossacych SOHC jest regulacja na srubki czyli popuszczasz nakretke kontrujaca i wtedy regjlujesz luz przy pomocy szczelinomierza potem kontrujesz i jest cacy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 dasz na Pw jakie szczeliny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Silnik 115km? Podrzuć na pw jakie luzy zaworowe powinny być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Dla potomnych Luzy zaworowe w silniku Ej20 Czy to 116km czy 125km luzy sa takie same Zawory ssace 0.17-0.22mm Zawory wydechowe 0.23-0.27mm Pozdrawiam:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Kolejna aktualizacja ;d W mojej malince zmienione wszystkie przewody chamulcowe zarowno sztywne jak i elastyczne na nowe przy okazji rewizja ukladu tarczy i klockow. I jak narazie spokoj na kolejne lata;) Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się