grzesieksiek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Prawe światło świeci za wysoko.Diagnosta nie znalazł regulacji.Jak obniżyć snop światła w prawej lampie? Pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Diagnosta nie znalazł regulacji.Jak obniżyć snop światła w prawej lampie? W promie kosmicznym? Liczysz na jasnowidzów? Uzupełnij swój opis, albo podawaj auto. Dziwne, że diagnosta nie znalazł regulacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesieksiek Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Piszę w temacie Forester.Ale mea culpa;2007 rok.Sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie dam sobie głowy uciąć, bo tego w MY'07 nie robiłem, ale z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością robi się to zaznaczonymi dwiema śrubami: metalowa lewa-prawa, biała - wysokość (zintegrowana z silniczkiem od ksenonu w tym przypadku): 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Śrubokręt pionowo "z góry". ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesieksiek Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Qba25 dzięki za odpowiedż. Rozumiem że wykręcając białą śrubę snop światła będzie się obniżał? Piotruś -nie wiem o co chodzi,rozwiń myśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Widziałem jak mi diagnosta ustawiał podczas przeglądu rejestracyjnego. Po prostu wkładał śrubokręt pionowo - czyli ta śrubka regulacyjna musi być widoczna gdzieś z góry reflektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Widziałem jak mi diagnosta ustawiał podczas przeglądu rejestracyjnego. Po prostu wkładał śrubokręt pionowo - czyli ta śrubka regulacyjna musi być widoczna gdzieś z góry reflektora. "Główka" nakrętki regulacyjnej jest zamocowana (zespolona) w osi ząbkowanego kółka. Można kręcić nakrętką lub kółkiem (np. przy użyciu płaskiego wkrętaka zapieranego o ząbki kółka). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się