Skocz do zawartości

Trzeci raz wypaliło tłoka


myszka

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

teraz albo zrobisz to dobrze, u fachowca który ma w tym doświadczenie

A kogo albo gdzie moglibyście mi polecić najlepiej z lubelkiego, podkarpackie lub świętokrzyskiego?


 

 

ja bym sobie dał spokój jak po trzech razach nic nie wychodzi oznacza że coś juz jest nie tak! do trzech razy sztuka, jak można trzy razy "zajechac" silnik? i nie wyciągnąc wniosków? jaa bym już się dawno zastrzelił :angry: albo zezłomował złoma! i kupił coś normalnego....

cztery raz panewki obóciło i już był kupiony ze zmienionym silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@myszka masz tam zdrowo namieszane z silnikiem,sterownikiem,mapą i pewnie jeszcze parę rzeczy w praniu wyjdzie.

Aby to wszystko działało jak należy,trzeba odbudować motor na odpowiednich podzespołach,żeby one odpowiednio ze sobą współgrały i były odpowiednio dobrane.Mapę w sterowniku trzeba poprawić,zmienić.Może sterownik jest nieodpowiedni?Licho wie co jeszcze wyjdzie przy naprawach Twojego auta.

Aby to wszystko ogarnąć trzeba fachowców i wiedzy,nie wiem w jakim stanie jest silnik i jego składowe i co będzie do powtórnego wykorzystania.

Moim zdaniem te 15 tys. to jest minimum jakie wyjdzie,aby doprowadzić wszystko do ładu i składu,żeby potem móc spokojnie jeździć i cieszyć się autem.

O fachowców i warsztaty popytaj lubelskich forumowiczów.

cybel nie pisz o 15 tysiącach bo to lekka przesada, budowa silnika na seryjnych gratach w dobrym zakładzie to koszt na poziomie 7 - 8 tyś złotych, można taniej można drożej, sam przez chwile miałem zamiar budować silnik i w jednym z dobrych zakładów powtarzam dobrym znanym na forum i to bardzo dobrze, wycenę jaką dostałem to 7 tyś złotych na seryjnych gratach moją głowicą, i innymi rzeczami, wycenę z innego serwisu co buduje rajdówki z Kraka dostałem na poziomie 6 tyś, zaś z lublina dostałem coś koło 5k  ale z katowic dostałem np 9 tyś, więc nie wiem gdzie 15 k, za 15 k dostałem ofertę na strokera 2.2 tylko już nie pamiętam skąd, muszę zobaczyć w mailu, oczywiście ceny z rozrządem , no chyba że doliczyć jeszcze mapę, no to pewnie masz rację że mniej niż 11 k nie zrobi,

ale nie lepiej kupić używkę od pewnego gościa z forum, dać do rewizji, wymienić panewki i jeździć, wymiana panewek nie powinna kosztować więcej niż 3k, więc silnik 3k panewki 3k, strojenie coś koło 2k w Krakowie i za 8k masz zrobione, chyba że pokaż mi jakie masz to subaru, wyślij mi zdjęcia, może bym brał bez silnika, bo coś bym w garażu znalazł, więc czekam 

Edytowane przez antikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@antikos, ja wiem że 15k  wydaje Ci się przesadzone, ale tak jest ... nie obiecuj naprawy za 7k jak nie wiesz w jakim stanie jest ten silnik ... i 15-20k może się okazać trafionym wydatkiem. Nie wiem kto Ci obiecał remont za 5k, ale ... policz sobie sam ile kosztuje nowy wał, nowe panewki, być może nowe tłoki (bardzo prawdopodobne po sporym przebiegu), do tego kpl uszczelek i robocizna ... przy takim zakresie robót to wiele rzeczy zrobisz przy okazji wyjęcia silnika: nowe sprzęgło, rozrząd, regulacje zaworów, zawsze jakaś rurka czy uszczelka będzie do wymiany ... i koszty rosną ...


czasem opłaci się kupić inny silnik i go doprowadzić do porządku ... ale to można stwierdzić dopiero rozbierając ten co się ma, który się zepsuł ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@antikos, ja wiem że 15k  wydaje Ci się przesadzone, ale tak jest ... nie obiecuj naprawy za 7k jak nie wiesz w jakim stanie jest ten silnik ... i 15-20k może się okazać trafionym wydatkiem. Nie wiem kto Ci obiecał remont za 5k, ale ... policz sobie sam ile kosztuje nowy wał, nowe panewki, być może nowe tłoki (bardzo prawdopodobne po sporym przebiegu), do tego kpl uszczelek i robocizna ... przy takim zakresie robót to wiele rzeczy zrobisz przy okazji wyjęcia silnika: nowe sprzęgło, rozrząd, regulacje zaworów, zawsze jakaś rurka czy uszczelka będzie do wymiany ... i koszty rosną ...

czasem opłaci się kupić inny silnik i go doprowadzić do porządku ... ale to można stwierdzić dopiero rozbierając ten co się ma, który się zepsuł ....

masz rację, ja podałem kwotę 5 k z tymi rzeczami co miałem, czyli dobry blok, wał, korbowód sti, więc pewnie jak wszystko szlag trafił to pewnie będzie więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie seryjne graty,jeśli do WRX-a może być taniej,odrobinę.Albo i nie,zależy od weryfikacji gratów. ;)

Natomiast seryjne graty do STi,tu już nie będzie taniej,może być nawet drożej.Policz koszt tłoków z STi. ;)

Ponadto w tym motorze jest taki misz-masz,blok.głowice,sterownik i wiązka silnika,turbo i inne, to wszystko trzeba sprawdzić i doprowadzić do porządku.Roboty będzie sporo.

Ponadto wycena wstępna,to nie jest koszt ostateczny. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie seryjne graty,jeśli do WRX-a może być taniej,odrobinę.Albo i nie,zależy od weryfikacji gratów. ;)

Natomiast seryjne graty do STi,tu już nie będzie taniej,może być nawet drożej.Policz koszt tłoków z STi. ;)

Ponadto w tym motorze jest taki misz-masz,blok.głowice,sterownik i wiązka silnika,turbo i inne, to wszystko trzeba sprawdzić i doprowadzić do porządku.Roboty będzie sporo.

Ponadto wycena wstępna,to nie jest koszt ostateczny. ;)

masz rację 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@antikos, ja wiem że 15k  wydaje Ci się przesadzone, ale tak jest ... nie obiecuj naprawy za 7k jak nie wiesz w jakim stanie jest ten silnik ... i 15-20k może się okazać trafionym wydatkiem. Nie wiem kto Ci obiecał remont za 5k, ale ... policz sobie sam ile kosztuje nowy wał, nowe panewki, być może nowe tłoki (bardzo prawdopodobne po sporym przebiegu), do tego kpl uszczelek i robocizna ... przy takim zakresie robót to wiele rzeczy zrobisz przy okazji wyjęcia silnika: nowe sprzęgło, rozrząd, regulacje zaworów, zawsze jakaś rurka czy uszczelka będzie do wymiany ... i koszty rosną ...

czasem opłaci się kupić inny silnik i go doprowadzić do porządku ... ale to można stwierdzić dopiero rozbierając ten co się ma, który się zepsuł ....

a dostane gwarancję? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...