Skocz do zawartości

phagen

Użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Ostatnie wizyty

1067 wyświetleń profilu

Osiągnięcia phagen

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. phagen

    Nowy XV II-generacji

    Ciekawe kiedy Subaru Polska wprowadzi nowe modele do sprzedaży ? To jest ta różnica, że np takie Volvo już pozwala na konfigurację modelu XC 60 - który miał premierę tego samego dnia, a w Subaru ani widu, ani słychu.
  2. phagen

    Nowy XV II-generacji

    Na plus dodany system EyeSight, poprawa jakości wnętrza, oby lepsze audio, super wygląd na minus dalej brak tylnych nawiewów. Nie słychać, też żeby dyrekcja chciała wprowadzać na polski rynek nową Imprezę i nowe XV już na tej nowej platformie.
  3. phagen

    Subaru Outback MY15

    Wiadomo już coś więcej kiedy pierwsze sztuki Outbacka trafią do polskich salonów, bo w USA mamy już filmy z modelami, które stoją u dealerów, nowy model jest na stronie Subaru USA.
  4. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    http://otomoto.pl/subaru-xv-2-0-cvt-exclusive-C33647835.html Mam pytanie, czy ktoś kupił wersję Exclusive - dlaczego taka różnica ceny za sam szyberdach 27 tysięcy, jest coś więcej, niż w wersji Comfort ?
  5. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Poczekajmy może wzorem Outbacka pojawi się diesel z automatem, choć na kluczowym dla Subaru rynku USA diesle nie są popularne.
  6. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Są też promocje na wersje z ręczną skrzynią, niestety nie widziałem XV w najwyższej wersji wyposażenia z szyberdachem. Nie wiem czy do cennika nie wkradł się błąd, bo pozostałe auta z CVT biały i zielony Comfort kosztują 8 tysięcy więcej, jakby ktoś się napalił to niech najpierw zadzwoni i dopyta o szczegóły czy na pewno rocznik 2014 z CVT itd.
  7. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Tylko Euro nie spada, dziś mamy kurs 4,18 - Jen trochę spada, przez tą politykę luzowania premiera Shinzo Abe i Banku Japonii. Nie powiem, że jest to super okazja i ludzie będą się ustawiać w salonach Subaru, ale na pewno warto to rozważyć, nie wiem dlaczego model biały i zielony w takiej samej konfiguracji Comfort - kosztuje 108 tysięcy ? Co ciekawe nie ma ich jeszcze w salonie i będą w wakacje.
  8. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Temat czy kupiłbyś jeszcze raz, a a ja się zastanawiam czy w ogóle kupić - ostatnio są nawet promocje cenowe. http://mmcars.pl/samochody-nowe-dostepne-od-reki/a,1200,subaru-xv-20-comfort-2.0-150KM-16H-PB-0414_xv20sxc_48u.html
  9. phagen

    Subaru Outback MY15

    Nawiewu nie dają na UE, czy systemów bezpieczeństwa ? To jest powoli standard nawet dla Skody. http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1404_2015_subaru_outback_first_look/photo_62.html Trudno ocenić jakość ze zdjęć, ale nie wygląda to źle.
  10. phagen

