Jump to content

Co pada szybciej w Legacym,rury dolotowe do tlumikow tylnych,czy same tlumiki?


lookita

Recommended Posts

Jak w temacie-auto bez LPG,111 kkm,2.0,traktowane z kultura mechaniczna,szanowane,uzywane delikatnie,czasem po prostu szybko...Jakiego rzedu sa to wydatki-rury dolotowe i tlumiki koncowe?

Link to comment
Share on other sites

U mnie najpierw padl lacznik "elastyczny", potem rozszczelnil sie trojnik, a  po paru miesiacach wysypaly w srodku tylne puszki i wtedy zakupilem "sportowa" uzywke z nierdzewki za 1000zl. Jest glosniej ale i zaczal tez troche bulgotac. Nierdzewka - wiec z wydechem bedzie spokoj na wiecznosc  :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dziurke w rurce dolotowej jakos sie zalata,poki co,puszki-tlumiki nie rzeza,ale ,jak padnie calosc,to zastanwaim sie,czy dobierac uzywane sportowo brzmiace nierdzewki tlumiki,czy orygi...Uzywanego ze szrotu chyba sobie odpuszcze....Ale,widze,ze najpierw poleci trojnik,to tez pewnie koszt,chyba,ze da sie dorobic...Ech,tak to jest z uzywanym autem ;-)Co bylo sliczne,ladne,cale,to za nowosci...ale nie ma co zalowac....Niemniej,jestem zdziwiony,gdyz w Corolli,z podbnym przebiegiem,tez podobne mialem przygody,uwazam,ze te tlumiki i rury dolotowe sa marne.Jakos w innych autach,niejaponskich tak nie mam....

 

Wysłane z mojego KM1060 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dziurke w rurce dolotowej jakos sie zalata,poki co,puszki-tlumiki nie rzeza,ale ,jak padnie calosc,to zastanwaim sie,czy dobierac uzywane sportowo brzmiace nierdzewki tlumiki,czy orygi...Uzywanego ze szrotu chyba sobie odpuszcze....Ale,widze,ze najpierw poleci trojnik,to tez pewnie koszt,chyba,ze da sie dorobic...

 

Jak sie wysypia to zrob sobie calosc z nierdzewki, a co do trojnika to zaplacilem chyba 100zl wiec koszt praktycznie zaden jak na Subaru.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

post-16493-0-65042400-1397767160_thumb.jpgpost-16493-0-59156800-1397767199_thumb.jpg

Dziurke w rurce dolotowej jakos sie zalata,poki co,puszki-tlumiki nie rzeza,ale ,jak padnie calosc,to zastanwaim sie,czy dobierac uzywane sportowo brzmiace nierdzewki tlumiki,czy orygi...Uzywanego ze szrotu chyba sobie odpuszcze....Ale,widze,ze najpierw poleci trojnik,to tez pewnie koszt,chyba,ze da sie dorobic...

 

Jak sie wysypia to zrob sobie calosc z nierdzewki, a co do trojnika to zaplacilem chyba 100zl wiec koszt praktycznie zaden jak na Subaru.

 

witam,jestem wlasnie po wymianie ukladu wydechowego,przezarlo rury przed koncowymi tlumikami wydech mial 8lat,zalozylem turbo works 1350pln ladnie brzmi i nie jest przesadnie glosny,caly wydech swietnie zrobiony i dopasowany do legacy IV polecam bo warto.

Edited by andrzej0811
Link to comment
Share on other sites

 

attachicon.gifi-uklad-wydechowy-catback-subaru-legacy-2005-09-2-5l.jpgattachicon.gif13042014452.jpg

Dziurke w rurce dolotowej jakos sie zalata,poki co,puszki-tlumiki nie rzeza,ale ,jak padnie calosc,to zastanwaim sie,czy dobierac uzywane sportowo brzmiace nierdzewki tlumiki,czy orygi...Uzywanego ze szrotu chyba sobie odpuszcze....Ale,widze,ze najpierw poleci trojnik,to tez pewnie koszt,chyba,ze da sie dorobic...

 

Jak sie wysypia to zrob sobie calosc z nierdzewki, a co do trojnika to zaplacilem chyba 100zl wiec koszt praktycznie zaden jak na Subaru.

 

witam,jestem wlasnie po wymianie ukladu wydechowego,przezarlo rury przed koncowymi tlumikami wydech mial 8lat,zalozylem turbo works 1350pln ladnie brzmi i nie jest przesadnie glosny,caly wydech swietnie zrobiony i dopasowany do legacy IV polecam bo warto.

 

Witam, masz lub mógłbys zrobić jakis filmik, jak to brzmi??? Wygląda bardzo fajnie. Mi już puścił trójnik ale po pierwszej naprawie jest OK, drugiej mógłby już nie przetrwać więc ta opcja byłaby całkiem fajna.

Link to comment
Share on other sites

Moj znajomy w RS Imprezie ma to samo...Auto tez krotkie ,codzienne odcinki przejezdza.Martwi mnie to,ze wydech polecany jest do 2.5,ja mam 2.0,poki co,nie kupuje ukladu,zalatam go spawarka,potem zobacze.Zanim kupie,wolalbym sprawdzic dopasowanie do 2.0.

Link to comment
Share on other sites

wracam do kraju pod koniec maja to cos nagram i wrzuce na to forum,moim zdaniem nie ma roznicy miedzy 2 a 2,5 lit i uklady wydechowe sa takie same i jest to nierdzewka wiec rdza nie grozi.Co do dzwieku to od tej pory radio jest na mimimun wole sluchac wydechu.

Link to comment
Share on other sites

tu jest film nagrany telefonem jakosc nie zachwyca ale na sluchawkach da sie w miare uchwycic dzwiek wydechu


chce dodac film 15 MB i tu problem nie mam uprawnien do dodawania tych plikow co jest grane??? kogo prosic o zgode albo jak taki film dodac prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Z Turbo Works odpisano mi,ze do 2.0 Legacy z 2006 nie posiadaja ukladu wydechowego w ogole w ofercie....Szukam dalej,mam 2 zaklady kolo wawy robiace na zamowienie z kwasówki...Czekam na wyceny ostateczne ....

Link to comment
Share on other sites

U mnie najpierw padl pierscien uszczelniajacy wydechu, przy wymianie obydwie sruby do kosza ;) Potem przerdzewial trojnik na koncu, a teraz cos sie oberwalo w srodku lewego tlumika i stuka. Obydwa tlumiki od gory miekkie, niedlugo czas na wymiane.

Do niedawna nie bylo zamiennikow do naszych aut, ale ostatnio znalazlem produkt firm Fatex / Polm Ostrow o numerach 46.20 i 46.21 (44300AG050 i 44300AG040). W skrocie - komplet 2 tylnych tlumikow za 300zl :D Problemem pozostaja flansze laczace tlumiki z rurami - przezarte przez rdze, do niczego sie nie nadaja (fotka So What! z watku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/51826-wydech-legacy-specb/):

 

dsc7215900.jpg

 

 

Wyglada na to, ze MG Motorsport spawa 'na krotko':

 

subaru-legacy-2-5-turbo-tlumik-sportowy-

 

Podobno da sie dorobic flansze, jesli ktos cos wie, to bede wdzieczny za info.

 

T.

Edited by Tummi
Link to comment
Share on other sites

Oczekuje na wycene ukladu do mojego 2 .0 z tej firmy: www.el-tec.pl Robia podobno flansze.Druga firma z mazo,to przemo-car,wydechy i inne rzeczy robia.Sprawdz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...