Tomek Niecik Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, Pacjent to Legacy 07, przy duzym skrecie kół stuka cos w zawieszeniu. Czy ktos juz doswiadczyl czegos podobnego? Jakies podejrzenia co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Czy to się objawia przy ruszaniu czy podczas swobodnej jazdy?. Czy pod obciążeniem ( jak gazu dodasz ), czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Może przegub? To wcale nie musi być zawieszenie. Jeżeli to metaliczne stukanie podczas maksymalnego skręcenia kół to na 90% przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jak z przodu słychać stuki to przekładnia kierownicza TTTM niestety. A.Koper pisał kiedyś na forum ,że jest na to jakaś rada (zestaw naprawczy) ale na jak długo pomaga to nie wiadomo. Co ciekawe na BT wychodzi że luzów jakichkolwiek brak a słychać że stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) raczej przy ruszaniu, stukanie slychac przy prawie maksymalnym skreceniu kol , tedimy99 faktycznie te stuki slychac tylko z przodu Edytowane 1 Grudnia 2014 przez Tomek Niecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Na gładkiej jak stół nawierzchni jest pewnie cisza przy jeździe ze skręconymi kołami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 A może łożysko amortyzatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 okej, jeszcze jeden problem mianowicie: gdy jade na drugim biegu bez wcisnietego gazu slychac takie dziwne "mielenie" co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zaobserwowałem to samo u mnie.Tylko podczas skrętu.Mianowicie na gładkiej nawierzchni cisza,a na kostkach czy innych nierównościach taki stuk..jakby coś wyskoczyło i potem wróciło na swoje miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zaobserwowałem to samo u mnie.Tylko podczas skrętu.Mianowicie na gładkiej nawierzchni cisza,a na kostkach czy innych nierównościach taki stuk..jakby coś wyskoczyło i potem wróciło na swoje miejsce. zerknij na łączniki stabilizatora , i gumy staba. raczej przy ruszaniu, stukanie slychac przy prawie maksymalnym skreceniu kol , tedimy99 faktycznie te stuki slychac tylko z przodu sprawdź przeguby zewnętrzne i wewnętrzne czy gumy nie poszły syf się dostaje i mieli przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 byłem u swojego mechanika i nic się nie doszukał.problem jest. tylko ciężko stwierdzić co.Chyba czas na ASO.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 To samo mam. Kupiłem obk i wymieniłem wszystko (amory oryginał, tuleje, łączniki, wachacze itp.) Stuki dalej na kostce są, podobno to maglownica sie tłucze choć i ona ma nowe gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Obawiam się coraz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 maglownica też po regeneracji ale coś na łącznikach, większość twierdzi że tak ma być po nowym roku wypad do Katowic na ogólny przegląd to i tą kwestię poruszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ja też się tym zajme.Także jak coś to pisz tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Koledzy, mam podobne objawy..., ale jednak inne... Pacjent Legacy 2.0 165km, przy maksymalnym skręcie kół coś chrobocze i trzęsie przodem, delikatnie odczuwam wtedy wibracje na kierownicy. Dziwne jest to, że ten objaw występuje tylko na śliskim jak śnieg i lód. Na suchym nie ma żadnych objawów, co sprawdzałem wielokrotnie. Chwilę temu w moim rejonie sypneło śniegiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Koledzy, mam podobne objawy..., ale jednak inne... Pacjent Legacy 2.0 165km, przy maksymalnym skręcie kół coś chrobocze i trzęsie przodem, delikatnie odczuwam wtedy wibracje na kierownicy. Dziwne jest to, że ten objaw występuje tylko na śliskim jak śnieg i lód. Na suchym nie ma żadnych objawów, co sprawdzałem wielokrotnie. Chwilę temu w moim rejonie sypneło śniegiem, a Ja miałem to szczęście, że akurat byłem na niemal pustym parkingu, zrobiłem kilka kułeczek i niestety objaw jak wyżej Masz A\T czy M\T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jest prawdopodobne ,że wisko w centralnym powoli się kończy. Sprawdź czy im bardziej auto rozgrzane tym objawy bardziej wyczuwalne i czy na zimnym też występuje. Jeżeli na zimnym Ok. to raczej wisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jest prawdopodobne ,że wisko w centralnym powoli się kończy. Sprawdź czy im bardziej auto rozgrzane tym objawy bardziej wyczuwalne i czy na zimnym też występuje. Jeżeli na zimnym Ok. to raczej wisko.Sprawdzę jak spadnie trochę śniegu. DziękiPrzed chwilą ponownie sprawdzałem na suchym(auto rozgrzane) i nic. Czy to znaczy, że te objawy są typowe dla wisko i występują tylko jak koła dostają minimalnego poślizgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 występują tylko jak koła dostają minimalnego poślizgu? Nie. Występują przy jeździe ze skręconymi kołami wtedy powstaje różnica prędkości pomiędzy przednią osią a tylną i jeżeli wisko w CMR jest zapieczone to powstaje spięcie osi przedniej i tylnej a co za tym idzie naprężenia w napędzie auta i owe przeskakiwanie , chrobotanie z napędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 występują tylko jak koła dostają minimalnego poślizgu? Nie. Występują przy jeździe ze skręconymi kołami wtedy powstaje różnica prędkości pomiędzy przednią osią a tylną i jeżeli wisko w CMR jest zapieczone to powstaje spięcie osi przedniej i tylnej a co za tym idzie naprężenia w napędzie auta i owe przeskakiwanie , chrobotanie z napędów.No właśnie tu jest problem, że objawy jak napisałem są tylko na bardzo śliskim. Na suchym kompletnie nic się nie dzieje.Potestuję jeszcze na różnych nawierzchniach, na suchym i śliskim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ludzie, nie piszcie bzdur o wiskozach i nie wpadajcie w paranoję. Normalny objaw uślizgiwania kół z uwagi na różnicę w przyczepności między kołami przedniej i tylnej osi przy autach 4x4. Nie uświadczysz tego na suchym asfalcie a często występuje to na mokrym /zaśnieżonym podłożu, zapiasczonej kostce brukowej, itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ludzie, nie piszcie bzdur o wiskozach i nie wpadajcie w paranoję. Normalny objaw uślizgiwania kół z uwagi na różnicę w przyczepności między kołami przedniej i tylnej osi przy autach 4x4. Nie uświadczysz tego na suchym asfalcie a często występuje to na mokrym /zaśnieżonym podłożu, zapiasczonej kostce brukowej, itp.Już mi lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się