555 Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Według mnie jest to najpiękniejszy i zarazem najlepszy model Imprezy. Posiada to coś czego nie posiadają inne modele. Posiada rownież znakomite osiągi. Patrzcie i podziwiajcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maryl Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 zgadzam sie ,dla mnie to najladniejsze i najlepsze auto nie tylko do rajdow ale takze jako cywil.jest po prostu piekne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Listopada 2002 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Istotnie ladny. W rajdach niestety nie mógł występować (silnik 2,2l) Czas jednak idzie do przodu. Jestem (jasne 8) ) zwolennikiem nowej Imprezy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielek Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE!!! 22B to już dla maniaków W dodatku pojemność 2,2...mało rajdowa! Ale jak ona musi przspieszać...ehhhhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suby555 Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Obok P1 jest to najpiekniejszy i najlepszy (według mnie oczywiście) model Imprezy w całej historii firmy Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 TAK 22b to swietne autko podobno przyspiesza w 3.8 0-100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 3,8 - niemozliwe. Podziel se ciezar (1360kg) przez moc (nawet sadzac ze ma 300km) to wyjdzie przysp. rzedu 4.5sek. To raczej byla jakas tuningowana wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suby555 Opublikowano 22 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2002 z moich informacju wynika że STi 22b przyspiesza do setki w 4,2 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 22 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2002 Kolejne potwierdzenie ze 22B to cudne autko. A co do przyspieszenia to jest to 4,2 sek na 100%. Ehhh piekna to rzecz jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 23 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2002 z takim przyspieszeniem 3,8s spotkałem się gdzieś w internecie szukając informacji na temat Imprezy 2003 :wink: ale jeśli 4,2 na 100% to sie nie upieram pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 23 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2002 Ja też widziałem to w jakiejś niemieckiej gazecie o Subaru: wersja cywilna 3,8 do setki i v-max 180km/h, zupelnie jak rajdówka ( było to o ile dobrze pamiętam o Imprezie WRX STi 2001 ) Pozdrowienia Wojtek R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 24 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2002 Ja tez właśnie czytałem sobie o niej, i tez było 3,8 0-100km/h 180km/h 300 coś koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 24 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2002 Czy to, co czytacie to moze test porownawczy STi-a i EVO VII podtuningowanych przez Prodrive? Jesli tak, to rozumiem, dlaczego takie smieszne wyniki (3,8 sek, Vmax180km/h).... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suby555 Opublikowano 24 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2002 co do modelu WRX STi 2001 to nie zaprzeczam że 3,8 tylko ze temat dotyczy Imprezy STi 22b i takowa przyspiesza w 4,2 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j.acek Opublikowano 14 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2002 mmmmmmm autko jest git!!! coprawda nie mam Go ale bardzo bym chciał... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G0zER Opublikowano 14 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2002 a ma ktoś w Polsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 15 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2002 fajny był ten Sti 22B opisywany swego czasu na łamach Moto Magazynu - oczywiście błekitny, na 18"speedline'ach, bardzo upodobniony do WRC, należący prywatnie do....ups...chyba zapomniałem.....w każdym razie do kierowcy rajdowego, jak mi sie przypomni, to napisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 16 Grudnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2002 Tak. Jest jedna 22b w Polsce, jak dobrze pamiętam jest sygnowana numerem 018 i zarejestrowana jako bankowóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 16 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2002 Polskie drogi mają zaszczyt byc używanymi przez taką maszynę, a kierowca.......... to dopiero szczesciarz. jak kiedyś bedzie na tym forum posiadacz 22B to proszę o wrażenia z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 16 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2002 Subaru Impreza STi 22 B najbardziej przypomina WRC, którym można jeszcze poruszać się po drogach publicznych. Oficjalnie wyprodukowano tylko 400 sztuk tego modelu (na czterdziestolecie firmy), a w rzeczywistości 424, z czego 16 trafiło na rynek brytyjski i 8 do Ameryki jako Subaru RS. Reszta została sprzedana w Japonii. Egzemplarz na zdjęciach oznaczony jest numerem 018/400. Silnik: typu bokser, z turbodoładowaniem, intercooler, o pojemności 2212 cm sześciennych Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 s Prędkość maksymalna: 180 km/h (ograniczona elektronicznie) Moc maksymalna: 280 KM przy 6500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 430 Nm przy 3200 obr./min Napęd: stały na cztery koła Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: tarczowe wentylowane Zużycie paliwa: mieszane - 17 l/100km Zbiornik paliwa: 60 l Hamulce: tarcze wentylowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 16 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2002 widziałem gdzies ogłoszenie - to sti 22b było na sprzedaż za 115 tys zł, pewnie już ma nowego właściciela.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 23 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2002 Mam plakat w garazu akurat tego modelu.Byl w Motomagazynie. Juz kilka razy wjezdzajac do garazu swoja stara beczka zatrzymalem sie na scianie gdyz zapatrzylem sie na ta Imprezke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 24 Grudnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2002 Bo to dzieło sztuki jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 25 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2002 To dzieło jest firmy Subaru Sztuka jest kierowcą rajdowym i ma na imię Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 Otóż to. Ale jak dobrze pojdzie to 2 sztuki połączą sie w jedno.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się