olej Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Przyszły mrozy i wrócił mi temat z zeszłej zimy - śmierdzi paliwem w aucie (jak stoi w miejscu). Ma to miejsce tylko przy ujemnych temperaturach, latem czy jesienią nic nie śmierdzi. Po całkowitym nagrzaniu silnika smród jest na tyle ulotny, że nie przenika do kabiny jak auto stoi na światłach ale w komorze silnika nadal wyraźnie czuć paliwem. Przewody w okolicach filtra są suche, a dalej idą gdzieś pod kolektor. Na nos to najbardziej śmierdzi gdzieś pod zbiornikiem z korkiem od płynu chłodniczego. Boję się że mi się auto zajara Jak i gdzie szukać nieszczelności? Auto jedzie na LPG a to nadal potrafi śmierdzieć benzyną no i coś za szybko mi benzyny bywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jak i gdzie szukać nieszczelności? Gdzie ? Wszędzie. Jak ? Do skutku. Jedyny sposób, to otworzyć maskę, odpalić i szybciutko obmacać wszystkie gumowe przewody paliwowe. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Pewnie przewody paliwowe pod kolektorem, albo któraś z opasek. Temat o tyle nie ciekawy, że aby dobrze to zrobić trzeba zdjąć kolektor. Oczywiście może się sączyć z innego miejsca. Jak jest ciepły to nie śmierdzi bo się uszczelnia, przewody stają się elastyczne. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez vince_snd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pewnie przewody paliwowe pod kolektorem, albo któraś z opasek. Temat o tyle nie ciekawy, że aby dobrze to zrobić trzeba zdjąć kolektor. Oczywiście może się sączyć z innego miejsca. Jak jest ciepły to nie śmierdzi bo się uszczelnia, przewody stają się elastyczne. witam tez obstawiam przewody pod kolektorem jak sie robi zimno zaczyna sie akcja,przerabiałem temat w WRX.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 standardowy temat, przechodziłem to u siebie w Forku, skończyło się na zdjęciu kolektora - nieszczelność była na wężach paliwowych pod kolektorem (temat opisywany był już na forum nie raz, nie dwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Oki, to nie będę w tym grzebał pod domem, pojadę do warsztatu. Pożar mało prawdopodobny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pożar mało prawdopodobny? Zależy ile tego paliwa Ci tam ucieka. Teraz pewnie minimalne ilości i względny spokój. Ale jak rozszczelni się mocniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Do poniedziałku chyba wytrzymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Jesli uszczelnia się pod nagrzaniu to raczej minimalne ilości. Stawiaj na ostrożność. Otwórz maskę odpal, obserwuj. Nagrzej silnik, jak przestanie śmierdzieć to dojedziesz do warsztatu. Nie pałuj maszyny po drodze. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez vince_snd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Daj znac co tam wyjdzie..mi smierdzi w wrx .gdzies z pod kolektora..bez rozbiorki sie nie obedzie, man tylko nadzieje ze po rozbiorze cos bedzie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Daj znac co tam wyjdzie..mi smierdzi w wrx .gdzies z pod kolektora..bez rozbiorki sie nie obedzie Kiedyś była w WRX akcja serwisowa na te nieszczelności - nie ma co czekać trzeba naprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 heh chyba mojego forka to dopadło. Śmierdzi chwilę i przestaje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmalut Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Właśnie rozbieram WRX-a, widać gdzie leci paliwo miedzy rurka gumowa, a metalowa. Dojścia zero, obejma za luźna na wężu trzy można dociągnąć reszta są do góry nogami. Strona prawa "pasażer" bo tam śmierdziało. Zaczęło śmierdzieć ze 2 lata temu ale mało i krotko przy -15 C, teraz już nawet przy +5 C śmierdziało. Myślałem, ze to fantastyczne paliwo z naszych stacji tak słabo się spala, faktem jest wali czasami ropa lub nafta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Mech wywalił połowę gratów z komory, przepatrzone wszelkie gumowe łączniki i rurki i nic tam nie wygląda na sparciałe. Na dodatek solidnie przykurzone jak trzeba... Dla pewności rurki zostały wymienione + uszczelniacze wtryskiwaczy, te były podejrzane i raczej stare. Na razie spokój ale i mrozów nie ma więc okoliczności w których śmierdziało nie występują. Usterka podła, roboty z tym dużo a efekt niewiadomy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się