ChudyB Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam Panie i Panowie! Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym jak mądrze popsuć Subaru, czyli zrobić rwd. Jak myślicie, będzie to dobry pomysł czy totalny niewypał? Zastanawiam się nad wytrzymałością tylnego mostu i innych podzespołów. Robił ktoś coś takiego i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Czekam na wasze odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Też mi to przeszło przez myśl ,zwłaszcza że mam wolnossaka z zabójczą mocą 125hp ;-) Gdzieś czytałe, że w Gtekach i mocniejszych to most po takiej operacji padnie w tydzień,ciekawe jak w słabowitym ssaku.osobiście widziałem e30 2.5 170hp 4x4 które kilka lat jeżdziło z ''odpiętym''przodem,po czym kolejny właściciel zmontował wszystko z powrotem i jeżdzi bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 sprzedaj legacy i kup bmw ... a tak przy okazji, to juz były podobne pomysły na forum http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55874-konwersja-awd-na-rwd-impreza-legacy/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ktoś wie jak się one skończyły po dłuższym użytkowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChudyB Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Nie chce kupować bmw. Oczekiwałem konkretnej odpowiedzi na moje pytania EDIT: Piter, dziekuję za link. Przydał się Edytowane 15 Października 2014 przez ChudyB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Jeszcze dwa linki: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/46555-subaru-legacy-do-driftu/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/40673-jak-madrze-zniszczyc-subaru-czyli-konwersja-na-rwd/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChudyB Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Też mi to przeszło przez myśl ,zwłaszcza że mam wolnossaka z zabójczą mocą 125hp ;-) Gdzieś czytałe, że w Gtekach i mocniejszych to most po takiej operacji padnie w tydzień,ciekawe jak w słabowitym ssaku.osobiście widziałem e30 2.5 170hp 4x4 które kilka lat jeżdziło z ''odpiętym''przodem,po czym kolejny właściciel zmontował wszystko z powrotem i jeżdzi bez problemu. Bo_Lo - Jak widać twój wolnossak da rade i to całkiem dobrze Legacy 2.2 125HP seria. Edytowane 15 Października 2014 przez ChudyB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeżu Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Żeby zrobić RWD, trzeba zdemontować przednie półosie i zaspawać centralny dyfer lub prościej włożyć zaspawane na sztywno visko co da ten sam efekt. Edytowane 16 Października 2014 przez jeżu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ja myślę o RWD nawet ni po to żeby driftować.Bardziej interesuje mnie jaki byłby efekt ''osiągi/spalanie'' .Czy zmniejszenie oporów w napędzie poprawiłoby odczuwalnie w/w parametry?Idealnie byłoby na zimę 4x4 ,lato RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeżu Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Pewnie nikt nie odpowie na twoje pytanie. Trzeba sprawdzić, możesz być pierwszy i podzielić się na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Czy tylny dyfer jest taki sam w n/a i Gt?jesli tak to chyba powinien wytrzymać wzrost obciążenia. Edytowane 19 Października 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się