Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

No i znany wszystkim drop z wiadrem zamiast wydechu :mrgreen: jakoś nie dostał bonusa.

 

Nie dostał. Ogarniemy tą przepływkę, poszukam jakichś może nieszczelności po kabelkach, dojdę do ładu z wydechem (mocowania) i sprawdzimy jeszcze raz. Ale zasmuciło mnie jednak to, że auto ładuje zdrowo, a niutona 30 mniej niż było zakładane. Daleki jestem od "magii cyferek", ale jednak dało to do myślenia. No a jeśli potwierdzi się chujowość mapy (a chyba nawet już się potwierdziła) to myślenie, czy nowy komp i wycieczka do np Jako, czy niech M-A-ptek zerknie w starego kompa.

 

Mam jeszcze takie pytanie, czy jest możliwość "eliminacji" przepływki, w sensie mapsensor czy coś takiego? Jak wygląda kwestia korekty mapy (czy trzeba pisać od nowa?) i ile takie ustrojstwo kosztuje?

 

Nie mówie że przepływka to zło, ale kurna 3 sztuka w ciągu 4 lat...a to na trawniku nie leży..

 

A tu sprint Młodego

2 próba bez silencera

 

 

Dzięks, na jutube wystarczy, nie trza nigdzie mi przesyłać :)

 

No...no -> prawie 250km na zegarze :twisted:

 

:twisted:

 

BTW, łapaj pewu :)

 

sasiad, jedziesz po bandzie :mrgreen: Me like it :)

 

 

A i pozdrawiam jeszcze raz Tomira z którym się mijałem w Olecku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie, czy jest możliwość "eliminacji" przepływki, w sensie mapsensor czy coś takiego? Jak wygląda kwestia korekty mapy (czy trzeba pisać od nowa?) i ile takie ustrojstwo kosztuje?

Jest możliwość, jak tak mam zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stożek masz?

 

Przez krótką chwilę miałem. Jeden był wymieniany przed strojeniem 4 lata temu, drugi po stożku, trzeci jakoś w międzyczasie no i teraz by się w ogóle 4 szykował.. Jakby mapsensor wleciał, to możnaby go chyba znów wsadzić, pozostaje kwestia ile taki diwajs jest warty.

 

-- 13 wrz 2011, o 20:08 --

 

Co do mocy, to masz jakieś kwitowe potwierdzenie poprzedniego strojenia?

 

Mam wykres sprzed 4 lat, jak była mapa robiona na katach w downpipe. Wtedy było 255KM/355Nm chyba (robione DeltaDashem). Nie weryfikowałem tego z obciążeniówką. W zeszłym roku (czy tam dwa lata temu, już nie pamiętam) jak wyleciały katy, nie mogłem doprosić się o wykres, mimo męczenia mailami i telefonami. Więc olałem temat.

 

Po odbiorze, po korekcie, auto szło jak złe. Naprawdę czuło się różnice. Potem dupohamownia się pewnie przyzwyczaiła, a ja raczej nie zauważyłem, że jedzie wolniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze,

 

kto się pisze na ponowne hamowanko?

 

ja u siebie mocno poprawiłem boost na dole i jest obecnie równy do boost target z mapy. Do 2500 rpm traciłem od 0,1 do 0,18 bara przez odwrotnie podłączone wężyków do solenoidu sterującego wg. Niby nie powinno mieć to znaczenia a jednak boost był mniejszy. Założyłem tym razem poprawna przepływkę :mrgreen::oops: Spodziewam się jeszcze lepszego dołu, góra i tak była dobra. Jacyś chętni?

 

Kropkowicz, pls podeślij mi moje logi. jaki miałem boost przy 2k rpm?

 

Pozdrawiam

 

-- 13 wrz 2011, 23:01 --

 

wyglada na to, że siędoczekałem :mrgreen:

 

It's time for a new release candidate.

 

--------------

- Change Log -

--------------

 

0.5.3b RC9 (build #326) (06/30/2011)

------------------------------------

 

--- Logger ---

- log4j.properties updated with new name for romraider.log --> rr_system.log

- new logger field to allow arbitrary text to be added to log file name (right-click on field for options)

- Tech Edge plugin updates

- PLX plugin update to ignore unsupported data items

- Innovate MTS plugin updated to ignore unsupported data items

- Logging data error handling improved and hang condition eliminated

- Logging performance improved (fast poll works on at least one 16 bit ECU so far)

- Log file field value delimiter changed from comma to semicolon when values use comma as decimal place holder

- Start of support for international numbers and text

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z wykresu jestem zadowolony, nie bede nic poprawiac, bo tylko pogorsze :D Nastepne ew. hamowanko po wymianie wtryskow LPG :)

 

BTW: czy ktos od nas przypadkiem nie zajmuje sie ubezpieczeniami oc/ac?

 

Pozdrawiam z Dolnego Slaska - goraco tutaj jak u nas w maju :D

 

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstępny termin proponuję na 15 lub 22 październik.

 

no a teraz oficjalnie się chwalę :twisted:

wracałem do domu przez olsznkę tam co 100m jest ciasny zakręt o 90 st raz w prawo raz w lewo, taki zygzak. Szybko dojechałem do "przeciwnika" ale to mu wlazło na ambicję i też przycisnął. W zakrętach i tak max 40 wykręcił ale na lewo skręcie wyleciało mu sporo ropy z wlewu paliwa. Jadąc za nim nie zdążyłem spec tego ominąć i uślizgnęła mi się mocno "dupa". Treningi coś jednak dały bo pomimo dużego uślizgu, z zaliczeniem trawy wyszedłem z tego ze 100% kontrolą, wiedziałem dokładnie co mam robić i jak się zachować. Właściwie zrobiłem to automatycznie co kiedyś było by nie do pomyślenia. Jestem jestem zadowolony 8) 8) 8)

 

to kiedy następny trening? 8) :twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość wie jak bardzo pogardliwe mam zdanie o niemieckich samochodach wiec sobie daruję zwyzywanie ale oczywiście to była niemiecka zapaść technologiczna, zostawiająca kłęby czarnego dymu przy przyspieszaniu. Podpowiem, że takimi autami firmowymi jeżdżą najniższe szczeble pracowników w niemieckich firmach. U nich porządek musi być i tak jak oznaczali czołgi dowódców tak oznaczają stanowisko pracownika. dla ułatwienia dodam, że w PL chyba większość firmówek to octavie i w stosunku do tego auta to luksus i bezpieczeństwo. Auto dla szeregowego pracownika ma fatalne zawieszenie a jego poprzednie generacje miały więcej niż fatalne zawieszenia z punkty widzenia prowadzenia się auta.

 

no to już chyba wiadomo co to za poniemieckie dziadostwo :twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...