winko Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Pytanko, duzo zachodu trzeba podejmowac aby wystroic woz na 2 mapy : 1-jazda na codzien , 2- upalanie na torze, jakie to sa koszta i w co trzeba zainwestowac? trzeba jakies zewnetrzen urzadzonka dokladac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ecutek na oryginalnym kompie z STi oferuje taką możliwość bez problemów. Inwestycja to remap na Ecuteku,koszta to koszt remapu,roboty trochę więcej bo trzeba "ugładzić" dwie mapy. Jedyny kłopot po remapie na Ecuteku,to zamknięcie Ecu auta i możliwość odczytania map czy programowania kompa,tylko przez licencjonowane oprogramowanie Ecuteka. Czy taka możliwość istnieje na OpenEcu i oryginalnym kompie STi,tego nie wiem.Na innych sterownikach taka możliwość istnieje. Ale w tym temacie wszelkie informacje uzyskasz w Mysiadle. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_chester_ Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Jest sens bawić się w dwie mapy dopiero przy naprawdę grubych modach, gdzie planujemy wypady na tor, inne paliwo. Można to rozwiązać na jednej mapie, w zależności od doładowania, trzeba tylko zainwestować w jakieś ebc. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez _chester_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winko Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) W przypadku Ecutek to jak wyglada przelaczanie owych map? Myslalem o jednym setupie 300HP do jazdy na codzien i z 340-360 tor, co do niutkow to jeszcze kwestia zastanowienia, nie chce zbyt ostro, poprzedni wlasciciel mial wieksza fantazje, ale po nowym zakuciu, chce aby to troche pozylo. Co do gratow to nie bede sie tutaj rozpisywal, ale turbo, wtryski, pompa wieksze niz seria, w wolnym czasie zaloze watek w Nielegalu. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez winko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 jeśli motor jest dobrze złożony, to te kilka km czy nm w jedną czy w drugą stronę nie zrobi mu za dużej różnicy - z resztą dużo też zależy od samego strojenia, bo przy niskim obciążeniu auto może być ekonomiczne a dopiero przy większych obciążeniach pokazywać pazur... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 W przypadku Ecutek to jak wyglada przelaczanie owych map? No właśnie, jak to wygląda, bo też się zastanawiałem. Jest jakiś dodatkowy przełącznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 W przypadku Ecutek to jak wyglada przelaczanie owych map? No właśnie, jak to wygląda, bo też się zastanawiałem. Jest jakiś dodatkowy przełącznik? np. ogrzewanie tylnej szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Poprawka co do blokady kompa.Ecutek nie blokuje dostępu do sterownika w rocznikach od 06 wzwyż.Nie ma możliwości odczytu mapy,tu jest zabezpieczenie,ale jest dostęp do kompa i możliwość wgrywania map nie tylko za pomocą Ecuteka. @@winko napisz PW do PKocial będziesz miał wszelkie info o remapie i dostępnych funkcjach z pierwszej ręki. A w Nielegalu masz wątek o grupowym remapie,zawsze to trochę taniej wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 @@cybel, masz moze jakis kontakt do PKocial (tel, mail) bo nie odpisuje na PW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 @@winko, pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 @@winko PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ok, dzieki chlopaki, zadzwonie podpytac, mysle, ze silnik bedzie ready na polowe wrzesnia, dotrze sie do polowy pazdziernika wiec wtedy bede musial juz konkretnie dzialac ze strojeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 @@winko, tu masz temat o grupowym remapie , pisz do Matsil dopisze cię do listy http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/28319-grupowy-remap-w-mapteku/page-16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 W autach z SI drive masz z fabryki 3 mapy, a i tak każdy posiadacz MY08 powie Ci, że po odpaleniu auta od razu przełącza na S#. Dwie mapy mają sens jeśli planujesz mieć strojenie na 98 i na jakimś lotniczym paliwie albo na dodatku metanolu - wtedy takie coś Ci będzie faktycznie potrzebne. Bardziej niż to nie ma to za dużej wartości poza tym, że jest to jakiś tam drogi "gadżet" - po prostu nie depcz do oporu jak nie musisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się