semperit Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Proszę o opinie czy sprzęgło ( tarcza sprzęgła i tarcza dociskowa) o średnicy 230mm z silników z turbo da się zamontować w silniku 1.6 NA? czy potrzebne jest większe koło zamachowe? Oraz czy wymaga to również zmiany systemu sterowania sprzęgłem z linki na hydrauliczny? Jeżdżę Imprezą Gl 1.6 My'99 Rozważam zmianę koła zamachowego na lekkie no i ewentualny zawiązany z tym upgrade sprzęgła. Light flywheel jest przewidziane tylko do GC8 więc od razu sugeruje średnicę 230mm a nie 225mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ja bym zaczął od swapa na 2.0 A na serio, jak nie chcesz zmieniac silnika, to wymień sprzęgło na takie jak ma być i ciesz się nim przez kolejne 100 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ja bym zaczął od swapa na 2.0 A na serio, jak nie chcesz zmieniac silnika, to wymień sprzęgło na takie jak ma być i ciesz się nim przez kolejne 100 000 km I miękkim pełałem sprzęgła oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semperit Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) Ja bym zaczął od swapa na 2.0 A na serio, jak nie chcesz zmieniac silnika, to wymień sprzęgło na takie jak ma być i ciesz się nim przez kolejne 100 000 km I miękkim pełałem sprzęgła oczywiście co masz na myśli z tym miękkim?? I w ogóle chciałbym znać problemy techniczne takiej operacji niezależnie od tego czy się jej podejmę. Inspiracją jest lekkie koło bo IMO taka strategia dla 1.6 powinna być skuteczna. Nie oczekuję super prędkości maxymalnej bo przecież nie ma gdzie tak jeździć. Blue 170 km/h bez problemu osiąga. Ale jakby się szybciej wkręcała na obroty plus krótsze przełożenia to w mieście miałoby to wg mnie znaczenie. Edytowane 25 Lutego 2014 przez semperit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Koło możesz dać do Radomska o Otoczaka, kupujesz takie jak masz i wysyłasz do odchudzania. Pamiętaj że jak przesadzisz z odchudzaniem to będzie szybko wytracał prędkość przy wyższych prędkościach i ciężej się wtedy rozpędzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semperit Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) Zdaję sobie sprawę. Niewiele odchudzenia mi trzeba bo całkiem żwawo nabiera obrotów. Muszę się umówić z @pajac_am i porównać jak bardzo od 2.0 odstaje. Edytowane 26 Lutego 2014 przez semperit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 lepiej daj do odelzania, bo troche gruba kombinacja. Pamietaj że taki mod ma swoje odbicie w cywilnej eksploatacji. co do kół zmachowych to sam już nie wiem jak szukalem przy wymianie sprzegła to okazało sie że nawet z 2.5 powinno pasować (pomijam mase). Nie zdziwie sie jak u mnie w 125km mam zamach z GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Muszę się umówić z pajac_am i porównać jak bardzo od 2.0 odstaje.Zanim kupiłem swoją to obejrzałem i jechałem kilkoma 2.0 (125 i 115 KM)i dwoma 1.6. Różnica jest spora. Oczywiście nie ma przepaści jak pomiędzy turbo a N/A, ale jednak. Z drugiej zaś strony, kilka tych 2.0, którymi miałem nieprzyjemność się przejechać, było tak zmęczonych, że szły jak 1.6, albo i gorzej Dziś już wiem, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i każdy mój kolejny samochód będzie tylko mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Proszę o opinie czy sprzęgło ( tarcza sprzęgła i tarcza dociskowa) o średnicy 230mm z silników z turbo da się zamontować w silniku 1.6 NA? czy potrzebne jest większe koło zamachowe? Oraz czy wymaga to również zmiany systemu sterowania sprzęgłem z linki na hydrauliczny? Jeżdżę Imprezą Gl 1.6 My'99 Rozważam zmianę koła zamachowego na lekkie no i ewentualny zawiązany z tym upgrade sprzęgła. Light flywheel jest przewidziane tylko do GC8 więc od razu sugeruje średnicę 230mm a nie 225mm. W gc8 sprzegło było 230mm ale działało na odwrotnej zasadzie niż w n/a . Edytowane 10 Marca 2014 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semperit Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 W gc8 sprzegło było 230mm ale działało na odwrotnej zasadzie niż w n/a . hmm...co masz na myśli? zasada działania chyba zawsze taka sama. Łączy lub rozłącza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 co masz na myśli? zasada działania chyba zawsze taka sama. Łączy lub rozłącza... zasada działania taka sama, ale sposób sterowania jest różny, może być ciągnione przez linkę, lub pchane przez siłownik hydrauliczny ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semperit Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Oczywiście. A czy GT miały tylko sterowanie hydrauliczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 W gc8 sprzegło było 230mm ale działało na odwrotnej zasadzie niż w n/a . hmm...co masz na myśli? zasada działania chyba zawsze taka sama. Łączy lub rozłącza... Gt99 ma sprzęgło odciągane a w n/a jest dociskane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się