grzesieksiek Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Prawe światło świeci za wysoko.Diagnosta nie znalazł regulacji.Jak obniżyć snop światła w prawej lampie? Pomóżcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Diagnosta nie znalazł regulacji.Jak obniżyć snop światła w prawej lampie? W promie kosmicznym? Liczysz na jasnowidzów? Uzupełnij swój opis, albo podawaj auto. Dziwne, że diagnosta nie znalazł regulacji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzesieksiek Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 Piszę w temacie Forester.Ale mea culpa;2007 rok.Sorki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Nie dam sobie głowy uciąć, bo tego w MY'07 nie robiłem, ale z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością robi się to zaznaczonymi dwiema śrubami: metalowa lewa-prawa, biała - wysokość (zintegrowana z silniczkiem od ksenonu w tym przypadku): 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Śrubokręt pionowo "z góry". ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzesieksiek Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Qba25 dzięki za odpowiedż. Rozumiem że wykręcając białą śrubę snop światła będzie się obniżał? Piotruś -nie wiem o co chodzi,rozwiń myśl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Widziałem jak mi diagnosta ustawiał podczas przeglądu rejestracyjnego. Po prostu wkładał śrubokręt pionowo - czyli ta śrubka regulacyjna musi być widoczna gdzieś z góry reflektora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Widziałem jak mi diagnosta ustawiał podczas przeglądu rejestracyjnego. Po prostu wkładał śrubokręt pionowo - czyli ta śrubka regulacyjna musi być widoczna gdzieś z góry reflektora. "Główka" nakrętki regulacyjnej jest zamocowana (zespolona) w osi ząbkowanego kółka. Można kręcić nakrętką lub kółkiem (np. przy użyciu płaskiego wkrętaka zapieranego o ząbki kółka). Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now