Max Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ciekawie by latała scania z "wankielem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Max, wyluzuj bo będzie foch :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Coraz ciekawszy ten projekt...podoba mi się 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Kruk, jest delikatny progres, dotarl w koncu lekki zamach z gratisowym sprzeglem. Michal wszczepil mocniejsze wtryski i zaczal walke nad wiazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 No i znany wszystkim drop z wiadrem zamiast wydechu jakoś nie dostał bonusa. Nie dostał. Ogarniemy tą przepływkę, poszukam jakichś może nieszczelności po kabelkach, dojdę do ładu z wydechem (mocowania) i sprawdzimy jeszcze raz. Ale zasmuciło mnie jednak to, że auto ładuje zdrowo, a niutona 30 mniej niż było zakładane. Daleki jestem od "magii cyferek", ale jednak dało to do myślenia. No a jeśli potwierdzi się chujowość mapy (a chyba nawet już się potwierdziła) to myślenie, czy nowy komp i wycieczka do np Jako, czy niech M-A-ptek zerknie w starego kompa. Mam jeszcze takie pytanie, czy jest możliwość "eliminacji" przepływki, w sensie mapsensor czy coś takiego? Jak wygląda kwestia korekty mapy (czy trzeba pisać od nowa?) i ile takie ustrojstwo kosztuje? Nie mówie że przepływka to zło, ale kurna 3 sztuka w ciągu 4 lat...a to na trawniku nie leży.. A tu sprint Młodego2 próba bez silencera Dzięks, na jutube wystarczy, nie trza nigdzie mi przesyłać No...no -> prawie 250km na zegarze BTW, łapaj pewu sasiad, jedziesz po bandzie Me like it A i pozdrawiam jeszcze raz Tomira z którym się mijałem w Olecku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mam jeszcze takie pytanie, czy jest możliwość "eliminacji" przepływki, w sensie mapsensor czy coś takiego? Jak wygląda kwestia korekty mapy (czy trzeba pisać od nowa?) i ile takie ustrojstwo kosztuje? Jest możliwość, jak tak mam zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 ale kurna 3 sztuka w ciągu 4 lat stożek masz? Co do mocy, to masz jakieś kwitowe potwierdzenie poprzedniego strojenia? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 stożek masz? Przez krótką chwilę miałem. Jeden był wymieniany przed strojeniem 4 lata temu, drugi po stożku, trzeci jakoś w międzyczasie no i teraz by się w ogóle 4 szykował.. Jakby mapsensor wleciał, to możnaby go chyba znów wsadzić, pozostaje kwestia ile taki diwajs jest warty. -- 13 wrz 2011, o 20:08 -- Co do mocy, to masz jakieś kwitowe potwierdzenie poprzedniego strojenia? Mam wykres sprzed 4 lat, jak była mapa robiona na katach w downpipe. Wtedy było 255KM/355Nm chyba (robione DeltaDashem). Nie weryfikowałem tego z obciążeniówką. W zeszłym roku (czy tam dwa lata temu, już nie pamiętam) jak wyleciały katy, nie mogłem doprosić się o wykres, mimo męczenia mailami i telefonami. Więc olałem temat. Po odbiorze, po korekcie, auto szło jak złe. Naprawdę czuło się różnice. Potem dupohamownia się pewnie przyzwyczaiła, a ja raczej nie zauważyłem, że jedzie wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 No dobrze, kto się pisze na ponowne hamowanko? ja u siebie mocno poprawiłem boost na dole i jest obecnie równy do boost target z mapy. Do 2500 rpm traciłem od 0,1 do 0,18 bara przez odwrotnie podłączone wężyków do solenoidu sterującego wg. Niby nie powinno mieć to znaczenia a jednak boost był mniejszy. Założyłem tym razem poprawna przepływkę Spodziewam się jeszcze lepszego dołu, góra i tak była dobra. Jacyś chętni? Kropkowicz, pls podeślij mi moje logi. jaki miałem boost przy 2k rpm? Pozdrawiam -- 13 wrz 2011, 23:01 -- wyglada na to, że siędoczekałem It's time for a new release candidate. -------------- - Change Log - -------------- 0.5.3b RC9 (build #326) (06/30/2011) ------------------------------------ --- Logger --- - log4j.properties updated with new name for romraider.log --> rr_system.log - new logger field to allow arbitrary text to be added to log file name (right-click on field for options) - Tech Edge plugin updates - PLX plugin update to ignore unsupported data items - Innovate MTS plugin updated to ignore unsupported data