Nie miałem okazji dokładniej zerknąć i nie rozważam zakupu akurat tego samochodu, ale ciekawi mnie możliwość sprowadzenia sobie XV z USA np w najwyższej wersji wyposażenia i np tej hybrydy, która nie jest dostępna w Polsce, dodatkowy atut dla mnie to relingi, problemem jest oczywiście wiarygodność ofert, z kolei gdyby tak wszystko przeprowadzić samemu to ciekawe jakie byłyby koszty ponad cenę zakupu w USA ?
Powiem tak, gdyby było blisko mnie podobne auto, to pojechałbym zobaczyć.
A gdyby sprowadzić nowego to jest jakaś większa różnica wobec XV, którego można nabyć w polskim salonie ?
Z ciekawości na stronie Subaru USA - zobaczyłem te ceny i jestem w szoku, najdroższa wersja hybrydy z moją konfiguracją wyszła za 32 tysiące USD, czyli 98 tysięcy złotych - raz w Polsce nie da się tak skonfigurować samochodu, dwa najdroższe wersje wychodzą blisko 140 tysięcy i nie ma ich wiele mowa o Exclusive gdzie jest szyberdach, ale dalej ustępuje wersji z USA jeśli chodzi o wyposażenie - hybrydy zamówić nie można.
Co prawda sama oszczędność w hybrydzie XV jest niewielka, ale pewno silnik lepiej jedzie od dołu obrotów, bo silnik elektryczny pomaga.
Gdyby w Polsce był taki model nawet za 125 tysięcy to bym się nie zastanawiał, nie rozumiem tej polityki Subaru, nawet biorąc poprawkę na podatki, trochę inne koszty, to gdyby oferta była ciekawsza, to i sprzedaż na terenie UE większa. Gdyby w USA dać ofertę z Polski też nie byłoby sukcesu.