Skocz do zawartości

Geometria - niby ok jednak nie


maver

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

 

byłem w Gdańsku w pewnym warsztacie na geometrii, bo przy zmianie opon zasugerowano mi, że opony z przodu były bardzo mocno zdarte i ze coś jest nie tak ze zbieżnością. Nie czułem nic niepokojącego w jeździe, nawet już po tej wymianie opon. Pojechałem więc i oto wyniki:

post-16626-0-31422400-1405888011_thumb.jpg

 

Panowie zapewniali że wszystko jest idealnie i że WSZ nie da się w tym samochodzie ustawić. O PSZ nie pytałem (może mój błąd). Wyjeżdżam dziś na obwodnice i powyżej 100km/h zaczyna bardzo wyraźnie drżeć kierownica, a po jej puszczeniu auto delikatnie ściąga w prawo. Faktem jest, że zaraz po tejże geometrii pojechaliśmy z kolegą marhofem trochę pojeździć w terenie ale nie pamiętam, żebym w coś tam uderzył itp.

 

I tak zamierzam do nich jutro pojechać ale pytanie: czy widzicie coś w tych wynikach co może powodować takie zachowanie oraz czy jazda w terenie może rozregulować geometrię?

 

Dzięki za pomoc i pozdro znad morza :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego ze auto ci sciaga, lewe przednie koło w negatywie, prawe w pozytywie (oba koła krzywo w jedna strone) co za nieuk to ustawiał ci?????????????

Daje sie matołom dobrze urządzenia których nie umieja obsługiwać a potem sa takie wyniki. Wiem po sobie ludzie bez pojecia dostaja robote po znajomosci i takie sa efekty. Polecam ustaw sobie max negatyw z przodu -0,45st jesli ci wyjdzie bedziesz bardzo zadowolony. Jesli nie uda sie -0,45St to ustaw tyle ile wyjdzie max ale takie same wartosci na prawym i lewym kole.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pomoc! @GRAF, mówisz o Pochyleniu koła z przodu prawda?

 

O wiele bardziej jednak martwię się tymi drganiami na kierownicy powyżej setki, czy widzicie coś w tych wynikach co może powodować takie zachowanie? Te drgania są konkretne, obie ręce się trzęsą na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błota trochę nabraliśmy na tym poligonie :) Mnie ściągnęło do rowu w tym syfie i się starannie oblepiłem, starałem się później wypłukać się się dało z felg, ale też mi bije powyżej 100 km/h, więc coś tam zostało pewnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzioba: o których ustawieniach mówisz dokładnie? Chodzi o pochylenie koła?


zmycie błota z wewnątrznej strony felg pomogło i już nie bije. dzięki wszystkim za pomoc!

Edytowane przez m4ver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle ze własnie o to pochylenie mu chodziło  ;)

 

aczkolwiek nie widze tam zbyt wielkich róznic i wszystko mieści sie w tolerancji i nie powinno powodować zdzierania opon i ściagania róznice w minutach sa naprawde niewielkie  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...