Jump to content

Outback po faceliftingu - zmiany.


phagen

Recommended Posts

http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-outback-2.0d-lineartronic-comfort,836.html

 

Ciekawy test modelu po faceliftingu Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - diesla z automatem CVT.

 

Mimo wszystko pewne rzeczy rozczarowują jak choćby brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus - nie wiem dlaczego w Subaru dostępny jest tylko na rynku amerykańskim i Australii.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

Link to comment
Share on other sites

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/1475-jak-ktos-o-subaru-pisze-to-my-poczytac-lubimy/page__st__2925

 

brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus

 

Ułatwienie upośledzające kierowcę. Dla mnie zbędne.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

 

Subaru jest do jeżdżenia i kasa, którą ww. pakują w miększy plastik, Subaru pakuje w podwozie. Ja tak wolę. Jak mi to zacznie przeszkadzać to pojadę do tapicera i poproszę o obszycie czymś lepszym.

Link to comment
Share on other sites

Ułatwienie upośledzające kierowcę. Dla mnie zbędne.

 

Subaru jest do jeżdżenia i kasa, którą ww. pakują w miększy plastik, Subaru pakuje w podwozie. Ja tak wolę. Jak mi to zacznie przeszkadzać to pojadę do tapicera i poproszę o obszycie czymś lepszym.

 

Wiesz na długich trasach aktywny tempomat się przydaje, podobnie jak nowinki Volvo - tobie się nie zdarzyło lekko zasypiać za kierownicą ?

 

Po za tym jak pisałem jest aktywny tempomat w Subaru na rynku USA, dlaczego tam można, a u nas nie ?

 

Można się z tym zgodzić, że Subaru nigdy nie będzie samochodem tak luksusowym i wykończonym jak Audi, BMW, Mercedes, ale nie powinno też schodzić poniżej pewnego poziomu VW czy Forda - marek w końcu popularnych i masowych, skoro klient Subaru kupujący nowy samochodów za 180 tysięcy przynajmniej aspiruje do klasy średniej. ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.autogaler...omfort,836.html

 

Ciekawy test modelu po faceliftingu Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - diesla z automatem CVT.

 

Mimo wszystko pewne rzeczy rozczarowują jak choćby brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus - nie wiem dlaczego w Subaru dostępny jest tylko na rynku amerykańskim i Australii.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

 

Jeżeli chodzi o porównanie do Insigni i jeżeli chodzi o design deski to mogę się zgodzić, natomiast jakość tych plastików i spasowanie to IMO, ten sam -średni poziom co nowy OBk :rolleyes: .

Natomiast porównanie prowadzenia to przepaść, Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

Test ciekawy i dość obszerny :), ciekawe czy by w AŚ porównanie z Passatem wygrał :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Insignią nie jechałem, ale OBK MY 13 diesel CVT jeżdżę...

Jeździłem już w życiu różnymi samochodami (mercedes, toyota, chrysler, ford, jeep, nissan,...), ale to jak się prowadzi Subaru... :-) Odlot hehe. Pojeździłem, też trochę w terenie i po prostu miazga. To co ten samochód potrafi :-)) Miałem przyjemność jechać też w śnieżycy (klika tygodni temu podczas naszego "cyklonu"), szkoda, że nie widziałem min kierowców których mijałem, a nawet kontrolki od kontroli trakcji nie zaświeciły się ani razu - znakiem tego jechałem bezpiecznie :-). Tylko ze spalaniem nie mogę się zbliżyć do danych fabrycznych hehe. Co do wykończenia wnętrza, to tak naprawdę nie wiem do czego tam jest się przyczepić. Z zewnątrz wygląda kozacko, Sleyer w głośnikach brzmi świetnie... cóż więcej potrzeba... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

stosunek wagi to rozstawu osi robi swoje.

 

stosunek jak i rozłożenie w szczególności z ciężkim dieslem nad przednią osią. Insignia jest dość ciężkim autem a jedyny sposób Opla na poprawę trakcji do ładowanie szerokich opon. Te co mamy w firmie (195KM) mają 255 :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

stosunek wagi to rozstawu osi robi swoje.

 

stosunek jak i rozłożenie w szczególności z ciężkim dieslem nad przednią osią. Insignia jest dość ciężkim autem a jedyny sposób Opla na poprawę trakcji do ładowanie szerokich opon. Te co mamy w firmie (195KM) mają 255 :facepalm:

 

Koleżanka żony miała taki służbowy i musiała prawie co roku wymieniać opony, tak się zdzierały :biglol: To auto to jakaś porażka...

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Wydaje mi się , że Phagen ma duuuuużo racji. Czy obecnie wyobrażacie sobie samochód bez wspomagania kierownicy, radia, czy chcieli byście mieć samochód z korbką do otwierania szyb? Wszystko idzie do przodu. Oczywiste są zalety Subaru( doceniam je , inaczej bym nie kupił tego modelu ) ale pewne rzeczy w wyposażeniu samochodu robią się standartem i Subaru tutaj mocno odstaje ( a przynajmniej wersja europejska ). Za takie pieniądze należało by oczekiwać zdecydowanie więcej i posługiwanie się od wielu lat słusznymi ale też już " wyświechtanymi" sloganami o podwoziu , trakcji etc, etc. robi się nudne - w dzisiejszych czasach to za mało. Nawet nie ma możliwości domuwienia pewnych rzeczy w opcjach czy akcesoriach, po prostu wstyd i tyle.

Link to comment
Share on other sites

Za takie pieniądze należało by oczekiwać zdecydowanie więcej i posługiwanie się od wielu lat słusznymi ale też już " wyświechtanymi" sloganami o podwoziu , trakcji etc, etc. robi się nudne

 

Tak, w dzisiejszych czasach liczy się przecież miękki plastik w kabinie i liczne "aktywne" elektroniczne srutu tutu, a najlepiej jeszcze wypuszczać bez przerwy coraz to nowe modele z fabryk, żeby ogłupiali ludzie szybciej je wymieniali. Faktycznie na tym tle Subaru, które po prostu dobrze jeździ i robi swoje, jest nudne...

Link to comment
Share on other sites

Gregg ,

A co Ty zrobisz jak Subaru wprowadzi np. miękkie plastiki ? Wyrwiesz ze złością i zamienisz na te z Nyski ? Albo jak pojawi się w Europie EyeSight ? Zakleisz te kamerki ? A asferyczne lusterko? Zbijesz i wkleisz proste , kupione u szklarza ? Chłopie , nie zrozumiałeś mojego postu. Nikt nie neguje oczywistych zalet samochodu ale w dzisiejszych czasach to jest za mało i nie za takie pieniądze. Rozumiem - dla Ciebie to jest wystarczające. W wielu testach porównawczych Subaru przegrywa i odstaje od porównywanych marek. Tak , wiem zaraz napiszesz o " kupowaniu artykułów " i nierzetelnych dziennikarzach i napiszesz o "samochodowych , spiskowch teoriach dziejów ". Jestem fanem marki ale niezaślepionym. Zostańmy przy swoich opiniach. Pozdro. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...