Skocz do zawartości

Samochód z napędem na tył do 40k z mocą 250PS +


krako

Rekomendowane odpowiedzi

 

przeanalizowałem Wasze opinie

 

ma jednakże jeden minus - 2 miejsca / w sumie sam go będę użytkował ale czasem chciałbym zabrać na weekendowy wypad swoich synków  i to jest ograniczenie.

 

 

No z tymi synkami to troche pozno wyjechales... trzeba bylo od poczatku tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kolega który jeździ oplem gt tez ma ok 185cm.

Co do wankla to Full serwis zrobisz u kojota w wawie.bez problemu kazda generacja łącznie z wymiana silnika na nowy z fabryki lub remont kapitalny starego.

Widziałem ostatnio w zbliżonym budżecie wystawiona czerwoną RX7 FD Full opcja w totalnej serii ori LHD.prawdziwy kąsek- odpowiednio serwisowana nie do zajechania.ponadto wartość rośnie z biegiem lat.ale chyba juz sprzedana.

Bmw seria8 tez kozacka,ale jechałem e36 z tym silnikem (4.0 v8 ok 300hp) i w tym samym dniu rx7 FC turbo seria200hp i odczucia o wiele lepsze na korzyść mazdy .No chyba ze myślisz nad V12:)

Jesli myślisz nad czymś klasycznym to rozejrzyj sie właśnie nad RX7 FC turbo.auto nietuzinkowe,ceny przyzwoite,a w tym budżecie zrobisz spokojnie na 300hp.

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RX8 i SWAP na silnik z Supry. Jest jedna taka na allegro czy tam olx, ale z LPG, za 30k.

 

Genesis, jeśli da sie znaleźć w tych pieniądzach. Z4, da się wyrwac cos kolo 2004 roku, 218 lub 231 KM. Ale to kabrio, coupety sa droższe. Ew. E46 330 coupe.

XKR jest wspanialy, ale 40k to przymalo na egzemplarz, w który nie trzeba będzie ladowac kupy hajsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy w tym budżecie właśnie buduje e36 cabrio 4.0 v8(kapitalny remont motoru,zawias,wózek itp z m3,hamulce,nowy lakier ,wnętrze m3 itp,itd) i gwóźdź programu-silnik rozwiercony na 4.7,tloki z x5 szacowana moc 4xx i 5xxNm

Całość prócz lakieru robi u jakiegoś podobno znanego w świecie" beemwu " gościa z Włocławka.

Jechałem tym jeszcze z "seryjnym" V8 i nawet fajnie sie zbiera:)

Auto zrobione prima sort fabryka.

Btw ,podobno na drugim podnosniku stoi e36 z V12 z mclarena f1 i czeka na turbinę :D

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziano także osła którego mrówka niosła :) jeśli wierzysz w to, że ktoś do e36 włoży silnik z auta za ładne kilka milionów i jeszcze zaryzykuje wysadzenie go w kosmos to powinieneś się leczyć...

 

a tak wychodząc poza jakieś wyimaginowane samochody - krako, jakie są wymagania poza rwd i budżetem 40k na zakup?

Edytowane przez siewcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, przyhamuj kolego z tym leczeniem.jakbyś doczytal to byś zauważył slowo"podobno" ja tego auta ani silnika nie widziałem na własne oczy dlatego uzylem tego słowa.Co do "realnego"e36 v8 to akurat widziałem,macałem a nawet wyobraź sobie jeździłem ;) i poziom wykonania projektu raczej wskazuje na profesjonalny warsztat,a nie "Pana Zenka z wybujałą wyobraźnią"
Ale jak widzę Ty wiesz wszystko najlepiej ;)
Wyslal mi zdjecie.buda to bezsprzecznie e36,silnik V12 bmw.czy to ten z f1?watpie bo kolektory ssace sa inne(w f1 bylo chyba ITB)poza tym F1wyprodukowali aż 107sztuk i tak jak mówisz taki silnik w takim aucie to byloby lekko mówiąc nieporozumienie.Ale...

Edit:

Jestem po rozmowie z kolesiem od V8

Twierdzi że na silniku jest napis McLaren(do kitomanów nie należy),silnik został kupiony uszkodzony,bez kolektorów i osprzętu(stąd różnice wizualne ) skąd i za ile nie pytał,ale twierdzi że jest to TEN silnik z McLarena seryjnie ponad630hp.Właściciel firmy (zajmują się min przygotowaniem aut do driftu) go odbudował wsadził do e36 i ma zamiar zaturbic .Celuje w ok 1100hp.Znajomy będzie tam za ok3tyg i postara się pstryknąć fotkę kapy zaw.z napisami.

