Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Witam! chcialbym sie cos dowiedziec o Subaru Justy z lat 1991-1995, z silnikiem 1.3 4x4. Sa moze jacys posiadacze tego autka na forum?? Jak sie takie autko sprawuje?? Jak z awaryjnoscia, dostepnoscia czesci i serwisowaniem poza autoryzowanymi punktami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Witamy na Forum Bartek to chyba do Ciebie pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Bartek z tego co wiem ma 1.2 Ale napewno bedzie mógł coś powiedzieć. Pemo witamy na forum. Ps. To w avatarku, to twoje? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 jesli chodzi o awaryjnosc to na pewno jest wzorowo,z tego co pamietam Justy zawsze bylo na czele listy najmniej awaryjnych samochodow... witam nowego forumowicza...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 (oklaski) witam witam! spieszę z opowieścią moje (ojca ) Justy jest z 1991 roku, silnik 1.2 na gaźniku (66KM), z dołączanym napędem tylnym (ale i tak troche mocniej ciągnie przód). na dzień dzisiejszy potworek ma przejechane 234tys. km. po zrobieniu 190tys. poprzedni właściciel (znajomy) wymienił tarczę sprzęgła i oprócz tego nic nie tzreba było przy nim robić. jedyny problem na jaki się czasem natykamy to upalona rura wydechowa (w różnych miejscach), czyli trzeba wrócić do domu z rurą w bagażniku i założyć nową w warsztacie obok ). wrażenia z codziennej jazdy co najmniej pozytywne. troszkę słabo się buja (70Nm), ale dziarsko pruje przed siebie im więcej zakrętów na drodze, tym lepiej! mało kto wyskoczy - sprawdzone . części niestety trochę kosztują, np. tylna szyba wyniosła nas 800PLN kiedy ojciec w zimie wylądował w rowie (spieszył się do roboty - 140km/h . problemem jest natomiast dostępność tychże (błotniki/nadkola trzeba było zrobić u blacharza, gdyż nigdzie nie dało się znaleźć gotowych). no właśnie, jest też pewien problem z korozją, ale stare Japońce tak mają podobno (to nie Audi z ocynkowaną budą...). co do serwisu także nie mamy żadnych zastrzeżeń (ASO w Gdyni) - zawsze jest miło i fachowo ) wszystko? hmm... gdyby coś jeszcze - pytaj . pzdr! parę obrazków: http://drbom.fm.interia.pl/pics/JustyindaForest01.jpg http://drbom.fm.interia.pl/pics/JustyindaForest02.jpg http://drbom.fm.interia.pl/pics/JustyindaForest03.jpg http://drbom.fm.interia.pl/pics/JustyindaForest01.jpg http://drbom.fm.interia.pl/pics/mrJ_CleanJusty.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Witam, napisalem ze chodzi mi o 1.3 , oczywiscie chodzi mi o 1.2 . To w avatarku niestety nie moje. Czekam na wiecej informacji. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Dzieki za odpowiedzi Z moim ostatnim postem sie troche spoznilem . Najblizesze ASO jest w Krakowie, a jestem z Rzeszowa, wiec troche ciezko by mi bylo tam jezdzic czesto. Ja mysle raczej o tym nowszym z wtryskiem o mocy 75 KM chyba, jak sia dolacza ten naped na tyl?? jak szybko mozna z nim jechac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 tył doczepia się przyciskiem na drążku zmiany biegów - trzeba wtedy jechać prosto i puścić gaz aż zapali się pomiędzy zegarami na samochodziku, że 4WD działa jak szybko z tym można jechać nie wiem, prułem kiedyś coś w granicach 120km/h i wszystko jest OK. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 A jak z zachowanie autka w zakretach na suchym, mocno sie buja czy jest w miare twarde?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 od kiedy kolega kupił Audi 80 jeżdzę na zmianę Justy i 80 i muszę Ci powiedzieć, że w Audi czuję się jak w poduszkowcu. Justy nie rozpieszcza, bo twarde jest jak na rajdówkę przystało. w zakrętach bardzo ładnie trzyma się drogi (ojciec mówi na niego "żaba") - natomiast człowiek musi się trzymać kierownicy, bo fotele zbyt dobrze nie trzymają (ale mam wypracowane kilka patentów, które momagają mi nie wypaść ) wszystko to na suchym i na morym z tą róznicą, że na mokrym boję się szaleć, gdyż kilka razy zdarzyło mi się jechać na zblokowanych kołach (na szczęście nic się nie stało . gdyby sprytne Japońce nie wymyślili Imprezy, to tym właśnie samochodem w wersji WRC Solberg dowiózłby mistrzostwo świata . i do tego jeszcze niezależnie zawieszenie wszystkich kół... pzdr! p.s. przyznać się kto ma Imprę taką, jaka jest u Pema na avatarze, deski WPN, z kosmicznymi halogenami na zderzaku i był w Krynicy Morskiej w wakacje 2003??