Skocz do zawartości

Zakup bieżni. Czyli co wybrać?


EVAN

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na etapie szukania bieżni do biegania.

Jako, że jestem zielony tym temacie, a nie chciałbym kupić jakiegoś badziewia liczę na Waszą pomoc :)

Chciałbym się zmieścić w granicach 5-7Tzł

Bieżnia będzie często używana więc wolę zapłacić ale mieć coś porządnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj nawet regenerowanej bieżni ale z profesjonalnej linii a nie ten szajs co jest w sklepach sportowych - mam 4 bieżnie Life Fitness w klubie są katowane z racji tego że jest to klub fitness i dają radę już 3 lata. Polecam dystrybutora u którego ja kupowałem choć na rynku jest tego więcej. Ale tel nic nie kosztuje i mogą Ci doradzić co jest Ci rzeczywiście potrzebne.

http://www.top-gym.pl/index.php?id=92

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam bieżni nigdy nie kupowałem ale z wielu korzystałem bo mam zajawkę od 15tu lat na bieganie. :)

Piszę "korzystałem" bo od jakiegoś czasu robię to tylko wyjątkowo (o tym poniżej). Nawet jak ma to trwać dłużej to wolę iść "w teren" bo bieganie po bieżni (zakładam, że biega się przynajmniej 45 minut) jest cholernie nudne. Obecnie korzystam z bieżni na fitnesie tylko aby zrobić jakieś interwały np. 5 x 0.5km mocno po górę.

Tak więc ja bym Ci radził abyś spróbował pochodzić na fitness i zobaczył czy po 1-2 miesiącach masz jeszcze "ciąg" na bieganie na bieżni :)

 

Pamiętaj też, że na bieżni spalisz mniej kalorii niż na świeżym powietrzu (brak oporu powietrza, brak różnicy temperatur). Teoretycznie bieżnia powinna być bezpieczniejsza dla stawów ale po tych kiepskich biega się jak po betonie więc zależy od modelu.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach