Skocz do zawartości

_chester_

Użytkownik
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _chester_

  • Urodziny 21.01.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ecu-tune.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WB
  • Auto
    STI MY03 & 200sx S14a

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia _chester_

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Masz rację, na pewno jest to rzadziej spotykane auto, które wzbudza zdecydowanie większe zainteresowanie niż Subaru, których na ulicach jest sporo. Był to jednak już mój drugi nissan, z którym bawiłem się kilka lat i w zasadzie osiągnąłem to co chciałem więc stwierdziłem że pora spróbować czegoś innego . Są to dwa zupełnie różne auta, zarówno pod względem osiągów jak i użytkowania. Jedno typowo sportowe, niepraktyczne, drugie z wyglądu rodzinny sedanik ze skrzydłem sprawnie poruszający się w każdych warunkach, którym śmiało można pojechać na wakacje i na tor.
  4. Hejka, od blisko dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem Bloba STI z 2003r z silnikiem 2.0. Auto kupiłem dosyć impulsywnie od mojego kolegi który po długich poszukiwaniach znalazł bezwypadkowy egzemplarz w UK i przełożył go dla siebie. Mimo, że wcześniej miałem kilka mocnych autek, niespecjalnie pałałem miłością do Subaru, jednak już po krótkiej przygodzie z tym modelem zmieniłem zdanie. Auto nie tylko dające sporo frajdy, ale przede wszystkim przyjemne, którym z powodzeniem można poruszać się po torze czy pojechać po świeżutkie bułeczki i przede wszystkim po remapie palące. Modyfikacje w aucie: -Przelotowy Układ wydechowy Milltek 2.5" -Irydowe świece NGK -Pompa Walbro 255 -Monitoring Ecu PSI3 -Sprężyny prodrive -Felgi ATS 17" /Zima - Stock STI -Remap by Ecu-Tune.PL ZIMA: Autko z UK przyjechało po remapie, jednak nie do końca byłem usatysfakcjonowany napisanym programem, zrobiłem więc mapę od nowa dzięki czemu auto okazało się znacznie szybsze i co ważne po dopieszczeniu mapy zaczęło palić normalne ilości paliwa . Mam okazję jeździć żwawymi autami, z uwagi na strojenia którymi się zajmuję więc jakoś specjalnie się nie podniecałem osiągami STI, jednak po konfrontacji z kilkoma teoretycznie mocniejszymi autami które powinny zrobić z niemalże seryjnego subaru wiatrak, zaciekawiony postanowiłem odwiedzić hamownię w celu weryfikacji tego co drzemie pod maską. MOC: 349KM i 435Nm Subaru nie jest żądnym torowym egzemplarzem, chłostanym przy każdym odpaleniu. Jest moim kolejnym autem, które grzecznie czeka w garażu na dzień kiedy może sprawić mi radość z jazdy wyjeżdżając na miasto. PS Zabaweczka którą zamieniłem na STI:
  5. Pozdrawiam kolegę z granatowego legacy ze świnką na tylnej szybie, który dzisiaj na Cybernetyki po 17 przypomniał mi o światełkach .
  6. Pozdrawiam Niebieskiego Bloba STI WI ... widzianego wczoraj koło 17 na Ursusie.
  7. Przyznać się kto dzisiaj przed 8:00 w Piastowie niebieskim GT'kiem WPR boczkiem włączał się do ruchu w Aleje
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Pozdrowienia dla: Niebieskiego Hawka STI WZ chyba Przemeq oraz Czarnego GT z lepkami i klatką WD Spotkanych wczoraj na obwodnicy . Dzisiaj na obwodnicy widziane srebrny Blob STI WK. Pozdro
  10. Co steruje u Ciebie doładowaniem, jeśli fabryczny zaworek to pod jakie doładowanie masz zrobioną mapę? Pytasz o seryjny boost w sti, a u Ciebie jeśli mapa była robiona na pewno doładowanie nie zostało zostawione na seryjnym poziomie, tym bardziej że piszesz o większych mocach i porobionym silniku.
  11. Pozdrowienia dla sympatycznej koleżanki z niebieskiego Hawka STI WM... z którą mieliśmy okazję się pozdrowić dzisiaj koło 20 na BP na Bemowie
  12. Afr na seryjnej mapie na pewno bedzie bogaty, bardziej isotna jest tutaj kwestia zaplonu
  13. Jest sens bawić się w dwie mapy dopiero przy naprawdę grubych modach, gdzie planujemy wypady na tor, inne paliwo. Można to rozwiązać na jednej mapie, w zależności od doładowania, trzeba tylko zainwestować w jakieś ebc.
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. _chester_

    Blobeye z 2002r?

    Nie tylko przód jest od bloba, również tył. Także z zewnątrz blob, wnętrze od buga (zegary, fotele). Przejściówki z końca 02 chyba tak miały...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...