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Na mokrym z wlaczonym 4x4 chyba bedzie sie lepiej zachowywal niz z napedem na jedna os? A na sniegu jak?? Ostatnio z kolegami jezdzilismy Uno 1.4, w zakret to bylo strach wejsc , przechylal sie o 20 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 z 4x4 na kazdej nawierzchni bedzie sie lepiej zachowywac, pod warunkiem, ze jest to dobry AWD :wink: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 ja niedawno w pieniek spruchniały wjechałem przez moje głupie pomysły i się teraz boję testować graniczną przyczepność na zakrętach ale w tamtą zimę na zakręcie 90° trochę przesadziłem i zrobiłem zwrot 180° na swoim pasie (mistrzostwo , ale przestawiło mnie dopiero przy trzeciej kontrze (gdybym umieł jeździć lepiej nic by się nie stało), czyli margines bezpieczeństwa na śliskim chyba zadowalający na mokrym i bez tyłu nieźle się trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 z 4x4 na kazdej nawierzchni bedzie sie lepiej zachowywac, pod warunkiem, ze jest to dobry AWD :wink: TJ czy to coś w stylu "4WD jest do kitu"??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 A, ze w Subaru jest bardzo dobry naped 4WD to kazdy o tym wie A czy pali wiecej i ma gorsze przyspieszenie jak jest wlaczony 4x4?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 z zapiętym tyłem przyspesza jak turbo (słychać "świst" wału napędowego), ale czy wolniej? raczej czuje się obciążenie na silniku. tutaj ta cała zabawa z 4WD polega na tym, żeby nie siedzieć na nim 24/7 tylko by wygrzebać się ze śniegu/błota (a kiedyś zawróciłem w baaaardzo dużym śniegu), ewentualnie odstawić Mesia ma krętej drodze, czy wyprzedzać na śliskim. kiedy stoi na luzie i z AWD samochód nieprzyjemnie drga, tak samo kiepsko się cofa (gdy ruszysz i nadepniesz sprzęgło) - zamiast spokojnie się toczyć ostro stopuje jakby dmuchało w niego 12 w skali tego pana od sztormów (nie wiem jak się pisze nazwisko a nie chcę przekręcać). a ze spalaniem to powiem tak: ojciec - 6,5l/100km obaj - 6,7l/100km ja - 7,5l/100km pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Piszac AWD mialem na mysli ogolnie naped na cztery. Ja nie uznaje podzialu na AWD, 4WD itd. Jest to, moim skromnym zdaniem wymysl kretyna, zeby wprowadzic taki podzial. No, a chodzilo mi o to, ze lepiej sie zachowuje pod warunkiem, ze jest to DOBRY naped na cztery kola TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Nazwisko tego goscia sie pisze tak: Beaufort Ja bym najbardziej chcial miec permanentny naped na 4 łapy jak w Imprezie , ale za cene Justy ciezko bedzie kupic Impreze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 no chyba ze Impreza bedzie po mooocnym dzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Ale takiej Imprezy bym raczej nie chcial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 no ja tez raczej nie...chyba ze za friko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 6 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 z zapiętym tyłem przyspesza jak turbo (słychać "świst" wału napędowego), ale czy wolniej? raczej czuje się obciążenie na silniku. tutaj ta cała zabawa z 4WD polega na tym, żeby nie siedzieć na nim 24/7 tylko by wygrzebać się ze śniegu/błota (a kiedyś zawróciłem w baaaardzo dużym śniegu), ewentualnie odstawić Mesia ma krętej drodze, czy wyprzedzać na śliskim. kiedy stoi na luzie i z AWD samochód nieprzyjemnie drga, tak samo kiepsko się cofa (gdy ruszysz i nadepniesz sprzęgło) - zamiast spokojnie się toczyć ostro stopuje jakby dmuchało w niego 12 w skali tego pana od sztormów (nie wiem jak się pisze nazwisko a nie chcę przekręcać). a ze spalaniem to powiem tak: ojciec - 6,5l/100km obaj - 6,7l/100km ja - 7,5l/100km pzdr! Wielkie dzieki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 A najwieksza satysfakcja chyba jest, jak czlowiek spieszy sie do pracy a tu sasiad obok np. z Lanosem probuje sie wygrzebac ze sniegu, a ty sobie spokojnie idziesz i wsiadasz do niepozornego Subaru i na luzie wyjezdzasz 8) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 6 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Sasiad patrzy co to za autko?? Jakies Daihatsu?? A moze Nissan Micra?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 dlugo sie nie napatrzy....Subaru niknie za zakretem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się