Jump to content

Legacy RWD


ChudyB
 Share

Recommended Posts

Witam Panie i Panowie!

 

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym jak mądrze popsuć Subaru, czyli zrobić rwd. Jak myślicie, będzie to dobry pomysł czy totalny niewypał? Zastanawiam się nad wytrzymałością tylnego mostu i innych podzespołów. Robił ktoś coś takiego i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? 

Czekam na wasze odpowiedzi :) 

 

Pozdrawiam 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Też mi to przeszło przez myśl ,zwłaszcza że mam wolnossaka z zabójczą mocą 125hp ;-)

Gdzieś czytałe, że w Gtekach i mocniejszych to most po takiej operacji padnie w tydzień,ciekawe jak w słabowitym ssaku.osobiście widziałem e30 2.5 170hp  4x4 które kilka lat jeżdziło z ''odpiętym''przodem,po czym kolejny właściciel zmontował wszystko z powrotem i jeżdzi bez problemu.

Link to comment
Share on other sites

Nie  chce kupować bmw. Oczekiwałem konkretnej odpowiedzi na moje pytania 

 

 

EDIT: Piter, dziekuję za link. Przydał się 

Edited by ChudyB
Link to comment
Share on other sites

Też mi to przeszło przez myśl ,zwłaszcza że mam wolnossaka z zabójczą mocą 125hp ;-)

Gdzieś czytałe, że w Gtekach i mocniejszych to most po takiej operacji padnie w tydzień,ciekawe jak w słabowitym ssaku.osobiście widziałem e30 2.5 170hp  4x4 które kilka lat jeżdziło z ''odpiętym''przodem,po czym kolejny właściciel zmontował wszystko z powrotem i jeżdzi bez problemu.

Bo_Lo - Jak widać twój wolnossak da rade i to całkiem dobrze :)

Legacy 2.2 125HP seria.

Edited by ChudyB
Link to comment
Share on other sites

Żeby zrobić RWD, trzeba zdemontować przednie półosie i  zaspawać centralny dyfer lub prościej włożyć zaspawane na sztywno visko co da ten sam efekt.

Edited by jeżu
Link to comment
Share on other sites

Ja myślę o RWD nawet ni po to żeby driftować.Bardziej interesuje mnie jaki byłby efekt ''osiągi/spalanie'' .Czy zmniejszenie oporów w napędzie poprawiłoby odczuwalnie w/w parametry?Idealnie byłoby na zimę 4x4 ,lato RWD ;)

Link to comment
Share on other sites

Czy tylny dyfer jest taki sam w n/a i Gt?jesli tak to chyba powinien wytrzymać wzrost obciążenia.

Edited by Bo_Lo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...