Tak więc czasem może się okazać że mrówka niosła osła  ;)

Krako sory za OT



Peace

post-16888-0-57559500-1410900837_thumb.jpg

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladajac czysto teoretycznie ze jakimś cudem faktycznie to ten silnik ,dlaczego ni e36?niegodne ?dla tego gościa "nośnik"czyt.buda nie ma większego znaczenia .A przeciez budy f1 raczej kupuc nie idzie.Ktos powie -mając taki silnik tyle warty bym go sprzedal,tylko komu?f1jedynkami nie jeżdżą raczej ludzie których numery Tel.są w żółtej książce ;),części też nie kupują na ebayu:)

Jak wspomniane gość twierdzi ze silnik został kupiony niekompletny i uszkodzony z rozbitka.

Szczerze mówiąc sam nie dowierzam,ale widziałem jego robotę i jak uda sie zrobić spy foto deklu lub oznaczeń na bloku to nie omieszkam sie podzielić :)ale to nie w tym temacie bo juz i tak śmiecimy.

Krako,gdyby interesowala cie opcja z V8 w którejś budzie Np e30,e36 lub cos ze stajni bmw,wygooglaj "swap Power" M.Olejniczak,znajdziesz namiary.

End O.T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

E36 M3, lub 540i jesli poszukujemy wiecej komfortu.... SWAPY... mają swój urok, ale to bardziej auta do zabawy i poprawiania w garazu, a nie codziennej eksploatacji...

Jesli nastawiamy sie na klasyka, to mozna poszukac BMW e31, lub M5 e34...


 

Pierwotnie szukałem e46 M3 - mimo, że to wspaniałem auto to przez kierowców z marginesu zachowuje dystans (szroty z oznaczeniami M i kierowcy chamscy na drodze, parkujący na miejscach dla inwalidów lub w poprzek), niestety nadal margines takich użytkowników pokutuje na postrzeganie marki.

 

 

hmmm wszedłbym w BRZ ale na dzień dzisiejszy sa inne priorytety i na auto jest tylko 40k

 

Zdrowego e46 M3 nie kupisz za 40 ani nawet 45 tys zł... blizęj 60 tys zł, chamscy kierowcy? szkoda ze obracasz sie w takich stereotypach.

 

Najwiecej chamskich kierowców widuje w  najslabszych wersajch BMW i w zuzytych dieslach....


 

Jagur XKR, Mercedes CL 500-600 - lukus który może kosztować, czy miał ktoś doświadczenie w serwisie takich aut ? nie obawiałam się wymian eksploatacyjnych po 1-2-3000 zł, normalne ale obawiam się grubszych napraw za 10 000 .... szczególnie zawieszenie w CLu

 

No i calkiem poważnie zacząłem patrzec na BMW 850 - ciekawy klasyk

850 to fajne auto, mozesz tez popatrzec na 840 - tez fajna wersja... wielką zaletą tych aut jest że nie tanieją. Dobrze utrzymane będą tylko drozec.

We Wroclawiu jest bardzo ladna sztuka klubowa 840i za 31 tys zł do wzięcia.... sam sie przymierzałem, i wziałbym gdybym miał taka gotówkę wolną.

 

CLa odpusc sobie... mam znajomych siedzących w Mercedesach, bardzo pomstuja na te auta, zawieszenie, elektornika, multum róznych usterek. 10-20 tys zł to trzeba na start włozyc w niemal kazda sztukę dostepna do kupienia. To bardzo drogie w eksplaotacj i naprawach auta i niestety dosc nie trwałe. :(

 

Jesli mozesz sobie pozwolic na auto 2 osobowe i wystarczy Ci 231KM w dosc lekkim aucie, to obejzyj sobie BMW Z3 i Z4... Śmigaja slicznie, oczywiscie z silnikami 3.0 M54.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez wydaje sie ze 840i byłoby zloty środkiem.Co prawda odczucia ba "dupochamowni" w e36 z tym silnikiem mialem porównywalne lub nawet nieco gorsze od wrażeń z zaledwie 200 konnego RX7 fcT ,ale może to kwestia różni w charakterystyce motoru lub skilla kierowcy .
Moje typy z tej calej listy co sie tu pojawila to
840i
Rx7 fcT
 

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...