Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Max, da się ładnie pomalować i bez kompresora.

Kolega kiedyś się w to bawił i rezultaty całkiem dobre osiągał malując Motipami ;)

Tylko trzeba było odpowiednio przygotować sobie stanowisko, aby model był sztywno ustawiony i można było go pomalować z każdej strony.

Ale to tak jak napisał Ayo, sporo zależy od treningu i zdolności manualnych.

 

No i przy okazji wszystkiego najlepszego :) Trochę spóźnione, ale jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Koleżanki i Koledzy szukam dobrego blacharza z 3city lub okolic co kompleksowo ogarnie naprawę tylnych nadkoli/błotników plus jakieś drobne kosmetyczne sprawy. Niestety zapuściłem troche sprawe nadkoli i konieczne są radykalne działania :)

 

pzdr

Edytowane przez michal71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi trochę farby 74F z malowania błotnika w subaraku więc może znajdzie tutaj swoje zastosowanie, ale chyba też kupie jakiś tani model do poćwiczenia.

ja jakiego malego buga kupilem za 30 zl,

ogolnie badziewie i spasowanie srednie ale w ramach przyypomnienia w sam raz ;-)

od razu dokup sobie jakas szpachle modelarska i papier 1000-2000

no i porob fotki z budowy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ ASO nie świadczy takich usług, to chyba moszna tak bezczelnie :D Umberto, poszukaj gościa o nicku CMQ na forum.streetriders.pl Myślę, że nie odmówi.

 

@@michal71, Janisz. Jeśli chodzi o blacharkę, polecam.

 

Zważywszy, że też coś tam kombinuje z SIPem, to chyba nie nadużycie na głównym? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopóki nie wykombinuje, to czy ja wiem...

co do jakości, to wydaje się ok (kiedyś malował mi GTka), ale tanio to chyba nie jest.

 

Aleeeee, o taniości nic nie było ;)

 

A co do jakości. Kurde po 4 latach ponad, jeśli dobrze policzyłem, bez zastrzeżeń. Nic nie puchnie, nie gnije, nie marszczy, a ingerencja jednak była dość spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleeeee, o taniości nic nie było ;)

 

A co do jakości. Kurde po 4 latach ponad, jeśli dobrze policzyłem, bez zastrzeżeń. Nic nie puchnie, nie gnije, nie marszczy, a ingerencja jednak była dość spora.

 

O Janiszu nie pomyślałem choć znam. Podjade i poprosze o wycene tego co mieliby zrobić. Co do taniości, to zazwyczaj idzie z nią jakość a nawet jej brak :) Jak nie zawoła jakiejs horrendalnie wysokiej kwoty to jestem w stanie mu to zlecić, bo zależy mi na porządnym wykonaniu naprawy.

 

BTW: w technicznym nikt nie odpowiedział na moje pytanko. Zwrotnice przednie w GT są takie same jak w N/A 2.0 czy czymś sie różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o Ciamacha to tanio pewnie nie będzie, ale to co facet wyprawia z powłokami lakierniczymi to prawdziwy czad B)

 

czy znalazłby sie ktoś komu zalega (lub nie używa samochodu) sprawna przepływka? Szukam przyczyny szarpania w imprezie i chciałbym podmienić przepływke na jeden dzień żeby przekonać się czy w tym leży, bądz nie, wina :D imprezka gt z 98 roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yy a co masz na myśli pisząc wymrugaj? :P jakaś samodiagnostyka?

 

Z tego co pamiętam instrukcja pochodzi z innego forum Subaru ;)

 

Ja robiłem wg niej z tego co pamiętam i działa :)

 

Kody błędów:

 

11 Czujnik położenia wału korbowego

12 Włącznik/przekaźnik rozrusznika lub jego obwód

13 Czujnik położenia wałka rozrządu (czujnik GMP w Justy)

14 Wtryskiwacz nr 1 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Wtryskiwacz 1 i 2 (XT, Loyale, GL, DL)

15 Wtryskiwacz nr 2 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Wtryskiwacz 3 i 4 (Loyale, GL, DL); Wtryskiwacz 5 i 6 (XT6)