    Subaru Outback MY15

    Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej, aczkolwiek moja wyobraźnia i polityka Subaru to czasami dwie różne sprawy, ale aktywny tempomat i system hamowania, czy asystent martwego pola jest już dostępny w coraz to większej ilości popularnych marek, tu mówimy o samochodzie, który jakoś tam w Polsce miałby aspirować do klasy premium, choć ten system jest i tak za dopłatą. Gdyby polityka Subaru była inna to z tym modelem można zawalczyć o firmy, a tak większość znajomych wybrało Volvo XC 60. Co cieszy z takich wielkich innowacji to uwaga samochód ma nawiewy z tyłu - wow !
  11. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    W wersji Exclusive, gdzie jest szyberdach - XV jest po prostu bardzo drogi, a i tak nie ma np relingów jak w USA. Mogę spytać jak ci się jeździ ze skrzynią CVT - zamula - czy jest to w miarę jak na crossovera ? A i jaką masz wersję wyposażenia ? Tylko jak pisałem to jest taka kwadratura koła, ja się nie dziwię, że przy tych cenach w USA, to samochody Subaru są bardzo atrakcyjne, a taki Outback może konkurować z tym wyposażeniem i aktywnymi systemami bezpieczeństwa nawet z Volvo XC60 a jest tańszy, więc gdyby w UE była podobnie ciekawa oferta to i byłaby sprzedaż, może nie na takim poziomie jak w USA, ale byłaby minimum 2 -3 razy taka.
  12. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Nie miałem okazji dokładniej zerknąć i nie rozważam zakupu akurat tego samochodu, ale ciekawi mnie możliwość sprowadzenia sobie XV z USA np w najwyższej wersji wyposażenia i np tej hybrydy, która nie jest dostępna w Polsce, dodatkowy atut dla mnie to relingi, problemem jest oczywiście wiarygodność ofert, z kolei gdyby tak wszystko przeprowadzić samemu to ciekawe jakie byłyby koszty ponad cenę zakupu w USA ? Powiem tak, gdyby było blisko mnie podobne auto, to pojechałbym zobaczyć. A gdyby sprowadzić nowego to jest jakaś większa różnica wobec XV, którego można nabyć w polskim salonie ? Z ciekawości na stronie Subaru USA - zobaczyłem te ceny i jestem w szoku, najdroższa wersja hybrydy z moją konfiguracją wyszła za 32 tysiące USD, czyli 98 tysięcy złotych - raz w Polsce nie da się tak skonfigurować samochodu, dwa najdroższe wersje wychodzą blisko 140 tysięcy i nie ma ich wiele mowa o Exclusive gdzie jest szyberdach, ale dalej ustępuje wersji z USA jeśli chodzi o wyposażenie - hybrydy zamówić nie można. Co prawda sama oszczędność w hybrydzie XV jest niewielka, ale pewno silnik lepiej jedzie od dołu obrotów, bo silnik elektryczny pomaga. Gdyby w Polsce był taki model nawet za 125 tysięcy to bym się nie zastanawiał, nie rozumiem tej polityki Subaru, nawet biorąc poprawkę na podatki, trochę inne koszty, to gdyby oferta była ciekawsza, to i sprzedaż na terenie UE większa. Gdyby w USA dać ofertę z Polski też nie byłoby sukcesu.
  13. phagen

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Mam pytanie czy ktoś myślał o kupnie z importu z USA ? http://otomoto.pl/subaru-xv-crosstreak-C32641578.html Niby oferta ciekawa bo jest to wersja najwyższa wyposażenia z szyberdachem i są relingi, ciekawe czy pojawią się hybrydy z USA ?
  14. Pamiętam taki wątek, ale nie ja go zacząłem i nie ja też pisałem w temacie. Z tego co pamiętam, to osoby piszące podnosiły problem, że z automatem CVT nie ma takiej swobody w rozdzielaniu napędu i nie można dostać np 100 procent mocy na tył, dotyczy to chyba też wszystkich modeli Subaru nie tylko XV - pamiętam taki wątek przy Outbacku 2.0D CVT na forum Autogaleria, gdzie przeglądałem dyskusję pod testem i chyba kilka razy mignęło mi coś podobnego tu na forum przy okazji dwóch dyskusji.
  15. Tu mamy kwadraturę koła, skoro rynek nie jest interesujący to nie mamy ciekawej oferty, a skoro nie mamy ciekawej oferty to i sprzedaż jest słaba - w efekcie rynek nie jest interesujący. Nawet jeśli USA jest priorytetem, to nie rozumiem dlaczego nie można ujednolicić oferty, czy jej jakoś poprawić skoro i tak Subaru produkuje w Japonii ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...