Jump to content

Moja malina


Czlapus

Recommended Posts

Witam

Jako ,że powstał odpowiedni dział ,stwierdzilem ,że czas opisac swoja malinę:

Subaru Impreza MY97' 2.0 N/A

Autko kupiłem 2 lata temu w Warszawie z przebiegiem ok 227k ,na dzień dzisiejszy na liczniku 250000 wczoraj byla piękna okrągła rocznica :D.

Przy samochodzie na start zostały wymienione heble oraz rozrząd ,została jeszcze do wymiany pompa wspomagania oraz magiel. Modyfikacje jakie zastosowałem to:

Układ wydechowy z kwasiaka oraz kolektor różnoodległościowy

Okleiłem plejadowo ,

Zamontowałem błotochrony

Na przyszłość jeszcze dużo planów ,ten wątek wykożystam aby opisać postępujące prace .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Planuje takie ale jak narazie moj Subaraczek na ten wątek niezasluguje :-) mam nadzieje ze jak narazie :D

Dzis zamontowałem kierownice bez poduszki z naba zakupiona od jednego z forumowiczow :-D jestem zadowolony:-)

Zdjecia z montażu i efekt końcowy. kostka od taśmy sie rozpiąła moze starszy model auta i bylo to inaczej rozwiazane .

Dzisiaj nastąpił dzien kiedy to wziąłem sie za przekladanie bębnów z tylu . Kupilem je od jednego z forumowiczów ( Dzieki ) jako że byly to bębny z legasia to nie pasowałyP&P ale udało sie po kilku przeróbkach zamontowac.

Kilka zdjęć z operacji:

post-16754-1423600163,2178_thumb.jpg

post-16754-1423600187,7682_thumb.jpg

post-16754-1423600528,1422_thumb.jpg

post-16754-1423843059,6424_thumb.jpg

post-16754-1423843090,8313_thumb.jpg

post-16754-1423843126,7327_thumb.jpg

post-16754-1423843158,9402_thumb.jpg

post-16754-1423843199,641_thumb.jpg

post-16754-1423843241,8789_thumb.jpg

Edited by Czlapus
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dzis popewnym czasie w kanale zostaly wykonane nastepujace prace:

-Zmieniony przegub zewnetrzny prawy

-zmienione ball joint prawy i lewy

-Zlikwidowane problemu z swiecaca sie kontrolka poduszki

- zrobienie odbijakow kierunkowskazow :-)

 

 

 

Ps. Jesli ktos by potrzebowal z pobliza Nowego Sącza odpowiedni rezystor do wpiecia do kostki od poduszki kierownicy prosze o Pw

Link to comment
Share on other sites

Polecam wpiac bo to 5 minut roboty a komfort jazdy duzo lepszy. ja juz niewytrzymywalem z swiecaca kontrolka poduszkia swiecila moze przez 3 tyg :-) nielubie jak cos na tablicy sie swieci

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Czas odswieżyć wątek. W niedługim czasie mam zamiar pozbyc sie ognisk korozji z prawego tylnego nadkola :-) poczym zmienie klocki bo cos heble zaczynaja slabnac :( mam tez zamiar usztywnic zawieszenie czyli zaloze grubszy stab pragne tez uwydatnic dzwiek boxera. Na njblizszy czas to bylob wszystko;-) oczywiscie napewno jakas dokumentacja zdjeciowa sie pojawi:-)

Link to comment
Share on other sites

Jak coś to sama końcówka przelotowa powoduje że już słychać z zewnątrz boxera, nie jest to idealny dźwięk ale już słychać. U mnie są 2 katy zwykłe kolektory i z zewnątrz słychać, tylko wewnątrz nie słychać jest tylko basowy pomruk :) I nie wybebeszaj ori końcówki bo to nic nie da, ja tak zrobiłem i tylko drut się zmarnował przy spawaniu.