16 Wtryskiwacz nr 3 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Wtryskiwacz 3 i 4 (XT)

17 Wtryskiwacz nr 4 (Legacy, Impreza, SVX); Wtryskiwacz 1 i 2 (XT6)

18 Wtryskiwacz nr 5 (SVX)

19 Wtryskiwacz nr 6 (SVX)

21 Czujnik temperatury płynu chłodzącego

22 Czujnik spalania stukowego (prawostronny w SVX)

23 Przepływomierz (oprócz Justy); Czujnik ciśnienia (Justy)

24 Zawór regulacji powietrza biegu jałowego (oprócz Justy); Cewka zaworu regulacji wolnych obrotów (Justy)

25 Wtryskiwacz 3 i 4 (XT6)

26 Czujnik temperatury powietrza dolotowego

28 Czujnik spalania stukowego nr. 2 (SVX, strona lewa)

29 Czujnik położenia wału korbowego (drugi w SVX)

31 Czujnik położenia przepustnicy

32 Sonda lambda (nr. 1, z prawej strony w SVX)

33 Czujnik prędkości

34 Cewka zaworu recyrkulacji spalin

35 Cewka zaworu pochłaniacza par paliwa

36 Cewka zaworu dodatkowego powietrza (Impreza); Układ zapłonu (Justy)

37 Sonda lambda (nr. 2, strona lewa, SVX)

38 Regulator momentu obrotowego silnika (modele z automatyczną skrzynią biegów)

41 Regulator mieszanki paliwowo-powietrznej

42 Włącznik/przekaźnik wolnych obrotów lub jego obwód

43 Włącznik/przekaźnik przepustnicy lub jego obwód (Justy)

44 Cewka zaworu upustowego (turbo)

45 MAP sensor (turbo z manualem, wolnossące) / Cewka zaworu wydatku ciśnienia (turbo z automatem)

49 Przepływomierz / rezystor składu mieszanki (modele bez katalizatora)

51 Włącznik/przekaźnik biegu jałowego lub jego obwód (MT) / Włącznik/przekaźnik hamulca AT lub jego obwód / Włącznik/przekaźnik biegu jałowego AT

52 Włącznik/przekaźnik hamulca postojowego lub jego obwód (oprócz Justy)/ Włącznik/przekaźnik sprzęgła lub jego obwód (Justy)

53 Obwód immobilisera / Obwód pompy paliwa / Włącznik kompensacji niskiego ciśnienia atmosferycznego gaźnika

54 Układ załączający ssanie w gaźniku

55 Czujnik temperatury systemu recyrkulacji spalin

56 System recyrkulacji spalin

61 Włącznik/przekaźnik hamulca postojowego lub jego obwód (Loyale) / Cewka zaworu regulacji ciśnienia zbiornika paliwa (Impreza)

62 Czujnik temperatury paliwa (Impreza) / Sygnał obciążenia instalacji elektrycznej (Justy)

63 Czujnik ciśnienia zbiornika paliwa (Impreza) / Włącznik/przekaźnik dmuchawy lub jego obwód (Justy)

64 Zawór przewodu podciśnieniowego gaźnika

65 Czujnik podciśnienia

71 Zawór elektromagnesu zmiany biegów AT / układ zapłonowy

72 Obwód elektromagnesu zmiany biegów AT / układ zapłonowy

73 Obwód elektromagnesu wyzwalania sprzęgła nadbiegu AT / Układ zapłonowy

74 Obwód elektromagnesu wyzwalania sprzęgła hamulca AT

75 Obwód elektromagnesu zaworu wydatku ciśnienia AT

76 Obwód elektromagnesu ciśnienia sprzęgła hamulca AT

 

Jak odczytywać:

 

1. Rozgrzej silnik, wyłącz zapłon

2. Pod kolumną kierowniczą znajdziesz parę czarnych szybkozłączek - połącz je

3. Włącz zapłon

4. Lampka "check engine" zacznie mrugać. Jeśli mruga jednostajnie, oznacza to, że w pamięci ECU nie ma żadnych zachowanych błędów; jeśli "nadaje morsem", oznacza to, że przekazuje zapisane w pamięci kody, począwszy od "najświeższego":

- krótkie mrugnięcia ("kropki") to pierwsza cyfra kodu (od prawej)

- długie mrugnięcia ("kreski") to druga cyfra kodu (dziesiątki)

- na przykład taki kod: _ _ . . . oznacza liczbę 23.

- po przekazaniu wszystkich zachowanych kodów następuje dłuższa przerwa i sekwencja się powtarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

ale wstyd... grzecznie sobie pracuję, a w tiwiku leci coś a TVNie... jakaś Ukryta Prawda... i co? I koleś w tym badziewiastym serialu jeździ niebieską Imprezą ze Świniakami na lusterkach :)

 

Kto pożyczył im autko do serialu?

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikko, pozdrowienia z kanapy ;)

 

Właśnie byłeś w moim telewizorze :D

 

Hej,

 

ale wstyd... grzecznie sobie pracuję, a w tiwiku leci coś a TVNie... jakaś Ukryta Prawda... i co? I koleś w tym badziewiastym serialu jeździ niebieską Imprezą ze Świniakami na lusterkach :)

 

Kto pożyczył im autko do serialu?

 

Mistral

 

:) przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...