Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 22B


555

Rekomendowane odpowiedzi

Ty chyba nie masz syna, co? :D Zreszta, tak szczerze mowiac to on mi tu wszystko ustawia, bo ja tam nie mam tyle doswiadczenia z internetem, co on. Ten podpis Holka, co go tu widzisz, to tez on jakos mi zalatwil, Flipper mu w tym pomogl. A tak poza tym, to co chwila go wolam pytajac o takie "banalne" rzeczy, jak np. wstawic zdjecia do posta itp. :lol: Jego to juz nudzi i reakcja na moje zawolanie jest za zwyczaj "Co? Znowu masz klopoty z tym prostym komputerem?" :D

 

Ale skoro juz dochodzi do tego, ze ludzie nas myla (a mialem nadzieje, ze obejdzie sie bez tego :) ) to go chyba poprosze o lekka zmiane nicka :wink: .

 

Pozdrawiam,

tepak komputerowy :lol:

 

 

zmiana: dowiedzialem sie, ze trzeba by sie na nowo zalogowac, jak sie chce miec inna ksywke. Niestety bedziesz musial z tym zyc, Type_R :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

eee tam, to na pewno model. :D A co do WRX STi 22B to, jesli masz na mysli rocznik 2001 albo 2002 to kiedys chyba wstawilem tu zdjecie takiej Imprezy S 203 (chyba tak sie nazywala), ktora miala cos kolo 320KM, ale, o ile wiem, silnik "normalny" dwulitrowy. A jak wszyscy wiemy, to w 22B wlasnie o to chodzi, ze ma silnik 2.2 litra :)

 

pozdrawiam,

Than

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to, co czytacie to moze test porownawczy STi-a i EVO VII podtuningowanych przez Prodrive? Jesli tak, to rozumiem, dlaczego takie smieszne wyniki (3,8 sek, Vmax180km/h)....

 

Jesli STi tuningowany przez Prodrive, to raczej nie 180 km/h - w Anglii zdejmuje się japońską blokadę prędkosci. A Miśka to raczej Prodrive nie tuningował...

ST22B (bo to nie jest STi22B) jest bardzo ładny, ale jednakowoż dla purystów rajdowych zostaje Impreza P1 - ta jest rzeczywiście prawie taka, jak rajdowa - najbliżej specyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hwojtek, mazda 323 GTR - super auto, szczególnie w takiej specyfikacji jak Twoja, na jakim etapie jest naprawa? pozdrawiam i witam na forum

wielkopolanin

 

Witam serdecznie krajana (nie zmylmy sie tymczasową moją obecnością w przyjaznej W-wie( i wszystkich forumowiczów.

GT-R'ka w ogólności "robi się" a szczegółach "zjechała już z lakerni" czas jakiś temu i ma właśnie montowane wnętrze. Wprawdzie poprzedni właściciele jej nie oszczędzali (czego skutkiem połowa następnej GT-R'ki w garażu - tak jakby coś trzeba było z nudów wymienić), ale u mnie trafiła na maniaka.

Żeby ubiec pytania dlaczego kupiłem takiego strucla i jeszcze go pieszczę - no cóż, dlatego, że koledzy w Subarakach mnie objeżdżali, więc muszę im pogonić kota tym wynalazkiem - no i będę trochę oszukiwać z mocą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak taka seryjan mazda jeździ? mam na myśli przyspieszenie, moc, moment, itd i jak będzie jeździła po przeróbkach?

 

Tak jak w przypadku Subaru - Mazda zaniżała wyniki testów. Ale niech pomoże takie wyliczenie:

 

Moc: 185/210KM @ 6000rpm - w zależności od rynku montowano różne ECU i wydechy, na japoński było 210, mam szczęście mieć właśnie japoński komputer i wydech nieco lepszy od japońskiego ;-)

Moment 235/255Nm @ 4500rpm - jw.

Przyspieszenie 0-100kmh 7,1s oficjalne (6,1, dane z testów prasowych), Vmax 218km/h (+250 km/h).

 

A dlaczego ta konkretna objedzie Subaru? ;-) Bo jest lżejsza, i będzie miała (na podstawie korpespondencji z Dastek - producentem Unichipa) co najmniej 300KM i ponad 330Nm. Takie wyniki osiągane są na seryjnym osprzęcie silnika, intercoolerze i ze standardowym (0,9 bar) ładowaniem turbiny. Ja dmuchnę 1.3bar na ulicę i 1.5bar na szczególne okazje a duży intercooler 70x30 już się szykuje. Myślę o jakichś 330KM, ale ograniczeniem jest tutaj dość słaba skrzynia biegów, a konkretnie jej skłonność do niszczenia dwójki i transferu.

 

O wytrzymałość silnika się nie martwię - u kolegów w Nowej Zelandii w samochodach uzywanych do codziennej jazdy znosi bez trudu na seryjnej elektronice 1,5 bara i moce rzędu 400-450KM. Najsilniejsza GT-R (żadnych nitro, uliczne paliwo) ma ponad 530 - nie wiadomo dokładnie ile, bo hamownia skonała podczas pomiaru :-)

 

Paweł Trela, który jeździł GT-Rką w RSMP puścił się kiedyś prawie 280 km/h - mierzone na motocyklu, który go ścigał. Znany jest przypadek kierowcy GT-R, który na moście Grota oszołomił radiowóz drogówki wynikiem grubo ponad 260...

 

To całkiem dobre auto - i mocno niedocenione, ze względu na skrzynie właśnie (ale w najgorszym razie już mam kontakt na Szwedów, którzy zrobią przekładkę skrzyni i napędów z Lancera lub Celicy GT-4).

 

Co do osiągów po zrobieniu tego auta na cacy - wprowadziłem starannie dane seryjnej GT-R do programu CarTest i wyniki wyliczeń pokrywały się w z tymi osiągniętymi w testach prasowych. Za to estymowane przez CarTest osiągi po modyfikacjach to około 4,5s do 100 km/h przy strzale ze sprzęgła na 6300rpm i 287 km/h prędkości maksymalnej - szybciej się nie da, bo skrzynia za krótka :-)

 

Ale się rozpisałem, a to przecież o Subaru forum ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...