items - Logging data error handling improved and hang condition eliminated - Logging performance improved (fast poll works on at least one 16 bit ECU so far) - Log file field value delimiter changed from comma to semicolon when values use comma as decimal place holder - Start of support for international numbers and text pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 kto się pisze na ponowne hamowanko? Jak całkowicie przebuduje mój układ wydechowy to możemy pogadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ja z wykresu jestem zadowolony, nie bede nic poprawiac, bo tylko pogorsze Nastepne ew. hamowanko po wymianie wtryskow LPG BTW: czy ktos od nas przypadkiem nie zajmuje sie ubezpieczeniami oc/ac? Pozdrawiam z Dolnego Slaska - goraco tutaj jak u nas w maju T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 czy ktos od nas przypadkiem nie zajmuje sie ubezpieczeniami oc/ac? Ja się zajmowałem przez krótki okres, ale nie mam na to teraz czasu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 AdaSch napisał(a):kto się pisze na ponowne hamowanko? Jak całkowicie przebuduje mój układ wydechowy to możemy pogadać. Pewnie tez bede chcial powtorzyc pomiary.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzon Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Byłbym chętny na hamowanie, ale wszystko zależy od tego jaki termin ustalicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 A i pozdrawiam jeszcze raz Tomira z którym się mijałem w Olecku No to było niezłe zaskoczenie :-)) Odpozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 wstępny termin proponuję na 15 lub 22 październik. no a teraz oficjalnie się chwalę wracałem do domu przez olsznkę tam co 100m jest ciasny zakręt o 90 st raz w prawo raz w lewo, taki zygzak. Szybko dojechałem do "przeciwnika" ale to mu wlazło na ambicję i też przycisnął. W zakrętach i tak max 40 wykręcił ale na lewo skręcie wyleciało mu sporo ropy z wlewu paliwa. Jadąc za nim nie zdążyłem spec tego ominąć i uślizgnęła mi się mocno "dupa". Treningi coś jednak dały bo pomimo dużego uślizgu, z zaliczeniem trawy wyszedłem z tego ze 100% kontrolą, wiedziałem dokładnie co mam robić i jak się zachować. Właściwie zrobiłem to automatycznie co kiedyś było by nie do pomyślenia. Jestem jestem zadowolony 8) 8) 8) to kiedy następny trening? 8) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Wniosek: nie gonić diesli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Kruk, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 większość wie jak bardzo pogardliwe mam zdanie o niemieckich samochodach wiec sobie daruję zwyzywanie ale oczywiście to była niemiecka zapaść technologiczna, zostawiająca kłęby czarnego dymu przy przyspieszaniu. Podpowiem, że takimi autami firmowymi jeżdżą najniższe szczeble pracowników w niemieckich firmach. U nich porządek musi być i tak jak oznaczali czołgi dowódców tak oznaczają stanowisko pracownika. dla ułatwienia dodam, że w PL chyba większość firmówek to octavie i w stosunku do tego auta to luksus i bezpieczeństwo. Auto dla szeregowego pracownika ma fatalne zawieszenie a jego poprzednie generacje miały więcej niż fatalne zawieszenia z punkty widzenia prowadzenia się auta. no to już chyba wiadomo co to za poniemieckie dziadostwo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 wyleciało mu sporo ropy z wlewu paliwa kurde, znowu cuda, a ja mam pecha i nigdy nie widziałem auta na ropę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 tzd, złośliwiec niech będze: wyleciał olej napędowy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 wyleciało mu sporo ropy z wlewu paliwa że tą dziurą, którą się wlewa? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 że tą dziurą, którą się wlewa? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 znów do kupienia Skwarowóz. jak rozumiem, po remoncie silnika? (uszczelki?). http://otomoto.pl/show?id=C20673768 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 tzd, w ogłoszeniu chodzi chyba o naprawę wykonaną za kadencji skwary AdaSch, może i mnie się tamtędy ulewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się