Edited by Hiszpanu
Link to comment
Share on other sites

Ja mam od silbika do konca przelot z kwasiaka + kolektor bulgoczacy. :D koncowka jakas komorowa ale z wieksza srednica :-) troche slychac bulgot ale jak dlamnie zamalo;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

poraz kolejny nadszedl czas na małą aktualiuzacje stanu faktycznego w malinie w ostatnim czasie przeszla nastepujace mody:

-zmiana chamulcy z przodu z seryjnych na dwutłoka z tarcza 277 post-16754-0-95418000-1449931578_thumb.jpg post-16754-0-78010500-1449931600_thumb.jpg

-oizolowanie układu dolotowego powietrza post-16754-0-39987400-1449931640_thumb.jpg

-izolacja termiczna na kolektorze wydechowympost-16754-0-18678600-1449931675_thumb.jpg

-zmiana tłumika końcowego na przelotowy z kwasiaka  post-16754-0-36339600-1449931539_thumb.jpg

-zmiana felg z 14" na 16"  post-16754-0-49113500-1449931559_thumb.jpg 

jak na czas terazniejszy to byloby na tyle dokumentacja fotograficzna oczywiscie ze bedzie 

 

Krótki filmik z efektem dżwiekowym wydechu

 

post-16754-0-07802500-1449931692_thumb.jpg

Edited by Czlapus
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Kolejna aktualizacja tematu :)

Malina miala isc do sprzedania ale ze niebylo zainyeresowanyh zostala na dalsze lata uzytkowania:)

 

Zostalo w nia wlozone znow troche kasy i serca:)a mianowicie:

-zmieniony czujnik spalania stukowego

-zmieniony czujnik polozenia walka rozrzadu

-wyczyszczona przepustnica oraz regulator wolnych obrotow

- Wyciete nadkole wewnetrzne tylne z powodu ognisk korozji ,wspawane nowe + polozony podklad antykorozyjny i konserwacja:)

-zmieniona maglownica na ta z imprezy Gt +nowe koncowki drazkow kierowniczyh +nowe przewody wspomagania oraz nowy plyn do wspomagania

-nowe wachacze przednie wraz z tulejami

Po wszystkim zrobiona geometria i wszystko jezdzi cacy ;)

Bez problemow sie nieobylo

Urwalem jedna srube tzn ta od tylnego mocowania wachacza musialem rozwiercic zlamane z 5 wiertel ale wkoncu sie udalo. Dobrze ze mam bank czesci z justy i udalo sie podpasowac srube bo byloby kiepsko...

2 z nich nieurwana ale tylko dzieki temu ze ja pottaktowalem palnikiem i poszla inaczej podzielilaby los 1 ;D

Jak narazie to tyle nowosci w malinie

Edited by Czlapus
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kolejna aktualizacja i kolejne wlozone pieniadze ;D

Wczorej wymieniona pompa wspomagania na taka z legacy III oraz olej wspomagania a dzis wyregulowane zawory oraz zmienione swiece zaplonowe .

Ostatnimi czasy zalozona instalacja LPG oraz zmienione kable wysokiego napiecia . Droga kupna nabylem tez gt fotele jutro montaz . To by bylo na tyle pozdrawiam:)

 

Link to comment
Share on other sites

Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec ;).

 

-Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D ,

Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna :). Wczoraj po przeliczeniu kosztow  jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe 

Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) 

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Czlapus napisał:

Zawory regulowalem sam zajelo mi to ok poltorej godziny, liczac rozkrecanie aby sie donich dostac oraz wymiana swiec ;).

 

-Wczoraj zalozone kubelki z GT ;D ,

Jazda Malina staje sie coraz bardziej przyjemna :). Wczoraj po przeliczeniu kosztow  jakie ponioslem uzytkujac maline zlapalem sie za glowe 

Bylby juz ladny GT zato;d , Ale czego nierobi sie dla Subaraczka;) 

 

Jak się reguluje te zawory daje się jakieś blaszki na popychacze?? 

Link to comment
Share on other sites

W wolnossacych  SOHC jest regulacja na srubki czyli popuszczasz nakretke kontrujaca  i wtedy regjlujesz luz przy pomocy szczelinomierza potem kontrujesz i jest cacy;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Kolejna aktualizacja ;d

W mojej malince zmienione wszystkie przewody chamulcowe zarowno sztywne jak i elastyczne na nowe  przy okazji rewizja ukladu tarczy i klockow. I jak narazie spokoj na kolejne lata;) 

Edited by Czlapus
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...