tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Moment, moment. Jeżeli zacisk jest szerszy, to jarzmo chyba tez musi być ? no właśnie byłem przekonany, że jarzmo też. ale nie będę się spierał, chociaż mam 99% pewności, że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Teoretycznie jarzmo może być tez więkze. Wszystko zalezy od konstrukcji bo jeżeli jarzmo jest wystarczjąco szerokie aby powiększyć szerszą tarcze wtedy nie trzeba go wymieniać. I tu wróce do pytania które odświerzyłem. Czy tarcza od type RA wejdzie na zacisk i jarzmo od N/A z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 zależy o którym roczniku RA mówisz, bo nowsze R/RA miały takie same zaciski jak nowsze (new-age) WRX-y czyli 2-tłoczkowe, na tarczy 290 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Czyli nowsze odpadają. A jeżeli są z tych starszych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 starsze miały chyba takie same jak GTki... nie jestem pewien. ale tak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 99% Jarzmo i zacisk są inne w wersji z wentylowaną tarczą i w wersji z litą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Wychodzi więc na to, ze miałem zestaw z jarzmami...tak heble pochodziły z type ra MY95 kolegi forumowego komancza 2tłoki przód z tarczą wentylowaną i jeden tłok tył także z tarczą wentylowaną Wiem na pewno, że do montazu nie było potrzeba jakichkolwiek przeróbek Żadnej nowej pompy czy przewodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) . Edytowane 13 Maja 2014 przez Qba25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A wie ktoś jakie heble były w WRX z 94. ile tłoczków jaka tarcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 najprawdopodobniej z przodu 2 tł- 277mm, z tyłu 1 tł, 266mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris555 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Witam, czy orientuje się ktoś czy te zaciski są pod tarcze 277 ?? http://allegro.pl/subaru-legacy-98-zacisk-przod-przedni-lewy-i5390149756.html Chciałbym założyć do GC ale muszą wejść na 15-tkę. z góry dziękuję za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Mam takie zaciski po demontażu z mojego hawka 2.0. Teraz mam założone jarzma i zaciski od wrx 2012. Jak coś to pisz pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się