Skocz do zawartości

Outback po faceliftingu - zmiany.


phagen

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-outback-2.0d-lineartronic-comfort,836.html

 

Ciekawy test modelu po faceliftingu Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - diesla z automatem CVT.

 

Mimo wszystko pewne rzeczy rozczarowują jak choćby brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus - nie wiem dlaczego w Subaru dostępny jest tylko na rynku amerykańskim i Australii.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/1475-jak-ktos-o-subaru-pisze-to-my-poczytac-lubimy/page__st__2925

 

brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus

 

Ułatwienie upośledzające kierowcę. Dla mnie zbędne.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

 

Subaru jest do jeżdżenia i kasa, którą ww. pakują w miększy plastik, Subaru pakuje w podwozie. Ja tak wolę. Jak mi to zacznie przeszkadzać to pojadę do tapicera i poproszę o obszycie czymś lepszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ułatwienie upośledzające kierowcę. Dla mnie zbędne.

 

Subaru jest do jeżdżenia i kasa, którą ww. pakują w miększy plastik, Subaru pakuje w podwozie. Ja tak wolę. Jak mi to zacznie przeszkadzać to pojadę do tapicera i poproszę o obszycie czymś lepszym.

 

Wiesz na długich trasach aktywny tempomat się przydaje, podobnie jak nowinki Volvo - tobie się nie zdarzyło lekko zasypiać za kierownicą ?

 

Po za tym jak pisałem jest aktywny tempomat w Subaru na rynku USA, dlaczego tam można, a u nas nie ?

 

Można się z tym zgodzić, że Subaru nigdy nie będzie samochodem tak luksusowym i wykończonym jak Audi, BMW, Mercedes, ale nie powinno też schodzić poniżej pewnego poziomu VW czy Forda - marek w końcu popularnych i masowych, skoro klient Subaru kupujący nowy samochodów za 180 tysięcy przynajmniej aspiruje do klasy średniej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autogaler...omfort,836.html

 

Ciekawy test modelu po faceliftingu Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - diesla z automatem CVT.

 

Mimo wszystko pewne rzeczy rozczarowują jak choćby brak aktywnego tempomatu, który dziś jest dostępny nawet w samochodach tej klasy co VW Golf czy Ford Focus - nie wiem dlaczego w Subaru dostępny jest tylko na rynku amerykańskim i Australii.

 

Wykończenie wnętrza dalej pozostawia trochę do życzenia i jest moim zdaniem gorsze od Opla Insigni, czy nawet VW w wersji Highline.

 

Jeżeli chodzi o porównanie do Insigni i jeżeli chodzi o design deski to mogę się zgodzić, natomiast jakość tych plastików i spasowanie to IMO, ten sam -średni poziom co nowy OBk :rolleyes: .

Natomiast porównanie prowadzenia to przepaść, Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

Test ciekawy i dość obszerny :), ciekawe czy by w AŚ porównanie z Passatem wygrał :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignią nie jechałem, ale OBK MY 13 diesel CVT jeżdżę...

Jeździłem już w życiu różnymi samochodami (mercedes, toyota, chrysler, ford, jeep, nissan,...), ale to jak się prowadzi Subaru... :-) Odlot hehe. Pojeździłem, też trochę w terenie i po prostu miazga. To co ten samochód potrafi :-)) Miałem przyjemność jechać też w śnieżycy (klika tygodni temu podczas naszego "cyklonu"), szkoda, że nie widziałem min kierowców których mijałem, a nawet kontrolki od kontroli trakcji nie zaświeciły się ani razu - znakiem tego jechałem bezpiecznie :-). Tylko ze spalaniem nie mogę się zbliżyć do danych fabrycznych hehe. Co do wykończenia wnętrza, to tak naprawdę nie wiem do czego tam jest się przyczepić. Z zewnątrz wygląda kozacko, Sleyer w głośnikach brzmi świetnie... cóż więcej potrzeba... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

stosunek wagi to rozstawu osi robi swoje.

 

stosunek jak i rozłożenie w szczególności z ciężkim dieslem nad przednią osią. Insignia jest dość ciężkim autem a jedyny sposób Opla na poprawę trakcji do ładowanie szerokich opon. Te co mamy w firmie (195KM) mają 255 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignia jest zdecydowanie najgorzej prowadzącym się autem klasy średniej.

 

stosunek wagi to rozstawu osi robi swoje.

 

stosunek jak i rozłożenie w szczególności z ciężkim dieslem nad przednią osią. Insignia jest dość ciężkim autem a jedyny sposób Opla na poprawę trakcji do ładowanie szerokich opon. Te co mamy w firmie (195KM) mają 255 :facepalm:

 

Koleżanka żony miała taki służbowy i musiała prawie co roku wymieniać opony, tak się zdzierały :biglol: To auto to jakaś porażka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wydaje mi się , że Phagen ma duuuuużo racji. Czy obecnie wyobrażacie sobie samochód bez wspomagania kierownicy, radia, czy chcieli byście mieć samochód z korbką do otwierania szyb? Wszystko idzie do przodu. Oczywiste są zalety Subaru( doceniam je , inaczej bym nie kupił tego modelu ) ale pewne rzeczy w wyposażeniu samochodu robią się standartem i Subaru tutaj mocno odstaje ( a przynajmniej wersja europejska ). Za takie pieniądze należało by oczekiwać zdecydowanie więcej i posługiwanie się od wielu lat słusznymi ale też już " wyświechtanymi" sloganami o podwoziu , trakcji etc, etc. robi się nudne - w dzisiejszych czasach to za mało. Nawet nie ma możliwości domuwienia pewnych rzeczy w opcjach czy akcesoriach, po prostu wstyd i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie pieniądze należało by oczekiwać zdecydowanie więcej i posługiwanie się od wielu lat słusznymi ale też już " wyświechtanymi" sloganami o podwoziu , trakcji etc, etc. robi się nudne

 

Tak, w dzisiejszych czasach liczy się przecież miękki plastik w kabinie i liczne "aktywne" elektroniczne srutu tutu, a najlepiej jeszcze wypuszczać bez przerwy coraz to nowe modele z fabryk, żeby ogłupiali ludzie szybciej je wymieniali. Faktycznie na tym tle Subaru, które po prostu dobrze jeździ i robi swoje, jest nudne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregg ,

A co Ty zrobisz jak Subaru wprowadzi np. miękkie plastiki ? Wyrwiesz ze złością i zamienisz na te z Nyski ? Albo jak pojawi się w Europie EyeSight ? Zakleisz te kamerki ? A asferyczne lusterko? Zbijesz i wkleisz proste , kupione u szklarza ? Chłopie , nie zrozumiałeś mojego postu. Nikt nie neguje oczywistych zalet samochodu ale w dzisiejszych czasach to jest za mało i nie za takie pieniądze. Rozumiem - dla Ciebie to jest wystarczające. W wielu testach porównawczych Subaru przegrywa i odstaje od porównywanych marek. Tak , wiem zaraz napiszesz o " kupowaniu artykułów " i nierzetelnych dziennikarzach i napiszesz o "samochodowych , spiskowch teoriach dziejów ". Jestem fanem marki ale niezaślepionym. Zostańmy przy swoich opiniach. Pozdro. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...